Gezondheid alle pijlers

Borstvergroting - randen protheses

02-01-2012 16:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Afgelopen zomer heb ik een borstvergroting laten uitvoeren. Inmiddels is dit bijna een half jaar geleden. Mijn borsten zien er steeds natuurlijker uit en ik ben er erg blij mee. Ik merk ook dat ze steeds soepeler en zachter worden naarmate de tijd verstrijkt.

Ik voel echter nog wel, m.n. aan de zijkant en de onderkant de randen van de protheses als ik er met mijn vingers tegenaan druk. Ik kan ze goed voelen zitten.

Dit is aan de bovenkant veel minder (bijna helemaal weg).

Ik vroeg me af of iemand uit ervaring weet of dit zo blijft/ Dat je dus eigenlijk altijd wel die randen zult blijven voelen, of dat ze in na verloop van tijd 'oplossen', zeg maar, meer verweven raken in je lichaam. Net zoals dat ze meer en meer soepel worden (ze staan nu bijv. niet meer keihard pal overeind, maar gaan iets natuurlijker hangen).

De vorige keren dat ik hier poste, kreeg ik veel goede bruikbare reacties. Ik hoop dat dit ook nu weer zo is.

Iemand die hier iets over kan zeggen?
Ik hoop dat je ze niet in Frankrijk hebt gehaald.
Bij mij duurde het ongeveer een jaar. Dus best kans dat het bij jou ook nog minder wordt.
Nee, ik heb ze in niet in Frankrijk gehaald (gelukkig!).

Pilous1, voel jij je protheses helemaal niet meer, of was het na ca. een jaar (beduidend) minder? Mijn vriend vond het nl nog niet zo ondenkbaar dat je ze altijd wel (iets of wat) zult blijven voelen. Ik was gewoon benieuwd hoe dat bij anderen is gegaan?
Ik heb je oude toppic gelezen toen.. Jij hebt geloof ik dual plane en druppel toch?

Ik heb nu 11 weken rond dual plane, ik snap wat je bedoelt, had dat ook even dat ik het heel erg voelde, zelfs de plooitjes aan de onderkant. Is nu iets minder (of ik ben eraan gewend)

Het schijnt zo te zijn dat als je een dunne huid heb je dit gewoon eerder voelt, als je wat meer spek hebt dan dus weer minder. Dat je ze boven niet voelt is omdat (ws) de spier daar wel overheen valt. (ik ben blij dat ze bij mij niet voor de spier zitten)

Ik denk dat dit gewoon een van de minpunten is van een borstvergroting. Ik kan er gelukkig ee leven, ik sta zo veel zekerder in mijn schoenen..ik had niet een een te noemen cupmaat..

Ik heb het trouwens alleen onder een beetje..
Ik voel ze helemaal niet meer en heb ze bijna 6 jaar nu.
Ik wil ze ook heel graag maar twijfel nog. Vooral als je leest dat er zo vaak complicaties zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven