Geld & Recht alle pijlers

uitkering en alimentatie

09-08-2011 18:03 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
ivm herkenbaarheid
anoniem_116734 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 11:29
Reden: ivm privacy
% gewijzigd
quote:laura1445 schreef op 10 augustus 2011 @ 20:37:

Tja hij heeft geen enkele dreigement serieus genomen en nergens een reactie op gegeven. Tegen het LBIO vertelde hij kom het maar halen... Nouja alle bijkomende opslagkosten... Dit is al zeker opgelopen tot 4000 euro... Maar het LBIO moet zich wel aan de regels houden, en dus duurt het allemaal wat langer.Het duurt wat langer, maar je krijgt het wel, wat dat betreft is er in Nederland best veel geregeld voor de alimentatie-ontvanger.
Daar hoop ik dan maar eerlijk gezegd op.. Zal vast goed komen. Ook al zouden de betalingen nu via het LBIO moeten gaan, het is wel iets wat tussen hem en mij blijft.. Ik geloof dat wanneer er ooit een moment komt dat het gewoon weer loopt zoals het hoort, wij samen een therapeut moeten zoeken om weer een beetje normaal te kunnen communiceren omwille de kids.. Ik ben zo boos, verdrietig... Ik had het allemaal prima voor elkaar, en toen werd ik ziek en stopte hij met betalen, tja en dan gaat het hard.
wegens herkenbaarheid
anoniem_116734 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 11:32
Reden: wegens herkenbaarheid
% gewijzigd
Ik dacht zelf naar de mac :Imao:
Vader wil co ouderschap maar moeder wilde dat niet.

Waarom niet?

Je zegt dat hij nooit wat met zijn deed maar zo te lezen na de scheiding wel,hij gaat met ze naar de dierentuin,pretpark etc

Als je nu wel voor co-ouderschap gaat heb je de kosten gedeeld en heb je ook meer tijd om extra inkomsten te verkrijgen of wat extra vrije tijd.Ik zie daarin alleen voordelen dan hoe je het nu geregeld hebt,de vader en de kinderen zien elkaar ook evenveel als de kinderen jou zien dus iedereen dan blij toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven