Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Die andere twee waren wel categorieën maar je hebt er vaak één opdracht bij een concessionair bij (winkel binnen winkel) en dat was GW in dit geval..

Ik had toen mijn laptop mee en heb ze bij de Hema tegenover na het shoppen ingevoerd.. Bij de Bijenkorf in Groningen is geen wifi en ook geen restaurant dus aan een smartphone heb je dan ook weinig.
Ik durfde niet eerst alles te shoppen en pas daarna alles in te vullen. Dacht dat ik het dan nooit zou kunnen onthouden, en om nou 4x ergens met laptop te gaan zitten...
Hier net de laatste aanpassingen vd kruidvat gedaan. 8 is wel veel naast een fulltime baan.

Deze week 3 scapino's!
Love the life you live
Ja 8 is veel hè? Moest je veel aanpassingen doen? Scapino heb ik ook gedaan. Lijkt me irritant als je alles op je telefoon moet invullen! Heb het gewoon opgeschreven op een blad en thuis in de computer ingevoerd
Dat kon niet met de Bijenkorf: het moest binnen een uur binnen zijn.
quote:Martine4988 schreef op 15 oktober 2012 @ 19:22:

[...]

Hoi, ik lees al een tijdje mee, maar nu toch een vraag. Die stickers van de hema, zaten die bij de folders? (dat pakket wat iedere week komt) Of kan je ze ergens anders vandaan halen?Ik denk dat ze bij de folder zaten, maar ik krijg geen folders. Je kunt bij de klantenservice stickers vragen en in de webshop kun je ze ook 'plakken'. Bestelling uit de webshop kun je in filiaal laten bezorgen en daar ophalen (dan betaal je geen verzendkosten)
Jemig ik heb gewoon een dagtaak aan het bijlezen hier

Ik zag even terug iemand die een badjas zocht, ik heb nog liggen die ik echt amper gedragen heb, badstof in het wit. Geef maar een brul als je hem tegen verzendkosten over wilt nemen; dawn_mp at hotmail punt nl

Hier niet op de centen gelet vandaag, kids wilden zo graag mandarijnen en die waren 2,99 voor een netje..
Ik ben uitgenodigd voor het vervolgonderzoek via euroclix, moet daarvoor binnenkort naar een bijeenkomst en later nog eens, maar het levert wel een kadobon van 40 euro op. Ben heel benieuwd.

En binnenkort nog een extra taak op mn werk waar ik dan weer een boekenbon voor krijg
Hier ook geen vrekwaardige dag gehad gister. Ben overgestapt naar een ander alles in 1 pakket met telefoon, tv en internet en moest voor de draadloze verbindingsset 85 euries afrekenen. Was al van te voren bekend, maar had gedacht dat er wellicht maar 1 nodig was ipv 2. Maar het werkt allemaal, zodra de oude provider mijn nummer heeft overgezet, en dan ben ik tevreden!
@Bokito: de badjas-zoeker was ik, Ik heb je net een e-mail daarover gestuurd.
kruidvat treinkaartjes: http://www.kruidvat.nl/do ... einkaartjesactie&token=-1
quote:frizzy schreef op 15 oktober 2012 @ 21:16:

Nee ik had vorige keer juist hele hoge cijfers. Maar toen zat ik lekker thuis op de laptop te tikken, en nu dat gepriegel op die telefoon, en steeds ergens in een hoekje zitten pielen met die telefoon... Pffff!

Bijenkorf wordt niet nagekeken door een quality checker, dus krijg je geen cijfer

Bij Kruidvat 10% korting op bepaalde lego. wellicht voor een grote dag in december.
quote:ruteli schreef op 16 oktober 2012 @ 14:12:

[...]

Bijenkorf wordt niet nagekeken door een quality checker, dus krijg je geen cijfer

Oh? Zeker? Ik dacht van wel hoor.
nee daarom moet het binnen een uur, zodat het gelijk bij de leidinggevenden komt, dan kan er niet ook nog een quality checker tussen zitten want dan heeft de bijenkorf het niet binnen een uur binnen,

Ik deed bijenkorf heel vaak en dan nog op de ouderwetse manier, dus gewoon insturen, nakijken, cijfer en betaald krijgen. Was leuk verdienen. Maar nu dat het binnen een uur moet, vind ik ze verschrikkelijk.
Nee ze gaan niet tussendoor naar een checker, maar ze worden wel degelijk achteraf nagekeken hoor.
Ik weet het niet, de Bijenkorfopdrachten zijn tot nu toe wel de enige waar ik achteraf geen commentaar op en cijfer voor heb gehad..
Kan ook zijn dat je geen cijfer krijgt en alleen iets hoort als er iets niét goed aan is natuurlijk. Maar het wordt wel degelijk achteraf nog gecheckt, dat hebben ze me gister zelf nog verteld.
quote:Mugske schreef op 15 oktober 2012 @ 22:09:

[...]

Ik denk dat ze bij de folder zaten, maar ik krijg geen folders. Je kunt bij de klantenservice stickers vragen en in de webshop kun je ze ook 'plakken'. Bestelling uit de webshop kun je in filiaal laten bezorgen en daar ophalen (dan betaal je geen verzendkosten)

Ik dacht dat die actie alleen online was. En helaas niet bij bezorgen in de winkel, kijk maar:

20% korting op je HEMA favorieten

Van maandag 15 t/m zondag 21 oktober 2012 kun je op hema.nl weer stickers plakken, waarmee je 20% korting krijgt op vijf artikelen.

actievoorwaarden korting plakken op hema.nl

■de kortingsactie is geldig van maandag 15 tot en met zondag 21 oktober 2012.

■de 20% korting wordt automatisch verrekend over de vijf goedkoopste artikelen. Dit is zichtbaar op het moment dat je in het besteloverzicht bent.

■je ontvangt over maximaal vijf artikelen korting.

■de actie geldt alleen op hema.nl

■de korting geldt ook op aanbiedingen of reeds afgeprijsde artikelen.

■de actie geldt niet in combinatie met meerstuksacties zoals bijvoorbeeld 2+1 gratis

■de korting is niet geldig op boeken, fotoservice, albumprintservice, cadeaukaarten, ontwerp-het-zelf-artikelen, fietsen vanaf 20’’, de online gebaksservice, 12=10 actie wijnen, (online) boeken, verzekeringen, telecomproducten, lekker weg producten, tickets online, HEMA academie.

■op alle artikelen die op hema.nl zijn besteld en gedurende de periode maandag 15 tot en met zondag 21 oktober 2012 in de winkel worden opgehaald kan geen kortingssticker worden geplakt.

■de korting is niet geldig met terugwerkende kracht.

■HEMA B.V. behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.
quote:pearle schreef op 15 oktober 2012 @ 14:43:

[...]

*mailadres*

alvast heel erg bedankt, ik ga er binnenkort weer van genieten Ik heb je gemailt, dus je kunt eventueel je mailadres weer weghalen.
quote:Yin schreef op 16 oktober 2012 @ 15:41:

[...]

Ik dacht dat die actie alleen online was. En helaas niet bij bezorgen in de winkel, kijk maar:

20% korting op je HEMA favorieten

Van maandag 15 t/m zondag 21 oktober 2012 kun je op hema.nl weer stickers plakken, waarmee je 20% korting krijgt op vijf artikelen.

■op alle artikelen die op hema.nl zijn besteld en gedurende de periode maandag 15 tot en met zondag 21 oktober 2012 in de winkel worden opgehaald kan geen kortingssticker worden geplakt.Ik lees daarin als: je hebt het al besteld (vóór de kortingsactie) en komt het pas in de week van 15-21 okt halen. En daar wil je dan ook nog eens stickers op plakken. Dát gaat niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
http://actiesnl.dove.com/ ... pon_12_bodylotion_okt.pdf

¤ 1,50 korting op Dove bodylotion. Geldig t/m 31 december 2012. Ik kreeg de bon per mail, dus ik weet niet of de streepjescode identiek is of niet. Ik heb de bon al gebruikt, dus het kan zijn dat hij dus niet nog een keer werkt, maar goed het proberen waard.
pearle: Je hebt mail!
quote:himalaya schreef op 16 oktober 2012 @ 16:50:

[...]

Ik lees daarin als: je hebt het al besteld (vóór de kortingsactie) en komt het pas in de week van 15-21 okt halen. En daar wil je dan ook nog eens stickers op plakken. Dát gaat niet.

Zo lees ik het ook.

Ik heb vandaag de pickwick theezakjes binnengekregen
Binnen drie weken krijg ik geld terug van het voor volle prijs reizen en 1x vergeten uit te checken
Hoi

Ik kom meevrekken . Leef nu van een uitkering en kom nu tot het besef dat ik echt echt echt moet gaan bezuinigen. Dus ik lees graag jullie tips en mssn kan ik zelf ook nog wat toevoegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven