Gezondheid alle pijlers

Condoomgeur. Bah.

19-01-2013 00:07 27 berichten
Komende tijd willen mijn man en ik beschermde seks hebben. Beschermd in de zin van 'niet zwanger worden' omdat we beiden het een en ander willen verwerken en 'tot rust willen komen'.

Nu hebben we het afgelopen keren met condoom gedaan en die geur blijft zo hangen.

Ik kan t niet anders zeggen. Maar zelfs de dag erna ruikt t nog steeds naar rubber daar beneden.

Ik was mijn vagina gewoon met water, niet schrobben of iets dergelijks. Ik spoel hem gewoon schoon.

Ik vind t zo'n misselijkmakende geur dat ik betwijfel of ik hier wel aan kan wennen.

Moet ik aan de lactacyd of gewoon 'doorzetten' of andere anticonceptie zoeken?

Iemand misschien een tip?
Alle reacties Link kopieren
NEEEEEEEEEEEEEEEE geen lactacyd!!! Niet doen.

Gewoon doorzetten of andere AC. Kun je niet gewoon een tijdje weer aan de pil? of ring?
Latexvrije condooms kopen. Wel gruwelijk duur, maar ze stinken niet!
Latexvrije condooms al geprobeerd? Of condooms zonder glijmiddel (dat kan ook stinken)?
Condoom met aardbeismaak nemen. NIet de banaan. Niets werkt zo op de lachspieren als een harde penis die naar banaan ruikt.
Lactacyd zou verbannen moeten worden joh
Of een ander merk condooms?
Nee, ben in principe ook tegen die poesdouche achtige dingen, maar dit is t zo ook niet echt.

Latexvrije condooms ken ik niet. Ga even googelen.
Geen Lactacyd, maar gebruik eens een biologische of natuurlijk product om je te wassen.
Het is gewoon durex trouwens wat we gebruiken. Volgens mij een rode verpakking en blauwe verpakking hebben we ook gebruikt.
quote:krabpaal schreef op 19 januari 2013 @ 00:13:

Het is gewoon durex trouwens wat we gebruiken. Volgens mij een rode verpakking en blauwe verpakking hebben we ook gebruikt.Ik heb geen verstand van latexcondooms, maar ik kan me best voorstellen dat een ander merk minder of anders ruikt.
ik vind de condooms van kruidvat stukken minder stinken...

Misschien die eens proberen?
Ga morgen even naar Kruidvat. Moet ik een bepaald type vragen of gewoon de normaalste?

Mijn vagina zelf is gewoon schoon, daarom wil ik liever geen zeep (achtig iets) gebruiken. Heb ook nog nooit een schimmel infectie of iets gehad.

Ben toch ook maar even bij de nuvaring aan t kijken.

Weet iemand toevallig of deze geurloos is? Is misschien toch een beter idee.
Nuvaring is geweldig. Je kan hem vier weken dragen, en dan een stopweek inlassen of een nieuwe ring.

Condooms bij de Lidl zijn in alle geuren, kleuren, en smaken, met en zonder ribbeltjes te koop. 12 voor 3.49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, is geurloos.
En bij het Kruidvat kan je de cndooms zelf pakken, je hoeft er ook daar niet om te vragen.
Bij mijn Kruidvat niet! Voel me echt een puber dan, had ook geen idee toen welke ik moest vragen! Wees maar gewoon wat aan.

Ik probeer de kruidvat condooms dit weekend. Latexvrij vind ik toch wel aan de prijs als we een leuke frequentie aanhouden.

Nuvaring is misschien nog wel de beste optie. Veilig, geurloos en ik kan dan ook stoppen wanneer ik wil. Hoop alleen dat ik mijn cyclus dan niet teveel door de wat gooi. Pfff. Geen wereldprobleem dit condoomgezeur ik weet t maar toch wel irritant.
quote:Fame schreef op 19 januari 2013 @ 00:34:

En bij het Kruidvat kan je de cndooms zelf pakken, je hoeft er ook daar niet om te vragen.Hier niet hoor.
quote:Istar_ schreef op 19 januari 2013 @ 00:43:

[...]

Hier niet hoor.Echt? Hier in de buurt staat bij alle vestigingen (wel bij de kassa) een Ding op het kassameubel met daarin condooms, en play enzo.
quote:Fame schreef op 19 januari 2013 @ 00:46:

[...]

Echt? Hier in de buurt staat bij alle vestigingen (wel bij de kassa) een Ding op het kassameubel met daarin condooms, en play enzo.Ja echt. Bij geen één drogisterij hier. Een paar jaar geleden nog wel trouwens.
Gek. En vervelend vooral. MAakt de drempel weer zo hoog voor bepaalde mensen.
Ik denk dat er teveel gejat werd.
Ik heb er verschillende van kruidvat, maar secure (zwarte verpakking) van Kruidvat vind ik het beste (qua geur) ik herken het nl, alleen dan dat vriend ernaar blijft ruiken volgens mijn neus...
Ik heb echt geen last van "condoomgeur" aan mijn doos. Ik gebruik soms ook condooms maar nooit klachten. Het gevoel is er wel minder mee maar ach. Sowhat. Ik ga er niet minder van genieten
Condooms kan je ook online kopen.

En zelfs de Lidl verkoopt ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven