Gezondheid alle pijlers

Abces of een steenpuist?

21-08-2010 10:53 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al sinds een paar dagen van een langwerpige bult bij mij lies

Gisteren heb ik er een nat washandje opgelegd en is het een beetje opengesprongen er kwam heel weinig pus uit en bloed. In de avond was de pijn niet te hardenik lach te kermen van de pijn. Liggen, staan en lopen gaat niet. Liggen gaat met heel veel moeite.

Ik denk zelf dat het een steenpuist is, heeft er iemand ervaring mee of wat tips? Ik heb geen zin in de dokter of ziekenhuis,
quote:Yaszmin schreef op 25 augustus 2010 @ 14:27:

Jah ik zou inderdaad naar de HS gaan, maar toen ik merkte dat de pijn wat milder werd ben ik toch maar niet geweest.

Er is in ieder geval naar gekeken al het iets was dat verschrikkelijk ernstig was hadden ze me waarschijnlijk niet naar huis laten gaan.Niet lullig bedoeld, maar als er niks ergs aan de hand is waarom zit je er hier dan over te mieren?
Hey Yazmin,Ik las jou bericht toen ik aan het zoeken was op google naar hetzelfde probleem...

Ik heb er zelf al jaren last van.. En het komt regelmatig terug door het scheren of het dragen van een te strakke broek of onder broek...

Het heeft ook een hele lange naam ---->HIDRADENITIS SUPPURATIVA (ACNE INVERSA, ACNE ECTOPICA)

Ik plaats er meteen een link bij van de site... --->http://www.huidziekten.nl ... lands/jrmhidradenitis.htm

Lees het even.... Misschien ook een idee voor andere mensen die er last van hebben!

Groetjes van denise

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven