Vage mailtjes over order / rekening
maandag 30 april 2012 om 09:43
Misschien maak ik me druk om niks; maar ik heb al een aantal mailtjes gehad waarin een order bevestigd wordt en waarin ik voor meer informatie en de rekening kan klikken op een link (heb ik uiteraard niet gedaan).
Er staat een (niet bestaand) telefoonnummer bij.
Ook de site/link zegt me niks; dat adres begint met projetasarim punt net.
Gewoon weggooien of moet ik hier iets mee?
Er staat een (niet bestaand) telefoonnummer bij.
Ook de site/link zegt me niks; dat adres begint met projetasarim punt net.
Gewoon weggooien of moet ik hier iets mee?

maandag 30 april 2012 om 12:24
quote:Pauline65 schreef op 30 april 2012 @ 10:54:
Had al zo'n vermoeden; maar werd aan het twijfelen gebracht omdat het op mijn privé mailadres binnenkomt en dus niet op het accoount dat ik altijd gebruik als ik iets online bestel.
Vraag me dan af hoe men aan dit adres komt.Misschien heb je het eens ingevuld bij een zgn online enquete of prijsvraag
Had al zo'n vermoeden; maar werd aan het twijfelen gebracht omdat het op mijn privé mailadres binnenkomt en dus niet op het accoount dat ik altijd gebruik als ik iets online bestel.
Vraag me dan af hoe men aan dit adres komt.Misschien heb je het eens ingevuld bij een zgn online enquete of prijsvraag
maandag 30 april 2012 om 16:23
quote:luni schreef op 30 april 2012 @ 14:57:
Ik krijg ze dus ook, met het emailadres waar ik bij viva mee bekend ben, jullie ook?idd bij viva bekend en bij misschien nog 3 (zeer bekende) webshops en 1 ander forum. Voor andere zaken op internet heb ik een ander mailadres. En daar krijg ik ze niet op, wel andere spam.
Ik krijg ze dus ook, met het emailadres waar ik bij viva mee bekend ben, jullie ook?idd bij viva bekend en bij misschien nog 3 (zeer bekende) webshops en 1 ander forum. Voor andere zaken op internet heb ik een ander mailadres. En daar krijg ik ze niet op, wel andere spam.