Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
zondag 12 juli 2026 om 12:55
zondag 12 juli 2026 om 12:58
En verder heb ik eigenlijk nooit negatieve ervaringen. Ik ben wel steeds meer klaar met het kopen op Vinted. Het kost me veel tijd om telkens die pakketjes op te halen, en ik doe teveel miskopen naar mijn smaak. Ik denk dan een derde van wat ik bestel ook echt heel goed bevalt. De rest vind ik echt niks of past niet.
Het staat me ook tegen dat veel verkopers heel veel verkopen wat ze goedkoper aankopen (Zara spullen o.a ) en voor een,hogere prijs verkopen op Vinted. Dat heeft niks meer met circulaire verkoop te maken. Vinted is van Inditex ( Mango, Zara etc) dus het is een slimme marketingtool.
Het staat me ook tegen dat veel verkopers heel veel verkopen wat ze goedkoper aankopen (Zara spullen o.a ) en voor een,hogere prijs verkopen op Vinted. Dat heeft niks meer met circulaire verkoop te maken. Vinted is van Inditex ( Mango, Zara etc) dus het is een slimme marketingtool.
zondag 12 juli 2026 om 13:06
happyapple schreef: ↑12-07-2026 12:32Wat jij wil, maar ze kunnen je er ook (al dan niet tijdelijk) voor blokkeren, als je die waarschuwing al eens gehad hebt.
Ik zeg ook niet dat jij het moet doen
zondag 12 juli 2026 om 13:36
happyapple schreef: ↑12-07-2026 11:33Dat zou ik niet doen, want dan krijg je waarschijnlijk een waarschuwing voor het plaatsen van dubbele advertenties als de 1e nog doorkomt. En die kun je dus ook niet meer verwijderen tijdens het beoordelen door vinted.
Ik heb het trouwens ook 1 keer gehad met een boek met een beetje 'smerig' plaatje op de cover. Dat duurde de volle 4 dagen voor die advertentie geplaatst was.![]()
Ik ga het maar gewoon afwachten, het gaat om zo’n klein bedrag. Ik heb eens per ongeluk een advertentie er 2x opgezet en kreeg toen meteen een waarschuwing, dat risico wil ik niet lopen.
Het gaat bij mij om een volkomen onschuldig boek met een hele neutrale kaft, geen idee dus waarom ze die advertentie zo verdacht vinden.
zondag 12 juli 2026 om 13:51
Ja ik zou dus ook afwachten dan. Ik had inderdaad ook een keer per ongeluk een advertentie dubbel geplaatst doordat vinted in 1e instantie bleef hangen en kreeg ook die waarschuwing en daar stond ook in dat je een volgende keer een blokkade kunt krijgen.Jeetjejee schreef: ↑12-07-2026 13:36Ik ga het maar gewoon afwachten, het gaat om zo’n klein bedrag. Ik heb eens per ongeluk een advertentie er 2x opgezet en kreeg toen meteen een waarschuwing, dat risico wil ik niet lopen.
Het gaat bij mij om een volkomen onschuldig boek met een hele neutrale kaft, geen idee dus waarom ze die advertentie zo verdacht vinden.
zondag 12 juli 2026 om 16:25
Uhm, nee. Vinted is een privaat Litouws bedrijf en is in handen van de oprichters, personeel en een paar investeerders. Inditex zit daar niet bij.
Ben benieuwd welke bron jij hebt waar uit blijkt dat het wel van Inditex is.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in