Geld & Recht alle pijlers

Vuurwapen gedoogd in supermarkt

23-09-2011 19:55 121 berichten
Hallo,

Ik werk als bijbaan naast mijn studie als promotiemedewerker in supermarkten.

Ik had vandaag een man aangesproken, in de kantine bleek deze man bekend te staan als 'staartmans'

Wat blijkt nu, dit heerschap en zijn familie en vrienden winkelen daar dagelijks proletarisch. Ze lopen gewoon naar buiten met hun boodschappen.

Dit wordt toegestaan, omdat deze meneer anders zijn vuurwapen trekt. Zijn vrouw heeft een aantal geleden een winkelverbod gehad, waarna 4 keer de politie gebeld moest worden. Ook heeft hij er een handje van om individuele medewerkers op te wachten met een vuurwapen. Te achterlijk voor woorden dat deze man vrij rondloopt en de politie geen gedegen stappen onderneemt.

Dit vind ik al van de zotte. Maar wat ik nog aparter vind; dat niemand mij hier iets van verteld als je er komt werken. Als (goede) promowerker speel je in op de klant, en draai je niet steeds hetzelfde praatje af. Deze man kwam over als iemand die absoluut tegen een grapje kon. Wat als ik een grap had gemaakt die verkeerd viel? Ik wil er niet over nadenken, echt niet, ik heb een kleine meid thuis.

Wat vinden jullie; had de ondernemer mij moeten inlichten? De man was qua uiterlijk zeer goed herkenbaar en te beschrijven. Ik wil hier morgen zeker wat over zeggen (dan werk ik daar weer) tegen een ander persoon dan de kaasman.

Ook wil ik dit melden aan mijn promotiebedrijf, er zijn daar vaak demo's. Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Patricia
quote:Dhelia schreef op 23 september 2011 @ 21:30: