bekaf tijdens fietsen
donderdag 7 februari 2013 om 15:17
Tijdens het fietsen raak ik al snel buiten adem en krijg ik het heel warm en ben ik helemaal bekaf. Ik hou een laag tempo aan en soms overweeg ik een stukje naast mn fiets te lopen. Minimale hellingen gaan heel moeizaam terwijl ik anderen moeiteloos mij in zie halen. Ik voel me heel zwak hierdoor en zie er altijd tegenop om op mn fiets te stappen, bv boodschappen te doen, waardoor ik het vaak laat. Nu weer en nu baal ik, want ik heb geen eten. Mijn fiets heb ik na laten kijken en ik ben langs de huisarts geweest en zag geen bijzonderheden tijdens controles/bloedonderzoek. Herkent iemand dit en hoe ga je ermee om? Heeft iemand tips?
donderdag 7 februari 2013 om 15:20
donderdag 7 februari 2013 om 15:27

donderdag 7 februari 2013 om 15:36
quote:laylalala schreef op 07 februari 2013 @ 15:27:
Ik zou echt nooooit meer fietsen maar voortaan al je boodschappen online bestellen en laten bezorgen. Een touwtje aan de deurklink zodat je de voordeur kan openen vanaf de bank. En dan de bezorgjongen een dikke fooi geven zodat hij de boodschappen ook even voor je in de kasten ruimt.
Ik zou echt nooooit meer fietsen maar voortaan al je boodschappen online bestellen en laten bezorgen. Een touwtje aan de deurklink zodat je de voordeur kan openen vanaf de bank. En dan de bezorgjongen een dikke fooi geven zodat hij de boodschappen ook even voor je in de kasten ruimt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 7 februari 2013 om 15:38
quote:lichtbron schreef op 07 februari 2013 @ 15:36:
[...]
Sorry, ik heb mijn sarcastische donderdag vandaag. Ik probeer het nog een keer:
TO, Heb je dit ook bij andere inspanning zoals traplopen? En doe je aan sport? Of zou het niet aan je conditie kunnen liggen en denk je dat er iets anders aan de hand is?
Als je even afstapt en op adem komt, wordt het dan wel snel beter?
[...]
Sorry, ik heb mijn sarcastische donderdag vandaag. Ik probeer het nog een keer: