Geld & Recht alle pijlers

Vrouwelijke hulp nodig

05-04-2013 19:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, genoeg dames hier lijkt me om mij van hun mening te voorzien!

Ik ben sinds een maand of 4 aan het daten.

In het begin spraken we elkaar niet veel, 1x in de 3 weken zagen we elkaar, en eens in de week beetje smsen.

Inmiddels is dat ´´gelukkig´´ gegroeid naar bijna iedere dag sms en eens in de 2 weken soms 1 keer per week dat we elkaar zien.

Nu het probleem, het meisje in kwestie is erg gesteld op haar eigen tijd en daarnaast reist ze voor haar werk dus is ook eigenlijk ieder week wel een paar dagen van huis. De dagen dat ze thuis is geeft ze de voorkeur om met haar vriendinnen af te spreken en ik kom op het moment eigenlijk op een 2e plaats.

Nou weet ik vanaf het begin al dat ik haar niet een paar per week zal zien vanwege haar beroep, maar de eerst volgende afspraak nu is pas over 3 weken.

Dat vind ik na 4 maanden niet meer te doen, ik vind haar simpelweg te leuk.

Daarnaast ben ik door exen nogal wantrouwig geworden, de afgelopen 3 exen zijn vreemdgegaan. dat heeft wel een deukje in mijn zelfvertrouwen achtergelaten.

Ze is verder altijd lief tegen me, noemt me ook schat of lief.

en heeft vorige week tegen me gezegd dat ze een beetje gek op me is.

Dit klinkt allemaal wel positief, maar ik vind dat ze te weinig tijd voor me maakt. Als ze me echt leuk vind zou ze toch meer moeite moeten doen? Hoe moet ik dit nu aanpakken? Ik wil haar niet claimen maar eens in de week max 1 in de 2 weken elkaar zien lijkt me vrij redelijk toch?

Daarnaast vind ik het ook lastig om hoogte van haar te krijgen hoe serieus ze nu is met me en of ze een relatie wil of niet.

Ik wil nog niet over een relatie beginnen met haar omdat ik haar de ruimte wil geven die ze nodig heeft. Op welke signalen moet ik een beetje letten wat ze wilt? En hoe kan ik zorgen dat ik haar meer zie. De vorige jongens waarmee ze omging liepen allemaal stuk omdat die juist op dit punt, het meer zien, problemen hadden bij haar.

thanks alvast!
Tja, wat wij er ook van vinden....

Jij vindt dit niet leuk, jij bent niet tevreden. Praat met haar, geef aan wat jij verwacht van een relatie. Als dat niet overeenkomt met wat zij wil.....

Kun je het beter nu uitmaken, voor je je nog verder in haar verliest.
En dit staat bij Geld en Recht omdat?!

Seriously, praat er met haar over. Vertel haar gewoon wat je gevoel erbij is en kijk hoe ze reageert...
ze heeft niet meer tijd blijkbaar en ze wil het rustig aan doen. Jij kan dat accepteren of het uitmaken
Of je doet samen met haar rustig aan of je gaat alleen verder.

Ze kan moeilijk haar hele sociale leven in de vuilnisbak gooien natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ze ziet je wellicht meer als een scharrel dan als een relatie.
quote:Fame schreef op 05 april 2013 @ 20:08:

Of je doet samen met haar rustig aan of je gaat alleen verder.

Ze kan moeilijk haar hele sociale leven in de vuilnisbak gooien natuurlijk.

Ik vind jou ook altijd zoo heerlijk tactisch

Hier waakt de enige echte Barones
Ik denk serieus dat er geen sprake is van echte verliefdheid.
Dit gaat Um echt niet worden denk ik zo....
Ja en?
Dus je wilt dat ze meer tijd voor je maakt terwijl je niet zeker weet of wel een relatie met haar wilt?

Als ik haar was zou ik lekker doorgaan waar ik mee bezig was en zeker nog niks aan de kant zetten voor iemand die niet weet wat ie wilt.
No love without lost
Volgens mij vinden jullie elkaar gewoon niet zo heel erg leuk.
Sorry voor de post in het verkeerde topic.. misschien dat een admin deze kan verplaatsen?

Bedankt voor jullie advies.

jullie zeggen allemaal in feite, doe ff rustig aan neem de tijd.

Dus dat zal ik doen bij deze.
quote:rastan schreef op 05 april 2013 @ 20:01:

En dit staat bij Geld en Recht omdat?!hij weet dat vrouwen heel veel geld kosten
Ok! Die is best leuk..

Maar zo duur zijn vrouwen niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven