Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
xJanna mail me maar even op mijn gebruikersnaam hier apenstaart live punt nl als je wilt, ik heb nog wel euro's over.
Oh, ik heb zelf ook nog wel wat optimel euro's hoor. Dacht alleen, als mi-jo ze anders weg zou doen is het zonde.

Maar dank je wel voor het aanbod! Lief van je!
Nee mountainbike, ik heb helemaal niet mee mogen doen voor Insiders. Daarom vind ik het zo raar dat ik nu die mail krijg.
quote:lydiam1 schreef op 18 oktober 2012 @ 12:24:

Nee mountainbike, ik heb helemaal niet mee mogen doen voor Insiders. Daarom vind ik het zo raar dat ik nu die mail krijg.Huh dat is dan zeker gek! En een beetje flauw (en onprofessioneel) van Tivall zelf.
Gister kreeg ik via Euroclix een mail over ZinnGeld.nl

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Is het de moeite van het inschrijven waard?
gratis verzending bij WE met code FREE889 geldig bij bestellingen voor 22 oktober

bij shell nu weer sparen voor korting op producten van philips en kerstbomen bij praxis www.shell.nl/cadeaus

net e-mail van euro-clix dat je je kunt aanmelden voor euro-mails. je krijgt dan voor die mails 2 clix per mail en ze worden bij je reguliere saldo opgeteld.
quote:Martine4988 schreef op 18 oktober 2012 @ 16:54:

Gister kreeg ik via Euroclix een mail over ZinnGeld.nl

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Is het de moeite van het inschrijven waard?

Ik ben lid van Zinngeld. Het is niet één van de snelste sites, maar op zich is het wel de moeite waard. Je kunt er geld verdienen door het lezen van mails, door enquêtes in te vullen, spullen via Zinngeld.nl te bestellen en door mensen lid te maken. Het is maar net hoe actief jij zelf bent met dat soort dingen.

Ik lees over het algemeen alleen de mailtjes en vul af en toe enquêtes in. De betalingsgrens is nu verhoogd, maar voorheen kon je bij 5 euro al laten uitbetalen. Vorig jaar heb ik 5 keer een uitbetaling kunnen aanvragen.
Ik had gisteren bij euroclix een enquete die na 15 vragen werd afgebroken omdat ikniet tot de doelgroep behoorde. Mail gestuurd naar euroclix en alsnog 75 clix gekregen. Erg netjes, nog een stuk of 20 clix en ik laat E 25 uitbetalen. Ik ben in maart begonnen dus gaat best snel.
quote:kerstklok schreef op 18 oktober 2012 @ 19:51:

Ik had gisteren bij euroclix een enquete die na 15 vragen werd afgebroken omdat ikniet tot de doelgroep behoorde. Mail gestuurd naar euroclix en alsnog 75 clix gekregen. Erg netjes, nog een stuk of 20 clix en ik laat E 25 uitbetalen. Ik ben in maart begonnen dus gaat best snel.Dat is zeker netjes, maar nog netter had het geweest als Euroclix uit zichzelf je beloont met wat clix als je niet tot de doelgroep behoort maar wel de nodige vragen moet beantwoorden. Dat gebeurt bij andere onderzoeksdingen wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
euroclix is daar heel netjes in. Ik heb dat ook wel eens gehad en ook wel eens dat ik halverwege een foutmelding kreeg. gewoon alsnog clix gekregen.

clix voor aankopen via hen staan heel snel bijgeschreven.

nij moneymiljonair laatste tijd 3 bestellingen gedaan via hun en parels niet automatisch gekregen. mailtje erachteraan en alsnog gekregen. Een ging over een droger, dus aardig wat parels.
Bedankt voor de tip van Try now. Die proefmonsters zijjn ook altijd erg snel op vind ik. Toch gelukt ;)

Had een vraagje over multivalue? Hoe weet je of je een opdracht hebt, want ik heb me ingeschreven maar moet je dan elke keer zelf kijken door in te loggen?

Bedankt voor alle tips hier, ik heb me dagenlang in zitten lezen vanaf 2010 en dat allemaal in een korte tijd.

Mijn vrekken tips (hoewel sommige er al staan)

- Koop op de rommelmarkt een grote snoepppot, vul met spekjes en andere groot goedkoop spul, zo heb je een mooi groot cadeua. Transapante folie en lint, kost geen klap, en je hebt een leuk cadeau

-Ik was vorige week bij de kruidvat, en ik zag nogsteeds gele stickers op textiel waar je eerder 70% korting opp kreeg, dus even nagevraagd, en dat is dus nogsteeds geldig. Maar sinds de opruiming is geweest, komen daar nogstteeds nieuwe ladingen kleding bij. Zo had ik voor onze oudste een keu leuk alle rolfi kids vest voor 3 euro! Zo'n baseball vest. Ze hebben ze ook voor meisjes.

Groetjes mees
Voor mensen met de PMA voordelen zorgverzekering via menzis, vanaf 1 november weer bonussen aan te vragen. Ik ben nieuwe klant sinds 2012 dus ik krijg voor mij en mn man al ruim 70 euro bonus. Hoe het exact zit dat weet ik ook niet maar bonussen zijn nooit verkeerd.

Hier verplicht vrekken, zijn de schulden aan het aflossen. En daarna kunnen we zelfs gaan sparen... Zijn echt al jaren bezig.

Supervrek verjaardagscadeau voor mn zusje. Bij de wibra hadden ze laatst een soort theedozen waar allemaal extra korting afging, normaal 5 euro, nu 1,25. Ik had nog een doosje thee wat wij niet drinken, en een zakje ricola snoepjes, wat wij niet eten, en nog wat los verpakte kanjer koekjes. Allemaal in de vakjes gedaan en leuk in gepakt. super leuk cadeau geworden en kost erg weinig.

Morgen nog een kinderverjaardag, kindje is net wat ouder als mijn zoon, dus ik heb nog een hele doos cadeautjes liggen, allemaal verzamelt het hele jaar door in de kruidvatopruiming e.d. dus daar zit vast wel wat tussen voor haar.

Fotolijsten en dergelijke gooi ik ook nooit weg (als ik ze vernieuw) als ze nog mooi zijn, gewoon bewaren en als cadeaus voor de opa's en oma's met de kleinkinderen erin. Leuk in pakken, voetafdrukje erbij... klaar!

Action heeft nu leuke fotolijsten liggen ook, waar verschillende foto's inkunnen voor maar 2 euro. Best grote nog.
** [qoute verwijderd]

Volgens mij mag je die link niet plaatsen, berichtje zonder de link mag wel.
Het staat ook nogal spammerig, in je eerste post ever een link plaatsen.
Mijn excuses dames.

Graag schrijf ik met jullie mee.

groerjes mees
mv heeft opdrachten voor de bruna open staan. ik heb gelijk 3 aanvragen gedaan en hoop dat ik er iig 1 krijg! kinderboeken op deze manier kopen is nooit verkeerd, zeker niet met zo'n leesgraag kind in huis!
zag gister dat bij kruidvat toiletpapier weer in de aanbieding was. 3 pakken voor 5 euro, dus meteen maar meegenomen.
GTA's van friesche vlag en uncle ben's zijn al gestort. Gaat erg snel dus. volgens mijn administratie heb ik dit jaar al voor meer dan 40 euro aan gta's gekregen.
Zijn er ook nog andere sites dan dutchcouponing??

Vind dit wel een leuke handige site waar je in 1 blik de acties zie maar er zijn er vast wel meer.

Heb al wel een beetje op google gezocht maar kan er niet echt vinden en aangezien jullie uber vrekker zijn weten jullie er vast nog wel een paar.
Ik heb na mijn klacht aan Tival over de bezorging van het pak 2 keer de belofte gekregen dat het opgelost zou worden en ik het pakket alsnog thuis gestuurd zou krijgen. Tot op de dag van vandaag daarna niets meer gehoord helaas. Voor mij dus never Tivall producten, ben er helemaal klaar mee.

Ik ben wel nog de wakeuplight aan het testen van philips via de outsiders. Scheelt een hoop in het wakker worden, ben blij dat ik het ding mag testen. Echter kreeg ik vandaag een mail dat we alweer op de helft zitten, maar ik zat bij de laatste lichting en heb nu welgeteld 3 ochtenden gewekt mogen worden door vogels.

Dutch couponing vind ik een beetje tegenvallen. Er staat de laatste tijd maar weinig nieuws op.

De GTA's van Allesbinder van koopmans van vorige week en de fristi perzik zijn beiden al gestort. Wordt echt tijd dat die oral B ook eens gaat storten!!
quote:Flinterke schreef op 19 oktober 2012 @ 17:51:

mv heeft opdrachten voor de bruna open staan. ik heb gelijk 3 aanvragen gedaan en hoop dat ik er iig 1 krijg! kinderboeken op deze manier kopen is nooit verkeerd, zeker niet met zo'n leesgraag kind in huis!

Dank voor de tip, heb me ook meteen ingeschreven!

Hoe doen jullie dat trouwens met het geld wat je ervoor krijgt, geven jullie dat op aan de belasting ofzo? Ik begin net en vind het maar kleine bedragen, maar zou ook niet durven sjoemelen...
Ik heb net een mail gekregen van Supradyn, ik heb een wellnessweekend gewonnen t.w.v. 250 euro! Ik had meegedaan aan die actie waarbij je gratis multivitaminen mocht proberen en was alweer vergeten dat je daarbij een weekend kon winnen, dus dat is een leuke verrassing.
quote:cupkeekie schreef op 19 oktober 2012 @ 21:50:[/b

Ik ben wel nog de wakeuplight aan het testen van philips via de outsiders. Scheelt een hoop in het wakker worden, ben blij dat ik het ding mag testen. Echter kreeg ik vandaag een mail dat we alweer op de helft zitten, maar ik zat bij de laatste lichting en heb nu welgeteld 3 ochtenden gewekt mogen worden door vogels.

Brengt het iets op? Die producten testen? En waar kan je je daarvoor inschrijven?
quote:layla1969 schreef op 19 oktober 2012 @ 23:00:

Ik heb net een mail gekregen van Supradyn, ik heb een wellnessweekend gewonnen t.w.v. 250 euro! Ik had meegedaan aan die actie waarbij je gratis multivitaminen mocht proberen en was alweer vergeten dat je daarbij een weekend kon winnen, dus dat is een leuke verrassing.Beter!!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@layla: leuk om een overwachte prijs te winnen. geniet ervan.

twee kortingscodes/vouchers in de aanbieding

* hema: 5 euro korting op een fotoalbum. actie geldig t/m 30 november 2012

* boekenvoordeel 25% korting t/m 31 december.

De korting is geldig bij een minimale besteding van ¤ 7,50 aan agenda’s, kalenders,

blu-ray’s, cadeauboxen (¤ 8,99 en ¤ 9,99), dvd’s, games, hobbyartikelen, puzzelboeken,

romans & thrillers (m.u.v. Eci artikelen), reisgidsen en/of wenskaarten

je kunt me mailen op mugske at live punt nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven