Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
wil alvast even degene bedanken die hier schreef over de zaterdagacties bij etos. komend weekend douchespul 1+1 gratis en die van vriend is bijna op. Meteen ookeven in de folder gekeken en ons merk tandpasta is ook in de aanbieding bij etos. En we hebben nog een cadeaubon die je daar kunt inwisselen (uit kerstpakket). Weer een mooie combi kunnen maken dus.
Er zijn weer dagkaarten bij AH voor ¤16,- (geldig t/m 17 juni) voor de treinreizigers.
Voor degene die dat vroeg: de IGLO bon staat op pag 25 of 26.

Had m net eergister weer opgezocht, en nog een paar maal uitgeprint. Ik deel ze uit onder mijn meiden en hun vriendinnen:D:D
quote:noa_lynn schreef op 11 maart 2012 @ 11:50:

Heeft iemand toevallig de unieke code van Hero fruitpasta die bij het try-now proefpakketje zat nog ergens liggen?

Ik heb de mijne waarschijnlijk weggegooid maar heb gisteren wel zo'n potje fruitpasta gekocht met in gedachten die GTA van ¤ 1.00.

Wie kan mij daar blij meemaken?

Code graag mailen naar: noa_lynn @ live.nlJe krijgt mail!
quote:gipsymom schreef op 11 maart 2012 @ 14:31:

Voor degene die dat vroeg: de IGLO bon staat op pag 25 of 26.

Had m net eergister weer opgezocht, en nog een paar maal uitgeprint. Ik deel ze uit onder mijn meiden en hun vriendinnen:D:DJa, dat was ik Maar volgens mij heb ik een andere pagina nummering dan jij, want ik kan het niet vinden
quote:ikkuh88 schreef op 11 maart 2012 @ 12:03:

@chrissiy, als je even googled op iglo vijf euro retour kun je de bon wel vinden.Ah, hebbum! Dank
quote:Artemis schreef op 11 maart 2012 @ 14:36:

[...]

Je krijgt mail!Je hebt mail terug.
Fijn, Noa, dat iemand de bon heeft gevonden. Scheelt mij weer zoeken
Wij hadden big screen TV gekregen (vanwege emigratie e.a. omstandigheden).

Omdat wij de personen geholpen hebben met het e.e.a.

Verkocht via MP voor ¤ 120,- !! Kassa!

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Als echte vrek heb ik geen wasdroger en hang de was altijd op zolder. Maar wat was ik blij dat ik na de lange winter eindelijk weer 2 wasjes buiten heb kunnen drogen vandaag! Gaat lekker snel en het ruikt zo fris! En nog helemaal gratis ook.
Dit weekend niet gevrekt, maar wel leuk gehad.

Mijn ouders zitten een weekje op Schiermonnikoog, en Snoezekind en ik zijn er zaterdag en zondag geweest.

Boot ongeveer 18 euro, bus 5 euro, restaurantje (ik trakteerde, vanwege gratis verblijf) 85 euro, fietshuur twee dagen 15 euro.

Oh ja, en 80 kilometer benzine.

Maar wel heel gezellig gehad.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:noa_lynn schreef op 09 maart 2012 @ 20:23:

@adios, ik heb de niet-thuis code bij mijnpakket.postnl.nl ofzoiets ingetoetst en kon toen wel wat info zien.

Zo stond er niet gewoon Yunomi maar alleen dat postnl het verstuurde uit Etten Leur.

Ik verwachtte ook niets dus stond heel verbaasd bij mijn buren aan de deur die niet eens in mijn appartementencomplex wonen, wel kenden ze mij vaag begreep ik uit het praatje aan de deur.

toen ik vanochtend naar mijn werk ging zag ik dat de buren thuis waren (auto stond er) en toen ik na mijn werk aanbelde waren ze niet meer thuis. Maar eenmaal binnen zag ik dat ze de pakketjes al hadden afgegeven aan mijn vriend. Jaja pakketjeS en alletwee van Yunomi. De Calve mayo met chilli en een pakje lipton earl grey.

Ja daar wordt ik nou blij van. Op mijn lijstje van gratis producten van yunomi:

- 3 pakjes lipton pyramide thee

- fles wasverzachter en wasmiddel

- pakje van een mix van iets.

- thee

- mayo met chilli.

wel vreemd dat ik steeds iets krijg zodra ik niet meer zo veel op de site kom. Ook dit kwartaal heb ik de hoop opgegeven aangezien de site zo raar doet en het pakket van vorig kwartaal is nog steeds zoek nadat het te vroeg van het kialapunt is weggegaan. Wel reactie op mijn mailtje gehad, dat ik in het vervolg wat eerder het pakket moest ophalen (vanaf het eerste mailtje tot aan ophalen zaten nog geen 2 weken), maarja dat is makkelijker gezegt dan gedaan als je op vakantie bent!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Even flink balen. Ik had vrijdag kleding besteld bij de Wehkamp. Zie ik nu net vandaag dat de 2 tunieken afgeprijsd zijn. Scheel 34.95 Euro! Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik de korting ook nog kan krijgen. Balen zeg! Wat denken jullie zouden ze dat nog doen?
quote:Blink2 schreef op 12 maart 2012 @ 10:59:

Even flink balen. Ik had vrijdag kleding besteld bij de Wehkamp. Zie ik nu net vandaag dat de 2 tunieken afgeprijsd zijn. Scheel 34.95 Euro! Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik de korting ook nog kan krijgen. Balen zeg! Wat denken jullie zouden ze dat nog doen?

Geen idee..

Je zou ze natuurlijk ook opnieuw kunnen bestellen en de 'oude' bestelling direct retourneren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Blink: tuniekjes snel bestellen voor het afgeprijsde bedrag en als je eerste bestelling binnenkomt die terugsturen. Een goede les: koop nooit iets voor de volle prijs, maar wacht tot het afgeprijsd wordt!
Voor wie belangstelling heeft om met 2 personen naar een voorstelling van Joop van den Ende te gaan: ik heb een kortingscode van 50 euro:

3EPWSPJH

ga naar www.joop50.nl/anwb
quote:lila01 schreef op 12 maart 2012 @ 11:17:

Blink: tuniekjes snel bestellen voor het afgeprijsde bedrag en als je eerste bestelling binnenkomt die terugsturen. Een goede les: koop nooit iets voor de volle prijs, maar wacht tot het afgeprijsd wordt!Maar ja dan ben je soms natuurlijk gewoon te laat.
Ik koop bijna nooit iets voor mezelf, maar was nu echt toe aan iets nieuws. Deze vond ik erg leuk dus daarom besteld. Ik heb nu idd een nieuwe bestelling geplaatst. Scheelt me gewoon 34.95! Ik stuur het pakketje dat ik al heb ontvangen retour en hou de nieuwe. Geen idee of Wehkamp dit kan waarderen, maar dit scheelde me echt teveel!
Mag ik mee komen vrekken? Sinds dit weekend een nieuw huis en omdat mijn vaste lasten daardoor wat hoger zijn, wil ik door beter op te gaan letten toch hetzelfde overhouden om leuke dingen van te doen.

Ik ben hem nog niet tegengekomen, of ik heb gewoon niet goed genoeg gelezen, maar Bertolli heeft een geld terug actie op pastasaus. (glazen pot, gezinsverpakking, met een gele wikkel erom).
quote:Blink2 schreef op 12 maart 2012 @ 12:11:

Ik koop bijna nooit iets voor mezelf, maar was nu echt toe aan iets nieuws. Deze vond ik erg leuk dus daarom besteld. Ik heb nu idd een nieuwe bestelling geplaatst. Scheelt me gewoon 34.95! Ik stuur het pakketje dat ik al heb ontvangen retour en hou de nieuwe. Geen idee of Wehkamp dit kan waarderen, maar dit scheelde me echt teveel!Je hebt groot gelijk hoor en maak je niet druk om de Wehkamp Maar had je niet beter even kunnen afwachten of Wehkamp je alsnog de korting wil geven? Misschien zijn ze coulant.
quote:zenga schreef op 12 maart 2012 @ 12:29:

[...]

Je hebt groot gelijk hoor en maak je niet druk om de Wehkamp Maar had je niet beter even kunnen afwachten of Wehkamp je alsnog de korting wil geven? Misschien zijn ze coulant.Ik was bang dat het dan weer uitverkocht was (is me al eens vaker gebeurd). Dus dacht, ik bestel het toch maar vast.
Hebben jullie al gezien dat Teunie weer begonnen is met bloggen?
Ik hou dit topic nog onvoldoende bij om op persoonlijke verhalen te reageren , maar hier weer wat tips.

Boekenweek:

Van 14 t/m 24 maart is het weer Boekenweek. Als je voor ¤ 12,50 aan Nederlandstalige boeken koopt, krijg je het Boekenweekgeschenk (Helde Hemel van Tom Lanoye) kado. Met dit boekenweekgeschenk kun je op zondag 18 maart gratis reizen met de trein.

Als je tijdens de boekenweek lid wordt van de bieb, krijg je het boekenweekessay (Verder alles goed van Nico Dijkshoorn) kado.

Belastingaangifte/toeslagen

Denk je niet in aanmerking te komen voor huurtoeslag en/of zorgtoeslag voor 2011? Check dit dan nogmaals aan de hand van het verzamelinkomen van de belastingaangifte over 2011. Door verschillende aftrekposten kan het zomaar dat je verzamelinkomen achteraf lager is en dat je zo ineens tóch recht hebt op de huur of zorgtoeslag. Als je er wel recht op hebt, dan kun je het nog vóór 1 april 2012 met terugwerkende kracht voor heel 2011 aanvragen.

Krijg je deze toeslagen al? Ook dan loont het de moeite even een controle te doen van de hoogte van de toeslagen. Mochten die ineens hoger uitvallen (zoals bij mij ) , dan kun je hiervoor zelf een wijziging insturen. Hoeft niet, maar dan duurt het veel langer voordat de belastingdienst hier zelf achterkomt.
Wie spaart er ook Nomi's?

Ik heb nu weer sinds een paar dagen dat het bezoek aan de site, wat elke keer 5 nomi's oplevert, niet wordt bijgeschreven.

Verder is het me totaal onduidelijk voor welke reacties je nu iets krijgt en voor welke niet....

Ik ga maar stoppen, en volgend kwartaal opnieuw beginnen, want voor eind maart red ik het niet meer..
@pearl: er is een maximaal aantal nomi's dat je per actie per week kunt verdienen. Even terugzoeken in dit topic en je vindt een lijstje met de maximale aantallen die je per week kunt krijgen. (of de zoekfuctie gebruiken).

soms krijg je inderdaad niet de nomi's die je verwachtte te krijgen, hebben meer mensen hier last van gehad.

hoeveel nomí's heb je nog nodig? in het lijstje dat ik hierboven noem staan ook de acties die je kunt doen, dus als daar dingen tussen staan die je nog niet doet/hebt gedaan, levert dat weer extra nomi's op. (misschien dan niet voor dit kwartaal, maar zeker voor vorig kwartaal).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven