Geld & Recht alle pijlers

wat wordt er bij bkr geregistreerd?

24-11-2011 13:04 27 berichten
In verband met onderzoek naar fraude (had ik tijdje geleden topic over) heb ik mijn bkr-overzicht opgevraagd. Deze was verrassend genoeg heel netjes en schoon. Alleen de mogelijkheid tot roodstand van de bank en het doorlopend krediet waren hierin te zien. Echter heb ik ook gewoon een hypotheek en 3 creditcards. Deze zijn allen niet zichtbaar. Belletje naar bkr leverde op:

mevrouw, hypotheek wordt pas geregistreerd na 120 dagen achterstand en creditcards hadden op het overzicht moeten staan. Dus u heeft geluk!

Nou, ik vind niet dat ik geluk heb, want ik wilde immers exact weten of er nog meer creditcards misschien zijn afgesloten. Maar de niet zo vriendelijke mevrouw aan de andere kant bleef beweren dat dit normaal gesproken ook gewoon netjes geregistreerd word.

Maar nu snapte ik 1 ding dus niet. Mijn 3 cc (waar ik dus eigenlijk nooit gebruik van maak, no worries) zijn niet bij het bkr te zien, maar meneer de hypotheekverstrekker kon ze wel zien bij zijn toetsing. Waar toetst hij dan? Misschien dat ik daar dan ook nog gegevens op kan vragen namelijk...

Iemand enig idee? Alvast bedankt!
- sorry ruzie met laptop
quote:dekbed schreef op 24 november 2011 @ 18:24:

TO, wanneer was het dat je hypotheek meneer het wel kon zien op de bkr?augustus 2009 en daarvoor april 2006...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven