Gezondheid alle pijlers

Dagelijks alcohol

24-12-2018 12:05 59 berichten
Verwijderd
anoniem_380483 wijzigde dit bericht op 24-12-2018 17:02
94.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En wat Comodor zegt klopt: er zijn ook andere manieren om te ontspannen. Daar heb je geen alcohol voor nodig. Je associeert alcohol nu met ontspanning en gezelligheid. Ga iets anders doen/drinken om te ontspannen. Na een tijdje zal je dan daar de associatie van ontspannen bij maken.
Zelf drink ik ook altijd kamillethee in de avond. En voor mij betekent dat nu: rust en ontspanning. Ik kan er echt van genieten en naar uitkijken. Hetzelfde heb ik met sporten. Allemaal gezonde alternatieven voor alcohol.

echt, je doet je lijf echt schade toe met alcohol. Ik zou echt stoppen of minderen.
Julia10 schreef:
24-12-2018 14:25
Ik neem aan dat die 50ers niet op de camping wonen en dat dat borrelende campinglife niet hun dagelijkse leven is.
Ik ken ze die dat altijd doen hoor.
Ook als ze niet op de camping staan.
Grief is just love with nowhere to go
Maleficent schreef:
24-12-2018 16:45
Ik ken ze die dat altijd doen hoor.
Ook als ze niet op de camping staan.

Ik ook. Hele dozen wijn worden er aangesleept. Met steekkarretjes in de lift.
Ik koop mijn wijn altijd per fles. :-[
RikM schreef:
24-12-2018 16:53
Ik ook. Hele dozen wijn worden er aangesleept. Met steekkarretjes in de lift.
Ik koop mijn wijn altijd per fles. :-[
Als mensen halve liter blikken bier inslaan, dan weet je ook wel hoe laat het is.
Grief is just love with nowhere to go
Nog niet lang geleden waren de wetenschappers van mening dat twee glazen wijn per dag gezond was, maar onlangs hoorde ik berichten voorbij komen dat 0 alcohol toch het gezondste is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Krijg je van te veel alcohol lange tenen?
mick87 schreef:
24-12-2018 16:34
En wat Comodor zegt klopt: er zijn ook andere manieren om te ontspannen. Daar heb je geen alcohol voor nodig. Je associeert alcohol nu met ontspanning en gezelligheid. Ga iets anders doen/drinken om te ontspannen. Na een tijdje zal je dan daar de associatie van ontspannen bij maken.
Zelf drink ik ook altijd kamillethee in de avond. En voor mij betekent dat nu: rust en ontspanning. Ik kan er echt van genieten en naar uitkijken. Hetzelfde heb ik met sporten. Allemaal gezonde alternatieven voor alcohol.

echt, je doet je lijf echt schade toe met alcohol. Ik zou echt stoppen of minderen.
Ik drink ook rustgevende thee 'savonds. Sleepytime extra van Celestial seasonings vind ik heerlijk.
Zag toevallig in de aanbieding, 3 voor 2 bij H-Barett

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... JAQAvD_BwE
retrostar schreef:
24-12-2018 20:08
Nog niet lang geleden waren de Fransewetenschappers van mening dat twee glazen wijn per dag gezond was, maar onlangs hoorde ik berichten voorbij komen dat 0 alcohol toch het gezondste is.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
25-12-2018 16:01

Ja, ja, gezond voor de franse export...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven