Gezondheid alle pijlers

Buikpijn

10-11-2014 20:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb sinds zaterdagavond last van buikpijn wat steeds erger werd. Vannacht moeilijk kunnen slapen vd pijn. Pijn zit onder mijn ribben en ook de rest van mijn buik. Onder de ribben is het hevigst.

Vandaag ha geweest. Cpr test gedaan. Was goed. Bij buik voelen voelde ze niks geks aan organen. Wel was rechts gevoeliger bij duwen, links helemaal niet.

Ha dacht aan pijn in spieren. Doet wel meer pijn bij aanspannen maar ook nu ik op de bank lig..

Voor iemand herkenbaar?
Als het erger word zou ik toch even teruggaan naar de dokter, mijn neefje had daar ook last van en die bleek een acute blindedarmontsteking te hebben.
What Goes around, Comes around!
Spierpijn zeggen dokters meestal als ze het niet weten, ik spreek helaas uit ervaring.Bleek kanker te zijn bij mijn moeder.Laat je niet afschepen door HA .Als de pijn erger wordt teruggaan en meer onderzoek eisen
.
Kennisje van mij had ineens erge pijn was een cyste aan de eierstok. Dus ja. Kan van alles zijn. Darmen. Blinde darm. Spieren. Zwanger. Buitenb. Zeg t maar. Gewoon weer heengaan als je t niet vertrouwd.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga morgen maar terug....
Nou, gisteren terug geweest en toch blindedarmontsteking.. Gisteren geopereerd en nu aan t vervelen in het ziekenhuis!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven