Altijd pijn bij het lopen
dinsdag 15 juni 2021 om 14:49
Beste Viva-forummers, een jaar geleden is er een splinter verwijderd uit de zool van mijn voet. Door de verdovende injectie is volgens mijn huisarts zeer waarschijnlijk een gevoelszenuw geraakt waardoor ik 5 maanden niet heb kunnen afwikkelen zonder heftige elektrische schokken te voelen. Daardoor liep ik enkel op mijn hiel of met krukken.
Goddank is de zenuwpijn vrijwel verdwenen maar nu heb ik heel veel pijn tijdens het lopen. Spierpijn/gewrichtspijn ? onder de voetzool en op de voet bij het afwikkelen, pijn in de hiel en de achillespees die strak staat en in de kuitspier en andere spieren in mijn onderbeen. Mijn fysio heeft geen idee wat het probleem is (de oefeningen leken het juist erger te maken) en nu heb ik een podotherapeut die een zooltje laat maken en dan moet ik over 6 weken maar terug komen om te zien of het heeft geholpen. Ik heb echter al een aantal zooltjes geprobeerd voor ik bij de fysio begon.
Ik ben dus onder behandeling en geef niet op, maar mijn probleem zit niet in het kaartenbakje, zo lijkt het. Langer dan een minuut of 5 lopen, is niet te doen, en dat al een jaar.
Is er iemand met ervaring met dit soort klachten en wat heeft jou geholpen?
Goddank is de zenuwpijn vrijwel verdwenen maar nu heb ik heel veel pijn tijdens het lopen. Spierpijn/gewrichtspijn ? onder de voetzool en op de voet bij het afwikkelen, pijn in de hiel en de achillespees die strak staat en in de kuitspier en andere spieren in mijn onderbeen. Mijn fysio heeft geen idee wat het probleem is (de oefeningen leken het juist erger te maken) en nu heb ik een podotherapeut die een zooltje laat maken en dan moet ik over 6 weken maar terug komen om te zien of het heeft geholpen. Ik heb echter al een aantal zooltjes geprobeerd voor ik bij de fysio begon.
Ik ben dus onder behandeling en geef niet op, maar mijn probleem zit niet in het kaartenbakje, zo lijkt het. Langer dan een minuut of 5 lopen, is niet te doen, en dat al een jaar.
Is er iemand met ervaring met dit soort klachten en wat heeft jou geholpen?
anoniem_64b65f1e6be3d wijzigde dit bericht op 15-06-2021 14:51
Reden: Schrijffoutje
Reden: Schrijffoutje
0.77% gewijzigd
woensdag 30 juni 2021 om 15:54
Dat zegt niet zoveel. Ik heb bijvoorbeeld een hoge pijngrens. Op de echo was echt een flinke ontsteking te zien. Succes met je zoektocht!dakraampje schreef: ↑25-06-2021 16:55Dank voor je bericht. Ik heb het idee dat het bij mij ook iets met de peesplaat is maar de podotherapeut zei: 'Nee hoor, dan moet het heel veel pijn doen als ik erop druk.' Ik ben inmiddels aan het zoeken naar een fysio waar ze echo's maken, hopelijk vind ik snel een goede!