Geld & Recht alle pijlers

Woedend en in tranen na UWV ziektewet gesprek !

05-10-2011 13:44 424 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
@ Kus: Oprechte harde reacties ja, maar ik las hier puur vals bashen van sommigen en dat is echt not done.
quote:kusunum schreef op 05 oktober 2011 @ 22:00:

Maar bijde reacties zijn oprecht en dat moet TO (en de rest) niet vergeten.Andersom zou ook fijn zijn. Dat de fellere reacties best eens iets milder gebracht kunnen worden. Zeker bij iemand die geestelijk (tijdelijk) labiel in de schoenen staat. Kan hard aankomen namelijk.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Tja, ik heb getypt, hertypt en nogmaals de tekst veranderd voordat ik op versturen klikte. Juist omdat ik weet dat ik soms net iets te hard kan zijn voor de ander zijn/haar incassatievermogen. Maar de strekking was in elke versie hetzelfde als wat ik uiteindelijk gepost heb. Alleen maar meelevende reacties is zo eenzijdig... En ik vind het oprecht rot voor TO, maar ik vind dat ze ook mag weten hoe haar pogingen voor de omgeving zijn (geweest).

@Iris: Ik hoop dat je mijn postings niet als bashen ziet, want zo is het niet bedoeld.
Iedereen heeft de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven. Er is genoeg hulp maar het komt niet naar je toe, je moet er wat voor doen. Daar begint het, je eigen hulp organiseren. Hard of niet, zo zit de samenleving in elkaar. Wil je de schuld leggen bij een ander dan blijf je aan de zijlijn staan. kies maar
Nee zeker niet Minny, dat had je het wel gehoord. Hard is prima, viswijven niet.
Is de aandacht bij Fok niet voldoende?
quote:meds schreef op 05 oktober 2011 @ 22:07:

Iedereen heeft de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven. Er is genoeg hulp maar het komt niet naar je toe, je moet er wat voor doen. Daar begint het, je eigen hulp organiseren. Hard of niet, zo zit de samenleving in elkaar. Wil je de schuld leggen bij een ander dan blijf je aan de zijlijn staan. kies maarJe snapt toch wel dat als mensen geestelijk in de war zijn, ze niet zo analytisch meer kunnen nadenken. To ziet duidelijk door de bomen het bos niet meer toch?
quote:Kickstart schreef op 05 oktober 2011 @ 22:16:

Is de aandacht bij Fok niet voldoende?Waarom post je dit? Is posten op 2 forums soms verboden of wil je gewoon wat rellen?
Het lijkt me zo dat TO haar energie op haar herstel moet richten en niet het onbewust opzoeken van confrontaties/bashing. Daar is ze toch niet bij gebaat?
quote:Kickstart schreef op 05 oktober 2011 @ 22:24:

Het lijkt me zo dat TO haar energie op haar herstel moet richten en niet het onbewust opzoeken van confrontaties/bashing. Daar is ze toch niet bij gebaat?Ooh dus je opmerking was onbaatzuchtig bedoeld? Right.
quote:meds schreef op 05 oktober 2011 @ 22:07:

Iedereen heeft de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven. Er is genoeg hulp maar het komt niet naar je toe, je moet er wat voor doen. Daar begint het, je eigen hulp organiseren. Hard of niet, zo zit de samenleving in elkaar. Wil je de schuld leggen bij een ander dan blijf je aan de zijlijn staan. kies maar

Ik ben het volledig met je eens. Zo horen mensen ook op te groeien in een periode van totale afhankelijkheid, naar steeds meer loslaten in veilige omgeving tot puberteit waar kinderen, nog steeds in veilige omgeving, loskomen van hun ouders om eigen fouten te maken en te leren.

Er zijn veel mensen die deze steunpilaren nooit gehad hebben. En dat is toch wel de basis voor een mens. Wat zulke mensen nodig hebben is die omgeving waar ze wellicht in het begin heel afhankelijk kunnen en mogen zijn en langzamerhand losgelaten worden.

Het is niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet als iemand erg in de war is. Ik ben wel van mening dat ze ergens een beginnetje zal moeten maken.
Graag gedaan beschermvrouwe van het topic/TO
eens rozenstruik.
quote:Kickstart schreef op 05 oktober 2011 @ 22:32:

Graag gedaan beschermvrouwe van het topic/TOAha is het weer zover? Wanneer komen er nu eens nieuwe sneren? Ik ben deze een beetje beu .
quote:rozenstruikje schreef op 05 oktober 2011 @ 22:26:

[...]

Het is niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet als iemand erg in de war is. Ik ben wel van mening dat ze ergens een beginnetje zal moeten maken.Kan dit topic niet het begin zijn? Ze gedroeg zich keurig in een zee van woede en agressie tegen haar.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 22:36:

[...]

Kan dit topic niet het begin zijn? Ze gedroeg zich keurig in een zee van woede en agressie tegen haar.

Dat kan zeker

Een sneeuwbal kan klein beginnen.
Een hele rits aan goede' of 'slechte' adviezen zal to niet gaan helpen om haar proces op te starten. En ik irriteer me mateloos aan belerende toonzetting in dit topic, of dat nu de begripvolle of de ongenuanceerde zijn. Dus ik ben weg hier! Missie voltooid
quote:Kickstart schreef op 05 oktober 2011 @ 22:16:

Is de aandacht bij Fok niet voldoende?

Ik lees niet bij Fok maar beetje raar deze opmerking. Soms kan iemand helemaal geen goed doen he. Dus even zonder dat ik weet wat er gaande is bij het Fok.

Maar ze heeft toch adviezen aangenomen en gebeld over hulp bij ggz enzo. Is het dan nog niet goed?

Iemand anders zei het al en daar wil ik mij bij aansluiten, heel naar als je psychisch zo in de war bent. En ik begrijp ook dat sommige niet alle moves begrijpen, ik ook niet alles maar dat hoeft ook niet. Ze probeert uit de kuil te klimmen dus beetje onnodig om haar er weer in te trappen. En ik vind het niet gepast om uit het niets te concluderen dat de poging nep was, dat staat nergens, erg naar om te lezen als je op dat moment echt niet meer wilde leven. Moet je je nog verdedigen daarvoor ook. (als je alles leest zie je dat er toevallig al een afspraak stond, maar laten we daar geen welles/nietus spelletje van maken)

Ze is er nog niet hoor met alleen de hulpvraag, daar begint het pas. Maar zie het als positief om er iets mee te doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Missie voltooid klinkt als even komen rellen en het is gelukt. Blij dat je weer naar Fok gaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
1x is ook wel genoeg.
Wat een aannames...ik heb nergens inhoudelijk gereageerd op de situatie van TO. Enkel dat ik het verwonderlijk vind dat iemand bewust de aandacht zo opzoekt. Men weet toch dat internetfora nou niet echt de plaats zijn voor steun en toeverlaat.
@ MV nu ik je toch zie: ik ben echt trots op je om hoe je voor TO opkwam vanmiddag, dat deed je perfect.
quote:Kickstart schreef op 05 oktober 2011 @ 23:00:

Wat een aannames...ik heb nergens inhoudelijk gereageerd op de situatie van TO. Enkel dat ik het verwonderlijk vind dat iemand bewust de aandacht zo opzoekt. Men weet toch dat internetfora nou niet echt de plaats zijn voor steun en toeverlaat.Nee , dat wist ik niet. Toen ik krank im kopfe was heb ik heeeel veel aan mensen hier gehad op het forum, die hebben mij er echt doorheen gesleept.
Good for you, yellowlove. Het viva forum heeft in ieder geval een meelezer en schrijver minder. Het valt me op dat sommige hier een erg passief agressieve manier van communiceren er op nahouden. TO, veel beterschap
quote:Kickstart schreef op 05 oktober 2011 @ 23:19:

Good for you, yellowlove. Het viva forum heeft in ieder geval een meelezer en schrijver minder. Het valt me op dat sommige hier een erg passief agressieve manier van communiceren er op nahouden. TO, veel beterschapWe zullen je missen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven