Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:himalaya schreef op 16 oktober 2012 @ 16:50:

[...]

Ik lees daarin als: je hebt het al besteld (vóór de kortingsactie) en komt het pas in de week van 15-21 okt halen. En daar wil je dan ook nog eens stickers op plakken. Dát gaat niet.Slecht begrijpend lezen van mijn kant dus! Maar wel alleen online en niet ook in de winkel.
Even een berichtje zodat ik het topic terug kan vinden. Ik kom graag meevrekken als het mag. Ik ga eerst even alles lezen.
quote:Miekkie schreef op 17 oktober 2012 @ 01:13:

Even een berichtje zodat ik het topic terug kan vinden. Ik kom graag meevrekken als het mag. Ik ga eerst even alles lezen.
Yin, ik zit niet in het verspreidingsgebied van de Hema, maar kan gewoon de stickers bij de klantenservice halen en die op producten plakken. In de winkel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En de voorwaarden waren die van Hema.nl, op het velletje stickers staan de voorwaarden voor kopen in de winkel.
Niet vrekwaardig gisteren een vakantie geboekt, week Schotland met kerst. KLM geboekt ipv easyjet of Ryanair, maar het scheelde te weinig en veel meer comfort en een gratis tas inchecken.

Wel alles via Euroclix afgesloten dus hopelijk krijg ik nog lekker veel Clix bijgeschreven.

Komende weken maar even flink vrekken want m'n geld begint een beetje op te raken. Kreeg gelukkig nog vakantiegeld van m'n oude werk dat dekt de meeste kosten.
@Atelier_madame: Schotland, gaaf !! En idd, de goedkope tickets van KLM schelen vaak niet veel met easyjet en Ryanair, probleem is vooral dat je vaak bij laatstgenoemden nog allerlei kosten op moet tellen.
Oh, leuk, Schotland! En als ze ergens van vrekken weten... Dus het is eigenlijk een heel goede bestemming!

Waar in Schotland ga je heen? En blijf je op 1 plek?
Ik weet niet of elke Appie het heeft maar bij de mijne zaten op bijna alle Ledlampen 35% kortingstickers. Dat tikt best aan.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik kwam net deze site tegen: http://www.thuisafgehaald.nl/

Daar kun je een profiel aanmaken als kok of afhaler en dan kun je zelfgemaakte gerechten bij mensen afhalen tegen een kleine vergoeding of zelf gerechten aanbieden. Het is over het algemeen goedkoper dan bij de officiele afhaalrestaurants
quote:watervrouw2 schreef op 16 oktober 2012 @ 22:21:

Binnen drie weken krijg ik geld terug van het voor volle prijs reizen en 1x vergeten uit te checken Fijn!!
Pff als je ook een dagje niet kijkt!! Goed bezig vrekladies!

@ Boswandeling; de aanpassingen vielen mee. Ik had per ongeluk de bonnen verwisseld tijdens het uploaden van de foto's, maar dat kan een keer gebeuren met die wir-war aan bonnen.

Weet een van jullie hoe de Tivall talk werkt? Had me ingeschreven gisteren kreeg ik een mail over een tussentijdse survey invullen, maar heb nooit code's gekregen voor aanschaffen van producten
Love the life you live
Dat had ik ook RWL-fan...

Heb ze proberen te mailen, maar de mail kwam terug.
Heeij,

Ik was vanochtend bij de Hema.

Ik moest paraplu en tissues hebben.

Ik ging afrekenen bij de kassa, plakte de caissiere de stickers op de artikelen en kreeg ik de overgebleven stickers. mee.
quote:boswandeling schreef op 15 oktober 2012 @ 21:54:

Ja 8 is veel hè? Moest je veel aanpassingen doen? Scapino heb ik ook gedaan. Lijkt me irritant als je alles op je telefoon moet invullen! Heb het gewoon opgeschreven op een blad en thuis in de computer ingevoerdHoeveel krijg je eigenlijk betaald per opdracht? Lijkt me best leuk om te doen!
quote:Melpomene schreef op 17 oktober 2012 @ 18:08:

[...]

Hoeveel krijg je eigenlijk betaald per opdracht? Lijkt me best leuk om te doen!Dat verschilt erg per opdracht.
Wilde vandaag de Tivall-producten die gratis getest konden worden, invoeren op de Qnippos site. Blijkt dat ik de gewone burgers ipv de royaal burgers heb gekocht.. heeft iemand de laatste zes cijfers van de streepjes code van de royaal burgers?
Oh nevermind. Heb al de streepjescode van de gewone burgers ingevoerd, die werden geaccepteerd. Maar toen kon ik deze niet meer verwijderen of wijzigen. Naja, krijg de andere 3 producten terug en heb ervan genoten, dus dat is ook wat waard

@RWL-fan en Lydiam1: Als het goed is hebben jullie een doos met daarin wat spulletjes en een flyer gekregen, de Tivall insiders-coupon. Op die coupon staat een unieke code waarmee je kunt inloggen op de Qnippos site
Etos heeft weer de 3 halen, 2 betalen actie op diverse merken gezichtsverzorging. Je kunt producten gewoon combineren.

Ik heb een gratis fles reinigingslotion gescoord.
twee acties bij try now voor aanvraag van samples

andrelon haar & hoofdhuid

l'oreal men expert gezichtscreme

vandaag ook de vouchers van thermea 2000 via airmiles ontvangen (zonder bijbetaling). Gaan we lekker gebruik van maken tijdens onze vakantie. Wordt dan het tweede gratis uitje met airmiles van dit jaar.

Als je inlogt bij airmiles, zie je ook waar je je airmiles mee verdient hebt. Bij ons zijn dat de nipo-enquetes. Tikt goed aan. in ieder geval beter dan tanken en boodschappen

Met dank ook aan vriend die ook braaf zijn enquetes invult
quote:himalaya schreef op 17 oktober 2012 @ 09:46:

Oh, leuk, Schotland! En als ze ergens van vrekken weten... Dus het is eigenlijk een heel goede bestemming!

Waar in Schotland ga je heen? En blijf je op 1 plek?

Glasgow, Edinburgh en nog een excursie naar log ness en de highlands! Super leuk dus :-)

En idd de tickets met Ryanair zijn altijd zo verschrikkelijk duur met al die toelagen erbij. Van de zomer zonder koffer wel voor 75 pp naar Spanje gevlogen, maar rond kerst zijn ze veel duurder dan KLM.
Weet niet of er dames zijn die bij de H&M bestellen, maar heb net een bestelling geplaatst van 5 producten uit de Sale en ik bespaarde gewoon 56 euro.

Toen onderstaande codes ingevoerd en kreeg in totaal bijna 8 euro extra korting erboven op. Mooi, die verzendkosten zijn er dan al uit!

Leuk shoppen zo!

0186 -> 20% korting op hele bestelling (boven ¤50,-)

0175 -> 10% korting op hele bestelling (boven ¤50,-)

1304 -> 5 euro korting

9910 -> 25% korting op het duurste artikel
mi-jo, heb je nog meer ruimte om nog zo'n sauna bon te bestellen? Anders wil ik er ook wel eentje.
Ik was gisteren bij de Hema en ging als eerste naar de klantenservice om het stickervel te scoren. Zegt die mevrouw: Ja maar ik kan niet zo maar iedereen een stickervel geven! Ik: eh.... maar ik heb in de nieuwsbrief gelezen...

Zij: oh krijg je de nieuwsbrief? Dan mag je wel een stickervel.

quote:xJanna schreef op 18 oktober 2012 @ 10:41:

mi-jo, heb je nog meer ruimte om nog zo'n sauna bon te bestellen? Anders wil ik er ook wel eentje. De Optimeleuro's zijn inmiddels op. Sorry! Misschien dat er in het weggeeftopic nog iemand is die een bon voor je kan bestellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven