Gezondheid alle pijlers

Bloeding oog

17-01-2022 13:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit mezelf weer helemaal gek te maken maar ik moet het dan toch even kwijt. Vorige week dinsdag had ik opeens toen ik wakker werd een rood oog. Onder mijn ooglid was het echt een soort bloeding. Ik ben naar de huisarts gegaan en hij zei inderdaad een bloeding maar verder niets. Alles zag er goed uit, dit moet vanzelf weg gaan. Ik heb in 1 oog een lens, net in dat oog. Die mocht ik wel in van hem maar heb ik niet gedaan omdat ik het een eng idee vind.

Nu is die bloeding weg alleen half om mijn pupil zit nog een rode rand, zat er toen ook al van de bloeding maar het grootste gedeelte is weg en dit nog niet. Ik vind dit echt doodeng. Ik heb een ogenfobie. Mijn lens was al een overwinning.

Ik heb donderdag teruggebeld en volgens de assistente kan dit ook een paar weken duren. Maar ik vind het het doodeng. Vooral omdat de grote plek snel weg was en nu een klein rood randje blijft rondom mijn pupil.
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Alle reacties Link kopieren
Was je lens niet genoeg schoon misschien dat je daarmee je oog hebt geïrriteerd?
En het is natuurlijk niet gek dat het even duurt voor je lijf dit weer heeft hersteld.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Dat zou kunnen. Ik heb hem meteen uitgedaan en niet meer in gedaan, ook geen nieuwe. Ik gebruik nul make up en mascara sinds vorige week. Ik ben daar super voorzichtig altijd mee omdat dit oog al slecht is en alleen hier een lens in zit.

Maar moet dit vanzelf overgaan en is het normaal dat dit weken duurt?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt even langs je opticien gaan. Maar het is een lastige plek om te helen natuurlijk.
Waar denk jij aan met je fobie?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren