Condoomgeur. Bah.

zaterdag 19 januari 2013 om 00:07
Komende tijd willen mijn man en ik beschermde seks hebben. Beschermd in de zin van 'niet zwanger worden' omdat we beiden het een en ander willen verwerken en 'tot rust willen komen'.
Nu hebben we het afgelopen keren met condoom gedaan en die geur blijft zo hangen.
Ik kan t niet anders zeggen. Maar zelfs de dag erna ruikt t nog steeds naar rubber daar beneden.
Ik was mijn vagina gewoon met water, niet schrobben of iets dergelijks. Ik spoel hem gewoon schoon.
Ik vind t zo'n misselijkmakende geur dat ik betwijfel of ik hier wel aan kan wennen.
Moet ik aan de lactacyd of gewoon 'doorzetten' of andere anticonceptie zoeken?
Iemand misschien een tip?
Nu hebben we het afgelopen keren met condoom gedaan en die geur blijft zo hangen.
Ik kan t niet anders zeggen. Maar zelfs de dag erna ruikt t nog steeds naar rubber daar beneden.
Ik was mijn vagina gewoon met water, niet schrobben of iets dergelijks. Ik spoel hem gewoon schoon.
Ik vind t zo'n misselijkmakende geur dat ik betwijfel of ik hier wel aan kan wennen.
Moet ik aan de lactacyd of gewoon 'doorzetten' of andere anticonceptie zoeken?
Iemand misschien een tip?
zaterdag 19 januari 2013 om 21:56
Het is echt het latexrubber dat je zo ruikt bij sommige condooms. Niet het glijmiddel. Glijmiddel met smaakjes hebben ook een geurtje waardoor je het rubber minder ruikt.
Ik zou ook latexvrije condooms eens proberen, zoek eens op "Mates Skyn Latexvrije condooms". Die zijn veel goedkoper dan die van durex.
Ik zou ook latexvrije condooms eens proberen, zoek eens op "Mates Skyn Latexvrije condooms". Die zijn veel goedkoper dan die van durex.