Geld & Recht alle pijlers

Vakantiegeld komt eraan!!!!

17-05-2011 10:06 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Vakantiegeld komt eraan en wat gaan jullie ermee doen.

Ik zelf ga heerlijk dagjes uit met manlief en kind,deel uit het rood komen en reparatie auto dan is het ook weer bijna op.
Weekendje Parijs!
Bijleggen voor m'n reis.
Nieuwe autobanden en sparen voor ons nieuwe huis
Verhuizing.
Spaargeld aanvullen nadat we net een nieuwe keuken hebben gekocht.
sparen en als het nodig is een deel gebruiken voor vakantie.

Ik verbaas me altijd dan mensen er echt dringend behoefte aan hebben. (dit terzijde)
Vakantie Turkije
rekeningen betalen
Verhuizing
quote:Maja82 schreef op 17 mei 2011 @ 10:15:

Ik verbaas me altijd dan mensen er echt dringend behoefte aan hebben. (dit terzijde)Waarom verbaas je je daarover?
quote:Maja82 schreef op 17 mei 2011 @ 10:15:

Ik verbaas me altijd dan mensen er echt dringend behoefte aan hebben. (dit terzijde)bij mij komt het doordat ik in 4 jaar tijd 4x verhuist ben = grote aanslag op mijn spaargeld...
Helaas geen vakantiegeld voor mij (zelfstandige)!
mijn vakantiegeld komt pas in juni.
Ik wacht ook met smart want een verhuizing en een kind in 1 jaar tijd hakken er ook flink in!

Wij gaan het gebruiken voor de vakantie en dagjes weg! We hebben geen schulden en rekeningen betalen we gewoon van onze salarissen. Maar dit beetje extra.....heerlijk hoor, kan ik goed gebruiken!
tja, niks boeiends, ik zet het gewoon op mijn spaarrekening.. Als wij op vakantie willen dan doen we dat toch wel, ongeacht of we nu wel of geen vakantiegeld zouden krijgen.

Ik snap op zich wel dat er mensen zijn die het echt nodig hebben, maar zelf heb ik toch gelukkig wel zodanig veel spaargeld dat dat vakantiegeld gewoon een leuk extraatje is. Het is niet zo dat als dat gestort is ik gelijk naar de winkel ren om iets te kopen...
Is al gereserveerd voor onze verbouwing. Toch geen tijd om op vakantie te gaan dit jaar
Op de spaarrekening. We gaan verhuizen, dus kunnen het goed gebruiken.
Ik ben helaas werkloos en dus krijgen we dit jaar maar 1x vakantiegeld. Dat is hard nodig ook, want de spaarrekening is flink uitgedund..

Normaal gesproken gaat vakantiegeld op de grote hoop, nu is het hard nodig. Het kan verkeren..
Deel gebruiken voor mijn backpiece tattoo. Rest op spaarrekening.
quote:Suy schreef op 17 mei 2011 @ 10:17:

[...]

Waarom verbaas je je daarover?Ik snap dat je door verhuising / verbouwing ernstig door je spaargeld heen kan zitten. maar ik vind het soms raar dat mensen het echt dringend nodig hebben. Zal mijn luxe wel wezen.
Centjes van vriend-lief sparen

Mijn centjes gebruiken voor vakantie!!

Woopie :D
Life is a fairytale told by an idiot
Ik gebruik mijn vakantiegeld om een belastingaanslag die ik een dezer dagen in de bus verwacht deels te betalen.

Ook niks boeiends dus..
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)
quote:Maja82 schreef op 17 mei 2011 @ 10:28:

[...]

Ik snap dat je door verhuising / verbouwing ernstig door je spaargeld heen kan zitten. maar ik vind het soms raar dat mensen het echt dringend nodig hebben. Zal mijn luxe wel wezen.Dito hier.
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)
Op de spaar rekening voor de uit set voor onze baby die in december geboren wordt ;)

Het is altijd mooi mee genomen iets extra's wij zijn verhuisd en spaarrekening is weer leeg en nu dus weer aanvullen buiten het gebruikelijke wat we sparen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven