We vrekken hier verder ! :-)

woensdag 26 januari 2011 om 15:25
Veel mensen zullen ongetwijfeld een vast telefoonabonnement hebben. Omdat ik bijna nooit bel, zou ik zo'n abonnement weggegooid geld vinden. Dus als ik ga verhuizen zal ik geen vaste telefoon meer hebben (nu wel, en de woonvorm betaalt nog dat abonnement). Ik kan beter via de mobiel bereikbaar zijn en steeds telefoonkaarten kopen.
World of Warcraft: Legion
woensdag 26 januari 2011 om 15:27
Ik heb ook al jaren geen vaste telefoon meer. Bel sowieso weinig, en als mijn ouders bellen dan bel ik ze altijd even terug. Voor de rest hebben vrienden ook allemaal een mobiel, en zijn we niet echt van het lange kletsen.
Ik was altijd maar 10% van de rekening van mijn vaste telefoon kwijt aan belkosten. De rest was vastrecht..
Ik was altijd maar 10% van de rekening van mijn vaste telefoon kwijt aan belkosten. De rest was vastrecht..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 26 januari 2011 om 16:08
Ik heb een vaste lijn, alleen om het feit dat ik dan voordelig naar mijn vriend kan bellen (die woont in canada). Anders had ik m al lang de deur uit gedaan. Het zit nu vrijwel voor niks bij mijn internet/tv pakket in. Daarentegen bel ik bijna nooit mobiel, ik heb dan ook simonly abbo met mijn oud telefoontje.
Vergeleken met mijn vrienden en hun androids en iphones loop ik hopeloos achter, maar ik lach ten minste als ik mijn telefoonrekening ontvang
En ik bel veel op mijn werk
Vergeleken met mijn vrienden en hun androids en iphones loop ik hopeloos achter, maar ik lach ten minste als ik mijn telefoonrekening ontvang
En ik bel veel op mijn werk
woensdag 26 januari 2011 om 16:09
Ik heb trouwens uit de opruimingsbak bij de Blokkert twee leesbrilletjes (jaja medeforummurts, Himalaya heeft die leeftijd bereikt! ) zonder poten gehaald. Het zijn eigenlijk platte stukjes plastic, buigbaar. Ik zag meteen een functie op een backpackvakantie, als bladwijzer tussen mijn reisgids die ik dan toch gewoon kan lezen met mijn brilletje als het begint te schemeren. Ik heb wel een gewoon exemplaar, maar als die onderin een tas zit met allemaal troep er bovenip, is het er ook snel een zonder pootjes, maar dan ongewild .
Oh, ze waren 50 cent per stuk.
Vond ik de investering wel waard.
Zoiets dus:
Oh, ze waren 50 cent per stuk.
Vond ik de investering wel waard.
Zoiets dus:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 26 januari 2011 om 17:49
Ik heb alleen mobiel: een vaste lijn zou verspilling zijn. Ik vind het soms wel jammer dat al die pakketaanbiedingen van telecomaanbieders inclusief telefoon zijn. Als mijn abonnement afgelopen is, neem ik misschien ook wel sim only. Maar weet ik nog niet zeker: ik houd wel van hippe nieuwe dingen namelijk
Op dagelijkse dingen bespaar ik dan wel weer.
Ik las dat iemand nog een vaste lijn heeft ivm telefoneren naar Canada: kun je dan niet skypen? Is gratis en dan kun je elkaar ook nog zien.
Ik kon het niet met de vriezer doen: ik heb voor 25 euro boodschappen gehaald deze week. Maar we gaan straks patat halen
Op dagelijkse dingen bespaar ik dan wel weer.
Ik las dat iemand nog een vaste lijn heeft ivm telefoneren naar Canada: kun je dan niet skypen? Is gratis en dan kun je elkaar ook nog zien.
Ik kon het niet met de vriezer doen: ik heb voor 25 euro boodschappen gehaald deze week. Maar we gaan straks patat halen

woensdag 26 januari 2011 om 19:16
quote:Yeti80 schreef op 26 januari 2011 @ 13:40:
Oh, er zijn hier meer mensen die die bol.com cadeaubon van Moneyou ontvangen hebben he? Weet iemand hoelang ie geldig is?Ja en geen idee, heb er ook al naar gezocht. Dit staat erover (in het algemeen) op de bol site: De aard, waarde, duur, vervaldatum en/of eventueel toepasselijke overige specifieke gebruiksvoorwaarden vindt u op de cadeaubon en/of in de uiting (e-mail) waarin de cadeauboncode is opgenomen. Iedere cadeaubon is gedurende een bepaalde periode geldig. Na de vervaldatum kan de cadeaubon niet meer worden gebruikt.
Oh, er zijn hier meer mensen die die bol.com cadeaubon van Moneyou ontvangen hebben he? Weet iemand hoelang ie geldig is?Ja en geen idee, heb er ook al naar gezocht. Dit staat erover (in het algemeen) op de bol site: De aard, waarde, duur, vervaldatum en/of eventueel toepasselijke overige specifieke gebruiksvoorwaarden vindt u op de cadeaubon en/of in de uiting (e-mail) waarin de cadeauboncode is opgenomen. Iedere cadeaubon is gedurende een bepaalde periode geldig. Na de vervaldatum kan de cadeaubon niet meer worden gebruikt.

woensdag 26 januari 2011 om 19:23
woensdag 26 januari 2011 om 21:13
M&M's, nu in de aanbieding bij AH, heeft een actie, bij 3 zakken krijg je een gratis bioscoopkaartje.
Hier ook de voorraad aangevuld met toiletpapier en soep in zak.
De Bol.com cadeaubonnen zijn dacht ik 2 jaar geldig. Als je ze invoert op de website zie je de vervaldatum.
Voor de bieb hier betaal ik 40 euro per jaar voor onbeperkt gebruik. Ik kan in de hele regio halen en inleveren, maar er gelden in de verschillende vestigingen wel verschillende voorwaarden. Bij de één moet je voor recente / populaire DVD's 3,50 bijbetalen voor een week lenen, bij de andere vestiging is het helemaal gratis. Reserveren in de regio is gratis, buiten de regio 1 of 5 euro. Bij onze bieb zie ik veel moeders chicklit's meenemen op het gratis abonnement van hun kind, dat kan hier blijkbaar ook.
Hier ook de voorraad aangevuld met toiletpapier en soep in zak.
De Bol.com cadeaubonnen zijn dacht ik 2 jaar geldig. Als je ze invoert op de website zie je de vervaldatum.
Voor de bieb hier betaal ik 40 euro per jaar voor onbeperkt gebruik. Ik kan in de hele regio halen en inleveren, maar er gelden in de verschillende vestigingen wel verschillende voorwaarden. Bij de één moet je voor recente / populaire DVD's 3,50 bijbetalen voor een week lenen, bij de andere vestiging is het helemaal gratis. Reserveren in de regio is gratis, buiten de regio 1 of 5 euro. Bij onze bieb zie ik veel moeders chicklit's meenemen op het gratis abonnement van hun kind, dat kan hier blijkbaar ook.

woensdag 26 januari 2011 om 23:14
in mijn bieb moet je zelf je artikelen scannen en boeken van de volwassenen-afdeling kun je niet meekrijgen op een kinderpas. (waarschijnlijk wel als een 12 -jarige volwassen boeken nodig heeft voor een spreekbeurt ofzo, maar dan moet je er bij de balie om vragen).
Terecht trouwens, een kinderpas is voor kinderen niet voor vrekkerige moeders
Terecht trouwens, een kinderpas is voor kinderen niet voor vrekkerige moeders
woensdag 26 januari 2011 om 23:40
Ik heb ook nog steeds een vaste telefoonlijn (maar heb een internet+bellen abo van KPN glasvezel). Het is niet zo dat ik erg vaak bel, maar merk wel dat sommige mensen (zoals bijv. mijn ouders) niet graag lang bellen naar mijn mobiel (kan een voordeel zijn) dus daarom heb ik nog een vaste lijn. Hoewel, ik bel toch wel een paar keer per week met mijn beste vriendin en dan hangen we meestal wel een uur aan de lijn, dus dat zou wel prijzig worden met een mobiele telefoon. Mijn mobiel gebruik niet zo intensief, maar ik heb nog wel een abo van 35 euro per maand. Ik had me laten verleiden door een tv die je bij het abo kreeg, het 1e jaar betaalde ik maar 17,50 per maand en het 2e jaar 35 euro per maand. Nu vind ik het wel vrij hoog,normaal had ik een abo van zo'n 20 euro per maand, maar goed, ik moet het maar even uitzitten. Als het afloopt stap ik wel over naar een goedkoper abonnement, of een abonnement waar internet bij zit, want dat heb ik nu niet. Ik wil nl. echt wel graag een Iphone kopen tegen die tijd.
donderdag 27 januari 2011 om 07:00
quote:Tinkeldel schreef op 26 januari 2011 @ 17:49:Ik las dat iemand nog een vaste lijn heeft ivm telefoneren naar Canada: kun je dan niet skypen? Is gratis en dan kun je elkaar ook nog zien. Als het werkt wel We gebruiken wel eens skype (of msn videobellen), maar de helft van de keren zijn er problemen met geluid of beeld

donderdag 27 januari 2011 om 09:22
Wij bellen ook regelmatig naar Turkije, naar de familie van mijn man en aangezien de meeste mensen daar geen computer hebben is het wel het goedkoopst via de vaste lijn. Ik bel overigens wel via een belkaart, dat is stukken voordeliger en het is prepaid, dus geen verrassingen achteraf. Kijk maar eens op www.belkaart.nl, je koopt online beltegoed wat je aan je vaste en/of mobiele nummer kunt koppelen en dan kun je voordelig bellen naar het buitenland. Naar mijn vriendin in Spanje bel ik dan zelfs gratis.

donderdag 27 januari 2011 om 10:46
Vandaag heeft de bank weer geld afgeschreven voor mijn betaal pakket. Ik schrok een beetje, want ik betaal dus 8,25 per kwartaal en ik maak helemaal geen gebruik van hun diensten. Heb het laten veranderen in het basispakket en nu gaan ze nog kijken hoe het kan dat ik opeens een duurder pakket heb gekregen. Snap er zelf helemaal niets van en ben een beetje boos. Heb in mijn boosheid echter het 0900 nummer gebeld en niet gekeken op die website voor het nummer achter die 0900 nummer. Niet echt een vrekwaardige actie, al die emoties ook...Hebben jullie ook mindervrekwaardige acties wanneer je emotioneel bent?