Geld & Recht alle pijlers

Ziekmelden na zwangerschapsverlof

11-06-2010 21:08 325 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwangerschapsverlof zit er bijna op maar ik voel me nog niet in staat om te werken. De gynecoloog adviseerde een aantal weken langer te rekenen op herstellen.

nu mijn vraag, als ik me straks ziekmeld moet ik dan ook gelijk naar de bedrijfsarts of is dat pas na een paar weken?
Mss een heel stomme vraag hoor, maar als je weet dat je vorige 2 bevallingen zwaar waren en dat je langer herstel nodig had, waarom heb je nu dan niet uit voorzorg al langer verlof aangevraagd?
Oh gelukkig TO dan zijn we het daar over eens

Maar ja ik moet ook zeggen dat indien je zegt dat je het al 3x hebt gedaan dat het dan niet raar is dat men even de wenkbrouwen optrekt. Wellicht kun je gewoon even zakelijke uitleggen waarom je er van overtuigd bent dat je echt nog niet aan het werk kan. Overigens ben je niks verplicht hier natuurlijk maar dan kun je ook dit soort reacties verwachten.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
een paar biefstukjes doen vaak ook wonderen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Roze wolk schreef op 11 juni 2010 @ 21:43:

Kijk, ik wil best uitleggen waarom ik nog niet kan werken maar als er gelijk mensen beginnen te rellen heb ik daar geen zin in, daar ben ik helemaal niet op uit namelijk.

En beatrijs sucks Nou leg het dan eens uit.
Verlof nemen geen optie? Hoef je je niet te verantwoorden.
lieve mensen het gaat toch niet alleen om mijn HB
quote:Roze wolk schreef op 11 juni 2010 @ 21:43:

Kijk, ik wil best uitleggen waarom ik nog niet kan werken maar als er gelijk mensen beginnen te rellen heb ik daar geen zin in, daar ben ik helemaal niet op uit namelijk.

En beatrijs sucks Rellen is niet hetzelfde als het niet met je eens zijn.
vertel dan waarom wel. Daarnet was het nog wel alleen je HB
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Whiskers schreef op 11 juni 2010 @ 21:29:

Moet ik de tribune al opbouwen? Doe maar. Ik pak er even wat drinken bij.
.
anoniem_98694 wijzigde dit bericht op 11-06-2010 22:24
Reden: Off-topic
% gewijzigd
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Maar TO waar gaat het dan om?
quote:Roze wolk schreef op 11 juni 2010 @ 21:46:

lieve mensen het gaat toch niet alleen om mijn HBwaarom dan wel? zeker als je schrijft dat je op je werk meer uitrust dan thuis, vraag ik me de meerwaarde van thuis blijven af. In het kader van je herstel.
Zou er nog een uitleg komen?
Maar als je thuis niet uitrust met kinderen erbij dan hoop ik wel dat er opvang is voor je kinderen zodat je ook echt aan je herstel werkt. Want door je postings komt het nu wel beetje wapperig over.
quote:Star schreef op 11 juni 2010 @ 21:46:

[...]

Rellen is niet hetzelfde als het niet met je eens zijn.dus als je het ergens niet mee eens bent sleep je er gelijk een tribune naartoe?
quote:Roze wolk schreef op 11 juni 2010 @ 21:48:

[...]

dus als je het ergens niet mee eens bent sleep je er gelijk een tribune naartoe?Dan negeer je dat en dan pik je er de reacties uit waar je wel wat mee kan in plaats van weg te lopen.
Gezellig toch een tribune!

[...]

dus als je het ergens niet mee eens bent sleep je er gelijk een tribune naartoe?ja, ik wou ondertussen ook dat ik daar op zat, het duurt namelijk wel erg lang voordat we nu eens de reden horen waarom je niet kunt werken.

[...]

dus als je het ergens niet mee eens bent sleep je er gelijk een tribune naartoe?Nee Roze wolk als je het forum een beetje kent weet je dat men over ziekmeldingen ed altijd een erg sterke mening heeft. Dat is vaak terecht en dus als je een bepaalde opmerking maakt dat je het al 3x gedaan hebt weten ze dus dat er reacties gaan komen die nogal fel zijn. Dus ze weten dat er dan veel mensen gaan meelezen enz enz enz.
Ok. Waarom ben je nog niet in staat om te werken?
quote:germanwings schreef op 11 juni 2010 @ 21:49:

[...]

ja, ik wou ondertussen ook dat ik daar op zat, het duurt namelijk wel erg lang voordat we nu eens de reden horen waarom je niet kunt werken.Ik schuif wel een stukkie op.
jemig het houd de gemoederen wel bezig he al 5 blz volgeschreven haha
To, is het ook je emotionele toestand? Of is het alleen lichamelijk?

Er zijn natuurlijk mensen die er misbruik van maken omdat ze langer bij hun kind willen blijven, maar er zijn ook gewoon mensen die echt niet kunnen...
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:floor72 schreef op 11 juni 2010 @ 21:50:

[...]

Ik schuif wel een stukkie op.Das fijn, want na mijn bevalling kan ik ook nog niet zo lang staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven