Gezondheid alle pijlers

baarmoederbuikpijn

14-05-2012 15:11 10 berichten
Ik heb buikpijn die steeds erger lijkt te worden. Gister naar de weekend huisarts geweest die kon er ook niet veel vinden. Ze zij eerst ik kan je blind antibiotica geven. Maargoed, dat lijkt me an geen goed idee want ze kon geen echo doen om te kijken of er iets mis was.

Maar heeft iemand ooit last gehad van bijvoorbeeld een baarmoederontsteking? of een spiraal die verplaatste?

Hoe voelt dat? ik vind het echt een beetje eng en met google kom ik niet veel verder deze keer.

de specs verder:

sinds spiraal 5 jaar niet ongesteld

zwangerschapstest negatief
Terug naar de dokter als het erger aan het worden is.
Wat zei de dokter verder? Of heeft ze je gewoon toen weer weggestuurd?
Ben je ook getest op bijvoorbeeld een blaasontsteking, je blindedarm etc?

Naar HA terug hoor!
Ze zei dat ik mijn temperatuur in de gaten moest houden. Heb ik gedaan geen koorts verder, ben kouder dan normaal zelfs. Maar dat zegt niet zoveel geloof ik.

Ze vond het vreemd dat het pijn deed als ze me in mn zij drukte en ze heeft groenige afscheiding gezien. Verder kon ze niet de baarmoeder zien omdat die scheef zit.

Verder zij ze dat ik het beste vandaag de gyn. kon bellen. Ze kende er eentje waar ik meteen terecht kon. Maar toen ik vanochtend belde was dat dus niet zo. Om een echo te laten maken zodat ze konden kijken wat er aan de hand is.
anoniem_150462 wijzigde dit bericht op 14-05-2012 15:57
Reden: typo
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn spiraal is door de baarmoederwand in mijn buik terecht gekomen. Ik had vooral last van de plek waar ie toen zat. ongeveer tien cm naast mijn navel, in mijn zij. Ik had verder geen last van mijn baarmoeder. Ik moet er wel bij zeggen dat ik net bevallen was en de baarmoeder nog te week was. Maar ja dat was een beetje te laat. Normaal gesproken kan ie er niet doorheen.

Misschien dat je ergens om een spoed echo kan vragen? Even rondbellen.
Nou mamalinus, een vriendin van mij had dat ook. Dwars door de baarmoederwand de buikholte in. En die is nooit bevallen.

Maar die is wel meteen verkeerd gezet, recht haar weefsel in.
Maar het is dan wel duidelijk dat het dan ergens anders pijn doet dan in de baarmoeder zelf. Dus fat zal het dan wel niet zijn.

Maar goe morgen zal ik het allemaal weten.
Zitten je darmen niet verstopt ofzo?
@dwarsmaarnietlazy ik ga ervanuit van niet. Ik heb gewoon ontlasting. Het is wel zo dat ik niet helemaal zeker weet of dat een sexspeeltje die mijn vriend in mn achterste had gestopt in januari er weer uitgekomen is. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik daar nu pas last van zou hebben en dat ik daar niet andere klachten van heb dan pijn heel laag in de buik en waar zou die dan heen gegaan zijn? Ik weet het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven