buikpijn lang voor einde pilstrip
zaterdag 21 september 2013 om 21:18
zaterdag 21 september 2013 om 21:21
Mijn huisarts zei ooit dat het echt absoluut niet kan dat je de stopweek al voelt aankomen terwijl je nog een paar dagen moet slikken. Volgens haar kan je lichaam dat niet weten.
En toch heb ik altijd PMS ervaren voordat ik me überhaupt realiseerde dat ik alweer in de derde slikweek zat. Naar mijn idee voelt het lichaam blijkbaar toch dat het al bijna weer tijd is voor de stopweek...
En toch heb ik altijd PMS ervaren voordat ik me überhaupt realiseerde dat ik alweer in de derde slikweek zat. Naar mijn idee voelt het lichaam blijkbaar toch dat het al bijna weer tijd is voor de stopweek...
zondag 22 september 2013 om 09:13
Ik heb een dag of 5 voor het einde van mijn strip altijd griepachtige verschijnselen.
En PMS tot bijna suicidale neigingen aan toe,echt,vreselijk.
Elke maand weer.
Daarom gestopt met de pil,en nu nergens meer last van.
Vroeger had ik nooit last van mijn menstruatie,maar bij mijn eisprong kroop ik 2 dagen over de vloer van de krampen,hielp niks tegen.Echt,weeen deden nog minder zeer.
Daardoor aan de pil gegaan met mijn 15,en 30 jaar geslikt,was heel bang dat die krampen weer terugkwamen,maar ben nu een jaar met de pil gestopt,geen PMS,geen krampen,en eigenlijk nergens last van.
En PMS tot bijna suicidale neigingen aan toe,echt,vreselijk.
Elke maand weer.
Daarom gestopt met de pil,en nu nergens meer last van.
Vroeger had ik nooit last van mijn menstruatie,maar bij mijn eisprong kroop ik 2 dagen over de vloer van de krampen,hielp niks tegen.Echt,weeen deden nog minder zeer.
Daardoor aan de pil gegaan met mijn 15,en 30 jaar geslikt,was heel bang dat die krampen weer terugkwamen,maar ben nu een jaar met de pil gestopt,geen PMS,geen krampen,en eigenlijk nergens last van.