Gezondheid alle pijlers

Borstvergroting (van A naar B)

14-05-2010 16:32 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op internet is van alles te vinden over borstvergroting en -verkleining, maar dat is veelal commerciële info. Daarom hier de vraag: Wie heeft ooit een borstvergroting laten doen (gewoon een maatje groter), hoe was dat, is het mooi geworden, zijn er nadelen en wat zijn globaal de kosten?

Reden van mijn vraag: ik denk er weleens over na, maar ben tegelijkertijd ook weer bang.
hey

ik heb niet alles gelezen maar zag dat je er meer over wou weten, ga eens kijken bij www.borstenforum.nl even inloggen en je leest allemaal verhalen over dokters en patienten... hele nuttige sites.. ookkan je fotos zien van voor en na(maar dan moet je wel ingelogd zijn)

als je een borstvergroting wil, zorg en dan voor dat je het voor de volle 100% voor jezelf doet, en die pijn tjaaaa.... uhh wie mooi wil zijn moet pijn lijden he

denk er goed overna als je hebt besloten ze te nemen, wat voor je wilt, je hebt namelijk veel verschillende soorten, en dan heb ik het niet over de maten

succes
Bedankt voor al jullie reacties, maarre...wie van jullie heeft nu een bv echt HELEMAAL voor 100% voor zichzelf gedaan. Vanuit praktisch oogpunt zijn kleine borsten denkt me het meest ideaal, net als kort haar meestal praktischer en handiger is dan lang haar. Ik voel me denk ik gewoon aantrekkelijker met grotere borsten, meer vrouw.
Niemand heeft het natuurlijk helemaal voor zichzelf gedaan. Bij opmerkingen als 'ze pasten niet bij mijn lichaam' , denk ik gelijk: en wie bepaalt dat dan? Dat zijn gewoon de voorschriften uit onze maatschappij en vrouwen die een bv laten doen, willen gewoon voldoen aan die voorschriften. Dat kan, dat mag ook, maar dat er dan vooral hard geroepen wordt dat ze het alleen voor zichzelf doen....Als in deze samenleving zo plat als een dubbeltje de norm zou zijn, zouden er echt niet zoveel vrouwen een bv laten doen.

Dit is zeker niet aanvallend bedoeld hoor, want ik snap het heel goed. Ik heb een mooie C-cup dus geen klagen. Maar heb enkele jaren geleden een tumor in mijn linkerborst gehad. Toen ik nog niet wist of ik mijn borst kon behouden (wat gelukkig wel kon) had ik echt van die gedachten als: ik hak nog liever mijn hand af, dan dat ik een borst kwijtraak. Ook raar toch? En al helemaal niet praktisch....

Toch zou ook ik TO aanraden het niet te doen. Heus, je bent leuk genoeg nu en als een (liefdevolle) relatie moet afhangen van een maatje meer, dan is zo'n relatie vast niet echt leuk. Echt, je leven verandert niet compleet als dit is 'opgelost'. Ik dacht dat altijd van mijn bovenbenen. Die waren in verhouding veel te dik, vond ik (ik? zie boven). Toen ben ik enorm gaan trainen en nu ziet het er veel beter uit. Ik wordt helemaal blij als ik in de spiegel kijk. Maar.... verder valt het echt niemand op en heeft het totaal geen invloed op het verloop van mijn leven gehad.
quote:titta schreef op 18 mei 2010 @ 21:33:

Niemand heeft het natuurlijk helemaal voor zichzelf gedaan. Bij opmerkingen als 'ze pasten niet bij mijn lichaam' , denk ik gelijk: en wie bepaalt dat dan? Dat zijn gewoon de voorschriften uit onze maatschappij en vrouwen die een bv laten doen, willen gewoon voldoen aan die voorschriften. Dat kan, dat mag ook, maar dat er dan vooral hard geroepen wordt dat ze het alleen voor zichzelf doen....Als in deze samenleving zo plat als een dubbeltje de norm zou zijn, zouden er echt niet zoveel vrouwen een bv laten doen.

Dit is zeker niet aanvallend bedoeld hoor, want ik snap het heel goed. Ik heb een mooie C-cup dus geen klagen. Maar heb enkele jaren geleden een tumor in mijn linkerborst gehad. Toen ik nog niet wist of ik mijn borst kon behouden (wat gelukkig wel kon) had ik echt van die gedachten als: ik hak nog liever mijn hand af, dan dat ik een borst kwijtraak. Ook raar toch? En al helemaal niet praktisch....

Toch zou ook ik TO aanraden het niet te doen. Heus, je bent leuk genoeg nu en als een (liefdevolle) relatie moet afhangen van een maatje meer, dan is zo'n relatie vast niet echt leuk. Echt, je leven verandert niet compleet als dit is 'opgelost'. Ik dacht dat altijd van mijn bovenbenen. Die waren in verhouding veel te dik, vond ik (ik? zie boven). Toen ben ik enorm gaan trainen en nu ziet het er veel beter uit. Ik wordt helemaal blij als ik in de spiegel kijk. Maar.... verder valt het echt niemand op en heeft het totaal geen invloed op het verloop van mijn leven gehad.goeie post en toepasselijke nick
Inmiddels heb ik er best veel over nagedacht. Ik vind het ook behoorlijk eng om een bv te laten doen, dus ik denk dat ik het voorlopig maar even geen vervolg geef.

Allemaal bedankt voor julling postings! In mijn omgeving deel ik dit soort dingen met niemand, want daar wordt nogal over geoordeeld (behoudend en kerkelijk milieu).
goeie beslissing! Hou van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven