Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Even een vraag: heb een Wehkamp bon en moet minstens 50 euro besteden. Heb wel een aantal leuke artikelen gezien, en ga net over het bedrag heen. Maar stel dat ik een aantal artikelen toch bij nader inzien niet leuk (genoeg) vind en dus onder de 50 euro blijf, geldt de korting van de bon dan nog?
Bij een supermarkt hier in de buurt kan ik straks 3 weken lang de zegels op de kassabon sparen voor een gratis verpakking van 11 Ariel excell tabs.

Ook heb ik de bon nog liggen voor de GTA van Ariel die wilde ik sowieso morgen halen.

En ik heb ¤30,- verdiend door iets te verkopen via marktplaats dat hier al ruim 2 jaar stof stond te vergaren.

Tegenvallers zijn dr ook:

de wasmachine is stuk, geen idee of tie te repareren isde tandartsrekening wordt waarschijnlijk ook flink aan de prijsin Mei moet de auto weer apk gekeurd worden.

Hoe ik dat allemaal ga doen weet ik zo nog niet, wordt nog eens extra alle inkomsten en uitgaven tegen het licht houden.

Krijg nog wel een bonus van mijn werk en vakantiegeld.
Nog een tip, misschien: ben lid van het Plus klantenpanel. Eens in de zoveel weken mag je een product gratis proberen (huismerk, dit keer zijn het chipsticks). Daarna moet je er een (korte) vragenlijst over invullen.
Net een boek voor 10 euro verkocht, had het zelf voor 35 cent gekocht bij grote boekenuitverkoop! Katsjing!
@beertje87, een superwinst van ¤ 9.65 .
quote:noa_lynn schreef op 09 maart 2012 @ 19:40:

Ik heb daarstraks een mysterieus postnl afhaalbewijsje in mijn brievenbus gevonden, wat bleek.. heb van yunomi een extraatje gekregen in de vorm van een fles Calve mayo met een vleugje chili .

Die shampoo heb ik inderdaad een poosje terug via FB besteld, zowel voor mijzelf als voor mijn moeder.

Die m&m's van laatst vonden mijn moeder en ik wel lekker.Ja ik had ook een pakket briefje in mijn bus zitten, pakketje is bezorgd bij mijn buren. Helaas zijn die vaak hele weekenden weg dus zal ik hoogst waarschijnlijk tot zondagavond/maandag moeten wachte voordat ik het pakketje zie maar aangezien ik niet weet waar het anders van zou moeten zijn denk ik dat het ook van yunomi is!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
@adios, ik heb de niet-thuis code bij mijnpakket.postnl.nl ofzoiets ingetoetst en kon toen wel wat info zien.

Zo stond er niet gewoon Yunomi maar alleen dat postnl het verstuurde uit Etten Leur.

Ik verwachtte ook niets dus stond heel verbaasd bij mijn buren aan de deur die niet eens in mijn appartementencomplex wonen, wel kenden ze mij vaag begreep ik uit het praatje aan de deur.
Chrissy, je hoeft niet eens 50,- uit te geven! Kan ook gebruikt worden bij minder dingen. Bij mijn bestellingen wordt het er gewoon altijd afgehaald en bij retour hoef ik het niet terug te betalen.

Ik betaal wel altijd met acceptgiro, dan weet ik zeker dat het er af is
Vandaag de kat maar verwend. Niet echt vrekken, maar een zak whiskas brokjes met een 50% GTA. De bon uit het proefpakketje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vandaag mijn oude fietskar verkocht, en nog 500 euro voor gevangen. Helemaal blij mee.Gister de kinderkleding uitgezocht en nog wat diongen op marktplaats gezet en ook daar biedingen op ontvangen. erg fijn
Aargh de iglo bon kwam raar uit de printer( zonder bon) niet echt vrekwaardig dus...

Ik heb trouwens 2 pakjes kip gekocht, die vis uit de aanbieding vond ik toch niet zo.

De conimex vloeibaar voor wokken kon ik niet vinden.
Ook hier is de iglo bon op de post, ik heb wel de fish cuisine gekocht. Nog nooit gehad, dus toch eens proberen:D
Hier ook viscuisine, ¤0,50 uiteindelijk, voor 2 pakjes
hier ging de supermarkt verbouwen en had 50% korting op diepvriesproducten, dus ik heb 3 pakken iglo groente kunnen kopen en 2 keer kip voor 5,05
Albert Heijn heeft weer de Efteling actie om te sparen voor 10 euro korting op de Efteling. De entree is tegenwoordig al 33 euro dus dat loont de moeite wel hè.
Ik heb de gratis senseo-pads ontvangen die ik online had aangevraagd. Leuk!

Een vraagje aan de andere vrekken: hoe doen jullie je afwas? Ik heb een kleine keuken waar we ook eten. ik heb een afwasmachine waar ik dus mijn spullen in kan zetten als ze vies zijn. Pannen en grote dingen doe ik altijd op de hand, zodat ik maar drie keer per week de machine aanzet. Toch twijfel ik wel eens of ik de machine weg zal doen. Als hij stuk gaat koop ik in ieder geval geen nieuwe (dit was een cadeau). Ik denk dat met de hand afwassen uiteindelijk goedkoper is. Ik spoel voor, ook bij de machine, ik doe de pannen en sommige andere dingen ook al op de hand en dan de stroom nog. Oh, en ik vind afwassen niet echt vervelend!
www.zuinig.info/besparen.php?num=49

volgens deze website is de vaatwasser voordeliger.
ik heb een afwasmachine waar ik eigenlijk alles in zet (behalve mijn Green Pan pannen). Ik zet hem 'snachts aan voordat ik naar bed ga. 2 jaar geleden was hij kapot en heb ik 2 weken met de hand afgewassen, maar het is dus echt niet mijn hobby, dus als deze het begeeft komt er wel weer een nieuwe. Bovendien vind ik het gewoon fijn dat het aanrecht nooit vol staat met vuile vaat.
Heeft iemand toevallig de unieke code van Hero fruitpasta die bij het try-now proefpakketje zat nog ergens liggen?

Ik heb de mijne waarschijnlijk weggegooid maar heb gisteren wel zo'n potje fruitpasta gekocht met in gedachten die GTA van ¤ 1.00.

Wie kan mij daar blij meemaken?

Code graag mailen naar: noa_lynn @ live.nl
Ik lees hier over een bon van de Iglo? Heb al teruggelezen in dit topic, maar zie nergens waar ik die bon kan vinden. Iemand een idee?

Net een vragenlijst ingevuld trouwens, en krijg een gratis Cosmo. Altijd leuk.
De conimexwok staat in het koelvak (maar lang niet alle winkels hebben het..)
Had er ergens 1, maar die heb ik al weggegooid. Vond de fruitpasta eigenlijk niet zo bijzonder: gewoon jam zonder stukjes. Mocht ik em nog tegenkomen, dan mail ik je.
@chrissiy, als je even googled op iglo vijf euro retour kun je de bon wel vinden.
quote:chrissiy schreef op 11 maart 2012 @ 11:56:

Had er ergens 1, maar die heb ik al weggegooid. Vond de fruitpasta eigenlijk niet zo bijzonder: gewoon jam zonder stukjes. Mocht ik em nog tegenkomen, dan mail ik je.

Dankjewel alvast!

Wij (mijn moeder en ik) smeren het tussen de cake en taart die we bakken, dan is het best lekker.

Zelfs mijn nichtjes zijn dr dan gek op, jam met pitjes lusten ze niet.
Hier zijn de proef-pads alweer op Tenminste, als Vriend en ik de koffie op hebben. Had twee pakketjes besteld, een op zijn adres en een op de mijne, zodat we allebei alle smaken kunnen proberen. Alleen jammer dat die caramel en choco zo lekker zijn, nou weet ik zeker dat hij dat vaker wil drinken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven