Gezondheid alle pijlers

Bult achter oor nu oor dicht

21-08-2009 22:46 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een week of drie geleden een soort van puist achter mijn oor precies in het kuiltje zeg maar..

Nu is het een grotere bult geworden wat zacht is en beweegt,soms doet het pijn soms ook niet,mijn vriend heeft straks geknepen en er kwamen een paar sliertjes wit uit zeg maar,nu ineens zit mijn oor dicht en gaat niet meer open wie herkent dit ook.....?

Het geeft een rotgevoel dat het dicht zit zou dit toeval zijn of komt het door te knijpen....

Waarom bel je de dokter dan niet, als je er zo'n last van hebt?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ai...ben bang dat je vriend je traanbuizen heeft uitgeknepen (dite witte slierten) Daarom hoor je niets meer.

Snel naar de dokter dus.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op 21 augustus 2009 @ 23:16:

Ai...ben bang dat je vriend je traanbuizen heeft uitgeknepen (dite witte slierten) Daarom hoor je niets meer.

Hoe werkt dat dan? Traanbuizen zitten toch tussen je oog en je neus niet achter je oor? (serieuze vraag, snap er niets van)

Snel naar de dokter dus.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb er geen last van.alleen hinderlijk dat mijn oor dicht zit

Laat maar..
Nou traanbuizen zitten in je oog. mijn broer heeft ook een dergelijk probleem gehad. Heeft antibiotica van de dokter gehad. Eén bult achter het oor werden er meer en meer en ook zijn oor zat dicht.

Snel naar de dokter dus, voordat je helemaal onder zit.

Snel naar de dokter dus. Hoe denk jij in godsnaam dat je in elkaar zit???
Ja, dat vind ik echt.
quote:Spijker schreef op 21 augustus 2009 @ 23:26:

[...]

Het is complete onzin toch?
En on-topic, klinkt als een vette ontsteking waar je antibiotica voor zult moeten nemen. Even langs je huisarts.
Ja, dat vind ik echt.
Beweegt 'ie? Hoe bedoel je? Toch niet uit zichzelf hoop ik? Ik heb ooit ontstoken oorlellen gehad maar dat had meer te maken met mijn oorbellen. (Na een dagje trekzalf gingen de bulten weg overigens.) Dit lijkt dus een puist of ontstoken meeëter? Ik zou voor de zekerheid inderdaad even naar de dokter gaan, vooral omdat je oor dicht zit nu, lijkt me lastig.
Misschien zitten er wel beestjes in (die bewegen).
quote:Mamasaar schreef op 22 augustus 2009 @ 00:25:

En on-topic, klinkt als een vette ontsteking waar je antibiotica voor zult moeten nemen. Even langs je huisarts.

Of een fistel die even open gemaakt moet worden. Ik zou maar snel ff naar de ha gaan, een fistel kan door je lichaam gaan "wandelen" om uitwegen te zoeken.

Daar word je echt niet vrolijk van.
Als het niet erg pijnlijk is en niet rood en ontstoken, zou ik er even mee wachten en na het weekend je huisarts opzoeken.

Heb je er wel veel pijn van, moet je pijnstillers slikken om te slapen bv, is het rood en komt er echt pus uit, dan de huisartsenpost bellen. daar zijn ze voor.

Waarschijnlijk is het gewoon een ontstoken pukkel, maar blijkbaar is de zwelling wel groot binnenin als je oor dicht zit. Soweiso dus even naar laten kijken he?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wat wil je nou dat wij zeggen? Je snapt toch zelf ook wel dat als je hier al drie weken last van hebt en de bult alleen maar groter wordt, het wel zo slim is om de huisarts eens met een bezoekje te vereren.

Succes!
Altijd zo raar dat iemand verwacht dat we hier allemaal een beetje huisarts zijn en precies weten wat het is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Laatst een filmpje gezien over iemand die een lifter mee had genomen van vakantie, en die ging jongen onder haar huid.......toen het uitendelijk opengesneden werd kwam er een heel leger spinnen naar buiten......

Walgje al? Mooi...naar de huisarts!
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2009 @ 08:12:

Laatst een filmpje gezien over iemand die een lifter mee had genomen van vakantie, en die ging jongen onder haar huid.......toen het uitendelijk opengesneden werd kwam er een heel leger spinnen naar buiten......

Walgje al? Mooi...naar de huisarts!Nee ik walg niet,ben niet bang voor spinnen,jammer voor je....
Heb heerlijk geslapen erop liggen doet geen pijn alleen is hij nu gevoelig als je eraan zit....Hij is niet rood en dikker als gister,ga maandag wel ff naar de dokter....

En niemand denkt dat jullie huisartsen zijn maar mss is er iemand die het herkent,vandaar mijn vraag zodat het mss iets simpels is..

Denk zelf dat het een ontstoken puistje is wat ik elke x heb opengekrab....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven