Gezondheid alle pijlers

Bloed in urine

01-12-2021 23:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden op en af bloed in urine kuur gehad, maar het komt toch weer terug vooral na het hebben van seks.

Dan soms paar dagen.

Ik ben niet zo dol op antibiotica en ben nu aan zo’n kuur van roter en cranberry

Niet echt klachten verder iemand zei dat het ook van de overgang zou kunnen komen ?
Ik ben 51 dus zou kunnen

Wie herkent dit en heeft advies?
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
02-12-2021 17:14
Hey Ben naar de dokter geweest en had blaasontsteking…
Nu kuur voor 5 dagen en oh wat ben ik daar weer bang voor 😟
Mijn angst zit nog erin maar als al die bijwerkingen lees ….
Bang voor antibiotica? Wees blij dat het er is. Een verwaarloosde blaasontsteking of een nierbekkenontsteking is veel erger
Alle reacties Link kopieren
Waar ben ik bang voor waar niet voor haha
Nou dat ik heel ziek wordt allergische reactie duizeligheid misselijkheid braken koorts 🤷‍♀️

Ik weet het maar de angst zit er gewoon zit heel de tijd mezelf te checken
Alle reacties Link kopieren
Altijd met bloed in urine naar h.a. Een ander antwoord is er gewoonweg niet.
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
02-12-2021 18:33
Waar ben ik bang voor waar niet voor haha
Nou dat ik heel ziek wordt allergische reactie duizeligheid misselijkheid braken koorts 🤷‍♀️

Ik weet het maar de angst zit er gewoon zit heel de tijd mezelf te checken
Misschien je niet zo druk maken om de bijsluiter. Daar staat alles op wat ooit iemand heeft gekregen bij gebruik van AB. Maar merendeel van de mensen heeft helemaal geen last van bijwerkingen.
Bovendien merk je het echt snel genoeg als je allergisch bent en zelfs dan is er nog niks aan de hand. Dan bel je de huisarts, krijg je andere medicatie én komt het in je dossier te staan .
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
02-12-2021 18:33
Waar ben ik bang voor waar niet voor haha
Nou dat ik heel ziek wordt allergische reactie duizeligheid misselijkheid braken koorts 🤷‍♀️

Ik weet het maar de angst zit er gewoon zit heel de tijd mezelf te checken
Heb je daar al eerder last van gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee maar ik las ook dat dat niks zegt
Alle reacties Link kopieren
Heb je met andere dingen ook last van angsten of paniek?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Harderwijk2021 schreef:
02-12-2021 20:03
Misschien je niet zo druk maken om de bijsluiter. Daar staat alles op wat ooit iemand heeft gekregen bij gebruik van AB. Maar merendeel van de mensen heeft helemaal geen last van bijwerkingen.
Bovendien merk je het echt snel genoeg als je allergisch bent en zelfs dan is er nog niks aan de hand. Dan bel je de huisarts, krijg je andere medicatie én komt het in je dossier te staan .
Ik heb nu echt een paniekaanval ervan bang om weer een in te nemen voel me slap in m’n benen en armen duizelig en dan weer ik niet of het angst is of een bijwerking
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
02-12-2021 20:14
Nee maar ik las ook dat dat niks zegt
Dr Google? Allergie is zeldzaam. En meestal is dat jeuk en uitslag, niet gelijk shock.

Bel je huisarts leg je angst uit.
En een volgende keer lees je niet zelf de bijwerkingen maar je partner. Kun je geen fantoombijwerkingen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
02-12-2021 21:36
Ik heb nu echt een paniekaanval ervan bang om weer een in te nemen voel me slap in m’n benen en armen duizelig en dan weer ik niet of het angst is of een bijwerking
Ik ben natuurlijk geen arts maar dit klinkt meer als paniek dan als een bijwerking. Ik zou de huisarts bellen.
En heb je al één of andere behandeling tegen je angsten? Want er lijkt me meer aan de hand dan een blaasontsteking....
Alle reacties Link kopieren
Zoek hulp voor je angsten TO! Er zijn mensen die je hiermee kunnen helpen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Pfff hele tijd geen bloed meer antibiotica gehad en me seks gehad en ja hoor weer rode urine 😔
Alle reacties Link kopieren
Net seks gehad moet er staan
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
10-12-2021 23:20
Pfff hele tijd geen bloed meer antibiotica gehad en me seks gehad en ja hoor weer rode urine 😔

Hoe lang zat er tussen de seks en de bloeding?
En ga je wel altijd na de seks direct naar de wc om te plassen?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
10-12-2021 23:20
Pfff hele tijd geen bloed meer antibiotica gehad en me seks gehad en ja hoor weer rode urine 😔

Maar hoe weet je zo zeker waar dat vandaan komt dan? Het hoeft helemaal niks met je urinewegen te maken te hebben. Dat lijkt me zelfs nogal onlogisch als je zó snel na de seks bloed opmerkt.
Alle reacties Link kopieren
Als je steeds bloed verliest na sex , zou ik toch eens naar de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wordt het tijd voor een uitstrijkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven