afvallen
zondag 16 september 2012 om 13:38
het helpt wel, maar je bouwt trek en frustratie op waardoor je na de afslankkuur hetzelfde of meer dan vroeger gaat eten en dan zit het er binnen een paar dagen weer aan.
Tenminste als je daar niet van tevoren op anticipeert.
Je gelooft het niet, maar dikke mensen doen dat maar zelden, waardoor het jojo-effect plaatsvindt en daardoor de moedeloosheid ingrijpt in je psyche.
Tenminste als je daar niet van tevoren op anticipeert.
Je gelooft het niet, maar dikke mensen doen dat maar zelden, waardoor het jojo-effect plaatsvindt en daardoor de moedeloosheid ingrijpt in je psyche.
it's a big club and you ain't in it
zondag 16 september 2012 om 14:15
zondag 16 september 2012 om 14:16
Jawel dat werkt wel! Maar: daarna moet je je eetpatroon aanpassen. Ik ben 4 jaar geleden ruim 20 kilo afgevallen met het Cambridge 500 dieet met begeleiding van een consulente en ik ben die kilo's nog steeds kwijt. Ik let wel goed op wat ik eet en als ik eens een keer lekker fout heb gegeten dan ben ik daarna 1 of 2 dagen weer wat strenger. Momenteel volg ik de Amber Albarda methode. Lekker en gezond eten met veel producten uit de natuurwinkel. Ben zoooo blij dat ik nu een goed gewicht heb, niet zozeer voor het uiterlijk maar ik voel me gewoon stukken beter en heb veel meer energie.
zondag 16 september 2012 om 14:28
zondag 16 september 2012 om 14:57
Ik zou eht ook niet doen. Heb het een tijdje geleden zelf geprobeerd. EN het heeft toaal neit gewerkt voor mij, mijn lijf doet dan helemaal niets meer, en zodra je weer gaat eten, vliegt het er allemaal aan..
Veel beter om gewoon bewust te gaan eten, veel groente, gezonde producten. dat kun je ook beter volhouden.
Veel beter om gewoon bewust te gaan eten, veel groente, gezonde producten. dat kun je ook beter volhouden.
zondag 16 september 2012 om 15:03
quote:rozekoek68 schreef op zondag 16 september 2012 14:28 Ik ben sinds half maart afgevallen van 71 naar 56m (maat 42 naar 36) door naast de 3 maaltijden en 3 tussendoortjes niks ander te eten. Gewone maaltijden (dus niet anders dan normaal) en gewone tussendoortjes, dus naast fruit ook koekjes, plak cake enz. Misschien een idee?Dus geen roze koeken meer.....
maandag 17 september 2012 om 22:12
Hoi ik volg WW propoints, echt een aanrader. Tis niet echt een dieet maar n andere manier van eten/leefgewoonte. Ik ben in 5 maanden tijd 22 kg afgevallen!! af en toe heb ik een plateau (val ik niet af) maar ik zet door, nog 6 kg en dan ga ik stabiliseren zodat ik dan op 30 kg uitkom. Je kan het nu nog 1 week online gratis uitproberen, op www.weightwatchers.nl