Gezondheid alle pijlers

chemo en moeheid

13-10-2011 08:29 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet het het hoort er allemaal bij, kaal koppie, misselijk, moe zijn. Met dat laatste heb ik moeite, energie is totaal weg. Nu 2 chemo kuren gehad, er volgen er nog 4 en dan 35 bestralingen. Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft en mss handige tips heeft zeker met betrekking tot het moe zijn. alvast bedankt en iedereen een prettige dag
Alle reacties Link kopieren
Hi Elmoos! Hier (helaas) ook ervaring met moeheid tijdens en na de chemo. Het is ook lastig om te accepteren hoor. Jou energielevel gaat van 100 naar 0 maar de rest van het leven gaat wel full speed door! Dat het benadrukt het nog eens.

Nu, na 16 jaar, moet ik er gewoon nog steeds rekening mee houden dat ik niet alles kan en moet willen doen. En voor mij blijft het een issue, kan me er niet bij neerleggen.

Destijds was er het onder begeleiding sporten nog niet, maar heb er goede verhalen over gehoord! Zeker de moeite waard om eens te informeren!

Heel veel succes en sterkte met de kuren en ik hoop dat je, wanneer het achter de rug is, snel weet op je oude energielevel zit!

X kers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven