Ik verbaas me altijd dan mensen er echt dringend behoefte aan hebben. (dit terzijde)bij mij komt het doordat ik in 4 jaar tijd 4x verhuist ben = grote aanslag op mijn spaargeld...
Anoniem_638470b707817
dinsdag 17 mei 2011 om 10:18
Ik wacht ook met smart want een verhuizing en een kind in 1 jaar tijd hakken er ook flink in!
Wij gaan het gebruiken voor de vakantie en dagjes weg! We hebben geen schulden en rekeningen betalen we gewoon van onze salarissen. Maar dit beetje extra.....heerlijk hoor, kan ik goed gebruiken!
tja, niks boeiends, ik zet het gewoon op mijn spaarrekening.. Als wij op vakantie willen dan doen we dat toch wel, ongeacht of we nu wel of geen vakantiegeld zouden krijgen.
Ik snap op zich wel dat er mensen zijn die het echt nodig hebben, maar zelf heb ik toch gelukkig wel zodanig veel spaargeld dat dat vakantiegeld gewoon een leuk extraatje is. Het is niet zo dat als dat gestort is ik gelijk naar de winkel ren om iets te kopen...
Waarom verbaas je je daarover?Ik snap dat je door verhuising / verbouwing ernstig door je spaargeld heen kan zitten. maar ik vind het soms raar dat mensen het echt dringend nodig hebben. Zal mijn luxe wel wezen.
Ik snap dat je door verhuising / verbouwing ernstig door je spaargeld heen kan zitten. maar ik vind het soms raar dat mensen het echt dringend nodig hebben. Zal mijn luxe wel wezen.Dito hier.
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)
Op de spaar rekening voor de uit set voor onze baby die in december geboren wordt
Het is altijd mooi mee genomen iets extra's wij zijn verhuisd en spaarrekening is weer leeg en nu dus weer aanvullen buiten het gebruikelijke wat we sparen.