Geld & Recht alle pijlers

Vierde bij jumbo

15-09-2018 10:54 105 berichten
Hallo

Jumbo heeft de regel dat als je vierde wachtende bent je de boodschappen gratis krijgt..
Al paar keer vierde of zelfs vijfde geweest maar zij zeggen nooit dat je dat bent en dus gewoon betalen. Ik durfde dat zelf ook niet aan te geven want wanneer doe je dat....
Vandaag weer vierde... toen ging er kassa bij open. Kom ik bij de kassa en toen vroeg ik of ze er zelf ook opletten. Ja zei het kassameisje. Dus ik zei dat ik de vierde was. Zegt ze gewoon nee want ik ben al lang open en heb steeds twee klanten in de rij. Ik zei dat dat echt niet waar was. Ok ze vroeg haar collega wel. Die wist t niet zeker.
Ik kreeg het toen gratis mee . Voordeel van de twijfel zei ze

Hoe doen jullie dat? Zeg je het zelf en wanneer doe je dat dan
anoniem_180210 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 11:21
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie denk ik geen verschil tussen aangeven dat je de vierde wachtende bij de Jumbo bent en je prijs gaan ophalen van de Postcodeloterij.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
15-09-2018 11:39
Erg eigenlijk zulke mensen.
Erger nog, met z'n tweeën boodschappen doen en dan in de rij bij de kassa gauw opsplitsen zodat je met z'n tweeën in dezelfde rij staat te wachten. De 3e wachtende heeft dan natuurlijk alleen maar een pak wc papier af te rekenen. Stelletje Tokkies.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Goh is me nooit opgevallen. Splitsen ed.
Maar ben dan ook van het soort die in anderhalve minuut de hele winkel door racet aan het einde Vd dag.
Tja als ik toevallig vierde wachtende ben en de boodschappen gratis krijg vind ik dat wel leuk momentje. Vooral als ik nog net impulsief wat wasmiddelen in m’n mandje heb gedaan.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
16-09-2018 14:10
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw Jumbo is, maar hier in de stad zitten een paar luxe Jumbo's hoor. Vergelijkbaar met de Albert Heijn qua assortiment, verse dingen, broodjes, uitstalling...
.
Precies.
En er zijn genoeg Jumbo's met zelfscan. Het idee dat dit alleen bij AH kan... komt denk ik van mensen die nooit bij de Jumbo naar binnen stappen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
In ons dorp hebben we ook een jumbo.

In de zomer periode is het zo druk met allemaal vakantiemensen die hier op vakantie zijn. Dan zie je mensen het express doen, met meerdere tegelijk aan de kassa, samenwerken etc. Ik stond er ooit tussen en zag het gebeuren, het valse spelletje.
De vakantiemensen betrokken mij erbij 'jij bent de vijfde dus jij krijgt ook gratis. Hey zij krijgt ook gratis' met een super aso bek erop. Om je kapot te schamen.
Zijn kregen gratis en ik weigerde. 'ben je gestoord of zo' zei het vakantie mens. 'ik? zei ik. Nee ik ben het als enige van deze rij niet.'
En ik betaalde gewoon mijn boodschappen. Toen ik naar buiten liep kwam de mevrouw van de servicebalie naar me toe met een bos rozen uit de bloemenstal in de jumbo en ze zei 'je weet wel waarom'
Wat was dat vreselijk gênant zeg. Bah,
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven