Gezondheid alle pijlers

andijvie, spiraaltje, alleen?

13-02-2013 10:50 52 berichten
Volgende week krijg ik een spiraaltje. Hier op het forum had ik gelezen dat je beter niet alleen kunt gaan ivm met pijn en misselijk erna. Van te voren neem ik een paracetamol/codeine tablet en ik krijg plaatselijke verdoving. Het ziekenhuis is 10 minuten rijden van mijn huis met de auto. Het is op nogal een lastige tijd en de meeste vrienden van mij moeten werken. Een vriendin wil vrij nemen hiervoor en dat vind ik heel lief, maar ook een beetje overdreven.

Denken jullie dat ik in deze situatie ook gewoon een taxi kan bellen om naar huis te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het verleden twee keer een spiraal laten zetten. De eerste keer vond ik bijzonder pijnlijk, nog geen kind gebaard. Lang last van gehad. De tweede keer was toen mijn oudste dochter 2 jaar was en ik vond het toen niet pijnlijk.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Nou inmiddels zit ie erin en het plaatsen viel me mee!

Maar nu, vijf dagen later, heb ik nog veel pijn. Niet de hele dag maar het komt wel een paar uur per dag opzetten. Is daar iets tegen te doen behalve paracetamol?

En ik kan de draadjes niet voelen, is dat erg? Mijn handen zijn niet groot dus ik voel sowieso het einde van mijn baarmoederhals niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven