De pil
zaterdag 14 november 2015 om 22:10
Heyhey,
Ik zit nu 2 weken aan de pil en heb enorm last van stemmingsverwisselingen. Ik las dat het 1 van de bijwerkingen is, dus geloof dat het daardoor komt. Maar ik heb er enorm last van, al die stemmingsverwisselingen. Nu weet ik zelf niet zo goed als ik ermee moet stoppen of gewoon moet wachten tot mijn lichaam eraan is gewend, sinds ik nog maar 2 weken eraan zit en de huisarts zei dat het wel 3 maanden kon duren voordat je lichaam er aan is gewend.
Hoe is het bij jullie gegaan? of hebben jullie advies voor mij?
Groetjes
Ik zit nu 2 weken aan de pil en heb enorm last van stemmingsverwisselingen. Ik las dat het 1 van de bijwerkingen is, dus geloof dat het daardoor komt. Maar ik heb er enorm last van, al die stemmingsverwisselingen. Nu weet ik zelf niet zo goed als ik ermee moet stoppen of gewoon moet wachten tot mijn lichaam eraan is gewend, sinds ik nog maar 2 weken eraan zit en de huisarts zei dat het wel 3 maanden kon duren voordat je lichaam er aan is gewend.
Hoe is het bij jullie gegaan? of hebben jullie advies voor mij?
Groetjes
zaterdag 14 november 2015 om 23:24
Ik had het bij de Microgynon niet maar kreeg na de zwangerschap de goedkopere versie van de Microgynon en kreeg er ook enorm last van, echt gigantisch stemmingswisselingen, ik heb het 4 maanden aangekeken en was er toen wel klaar mee, ben ermee gestopt en heb nu het Mirena spiraaltje en heb nergens meer last van. Voel mij gewoon weer normaal.
zaterdag 14 november 2015 om 23:45
Ik heb jarenlang de pil geslikt en had vaak het gevoel dat ik toch wel last had van de hormonen uit de pil, uiteindelijk ben ik gestopt en heb een spiraal laten plaatsen. Deze geeft alleen plaatselijk een hormoon af en ik werd nooit meer ongesteld, heerlijk
maar het heeft wel een paar jaar geduurd voordat ik de stap van pil naar spiraal durfde te zetten.
Even goed in de gaten houden hoe je je voelt, als het echt niet goed voelt gewoon meteen stoppen en niet 3 maande proberen en je 3 maanden rot voelen!
Even goed in de gaten houden hoe je je voelt, als het echt niet goed voelt gewoon meteen stoppen en niet 3 maande proberen en je 3 maanden rot voelen!