Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft er ook schuld sanering gedaan???

26-05-2010 16:22 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft, wie kan me info over schuld sanering geven.

Ik zie het niet meer zitten, ga scheiden, daarna enorme schuld. Ik hoop echt dat iemand me kan vertellen wat alles precies inhoud.

Horen ze op mijn werk dan ook dat ik dat doe???

Moet ik ook mijn spullen verkopen die nu nog in koophuis staan??

Hoe werkt het precies.

Daarnaast, heb ik advocaat nodig, om te kunnen scheiden, wat kan ik doen als ik die niet kan betalen???

Hoor graag van iemand.
Heb jaren in de schuldhulpverlening gewerkt.....

magiker@live.nl

Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........

Klik!
Inderdaad een goede site met veel info! Mocht je na het lezen ervan nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Oh sorry Magiker, ik had jouw post nog niet gezien!!
Je krijg een pro deo advocaat als je geen middelen hebt.

Er wordt beslag op je loon gelegd en je onkosten betaald door de stadbank en ook gaat er een gedeelte naar je schulden.

Verder krijg je zelf leefgeld.
Geen bijzonderheden
Sterkte
O, dan ben ik ook mosterd.
Geen bijzonderheden
Dan ben ik helemáál mosterd....ik heb schuldensanering ook overleefd!
quote:Magiker schreef op 26 mei 2010 @ 16:25:

magiker@live.nl

Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.Hoe kan ik je hier een prive bericht sturen?>
quote:Magiker schreef op 26 mei 2010 @ 16:25:

magiker@live.nl

Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.Ik heb je gemailt
quote:Nammma schreef op 26 mei 2010 @ 16:30:

Dan ben ik helemáál mosterd....ik heb schuldensanering ook overleefd! Mag ik je vragen, wat is dan je zakgeld?
quote:Kabouter23 schreef op 26 mei 2010 @ 16:26:

Klik!Klik????? er gebeurd niets?
Sterkte!!
quote:sunny99 schreef op 26 mei 2010 @ 16:36:

[...]

Klik????? er gebeurd niets?ehm jawel, je komt hier terecht http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2810
De eerste tijd was mijn leefgeld 40 euro per week.
quote:sunny99 schreef op 26 mei 2010 @ 16:36:

[...]

Klik????? er gebeurd niets?Jawel hoor, maar het laden kan even duren
Mijn vriendin haar dochter zit in de schuldsanering, zij heeft 60 euro per week, met 2 kleintjes, het is wel afzien, maar na drie jaar begin je weer met een schone lei.(gelukkig)
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
of ze het op je werk horen weet ik niet (misschien de salarisadministratie als er beslag op je loon moet worden gelegd), maar ik heb collega's gehad die zelf vertelden in de schuldsanering te zitten en werkelijk niemand deed daar lullig over.
Wat ik bij mijn vriendin zie, is dat de mensen die het weten, héel goed voor haar dochter zijn.

Ze wordt aan alle kanten geholpen.

Voor de kleintjes, mooie kleding, véel speelgoed, als iemand een nieuwe koelkast koopt, "ach laten we de oude maar aan X geven".

Ziet er nog mooi uit natuurlijk.

Nee, eigenlijk alleen maar lieve, reacties.
quote:Nammma schreef op 26 mei 2010 @ 16:30:

Dan ben ik helemáál mosterd....ik heb schuldensanering ook overleefd! O, gelukkig dan maar voor je. Ik heb er godzijdank nooit ingezeten
Geen bijzonderheden
Dank je voor jullie reacties.

ik ben er echt niet trots op. Maar zal dit heus wel overleven. Ik kan heel zuinig doen. Drink niet rook niet, en moet toch afvallen, gaat vanzelf door de stress. En als ik maar naar mijn werk kan komen, en kan douchen enzo, gewoon de simpele dingen.

Morgen ga ik naar gemeentehuis, zonder afspraak kan je toch gewoon aanklopen denk ik.

En laat alles op me afkomen.

Ik hoop alleen dat het 3 jaar is en geen 5 jaar want dan weet ik het echt niet meer.

Wiss me luck.
I wish you luck.
Hallo Sunny,

Allereerst een , zal niet makkelijk zijn voor je! Mag ik je vragen of de schulden ook de oorzaak zijn van je komende scheiding? Misschien denk je wel dat je door je scheiding in de schulden komt, maar misschien is schuldsanering (nog) niet nodig? Ben je alleen of heb je kinderen?

Wens je heel veel sterkte!
Hallo Sunny

Hoeveel weekgeld je krijgt ligt helemaal aan jou situatie. Ik zit ook in de schuldanering en krijg met 3 pers 75 euro in de week. Mijn contactpersoon daar zei tegen mij dat het bedrag voor 1 persoon 40 euro is, de tweede komt er 15 bij op en de volgende 10 euro. Maar ik kreeg nog 10 euro extra voor kattenvoer omdat ik 4 katten heb.

En het zijn geen boemensen daar hoor. Ze hebben vaak echt wel begrip voor jou situatie en proberen je echt te helpen.

Veel succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven