Dagelijks alcohol
maandag 24 december 2018 om 16:34
En wat Comodor zegt klopt: er zijn ook andere manieren om te ontspannen. Daar heb je geen alcohol voor nodig. Je associeert alcohol nu met ontspanning en gezelligheid. Ga iets anders doen/drinken om te ontspannen. Na een tijdje zal je dan daar de associatie van ontspannen bij maken.
Zelf drink ik ook altijd kamillethee in de avond. En voor mij betekent dat nu: rust en ontspanning. Ik kan er echt van genieten en naar uitkijken. Hetzelfde heb ik met sporten. Allemaal gezonde alternatieven voor alcohol.
echt, je doet je lijf echt schade toe met alcohol. Ik zou echt stoppen of minderen.
Zelf drink ik ook altijd kamillethee in de avond. En voor mij betekent dat nu: rust en ontspanning. Ik kan er echt van genieten en naar uitkijken. Hetzelfde heb ik met sporten. Allemaal gezonde alternatieven voor alcohol.
echt, je doet je lijf echt schade toe met alcohol. Ik zou echt stoppen of minderen.
maandag 24 december 2018 om 16:45
maandag 24 december 2018 om 16:53
Maleficent schreef: ↑24-12-2018 16:45Ik ken ze die dat altijd doen hoor.
Ook als ze niet op de camping staan.
Ik ook. Hele dozen wijn worden er aangesleept. Met steekkarretjes in de lift.
Ik koop mijn wijn altijd per fles.
maandag 24 december 2018 om 17:11
dinsdag 25 december 2018 om 15:55
Ik drink ook rustgevende thee 'savonds. Sleepytime extra van Celestial seasonings vind ik heerlijk.mick87 schreef: ↑24-12-2018 16:34En wat Comodor zegt klopt: er zijn ook andere manieren om te ontspannen. Daar heb je geen alcohol voor nodig. Je associeert alcohol nu met ontspanning en gezelligheid. Ga iets anders doen/drinken om te ontspannen. Na een tijdje zal je dan daar de associatie van ontspannen bij maken.
Zag toevallig in de aanbieding, 3 voor 2 bij H-Barett
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... JAQAvD_BwE
dinsdag 25 december 2018 om 16:01
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 29 december 2018 om 21:06