Diabetes-topic
woensdag 14 maart 2007 om 15:30
Hoi,
Zijn er mensen hier die diabetes hebben of waarbij het vermoedt wordt dat ze het hebben en daarmee in onderzoek zijn?
Om bij mezelf te beginnen: ik heb momenteel last van lichamelijke klachten die kúnnen wijzen op diabetes. In overleg met de arts heb ik me vandaag laten testen daarop en krijg daar morgen de uitslag van.
De reden dat ik dit topic open is dat ik hier geen topic hierover kan vinden, terwijl diabetes toch een ziekte is waar je veel over hoort en ik informatie/ervaringsverhalen zocht van mensen met (een vermoeden van) diabetes.
Misschien zijn er mensen hier die iets willen en kunnen vertellen over diabetes in algemene zin en/of hoe ze het zelf ervaren. Wellicht kunnen we elkaar daarmee ondersteunen.
Alvast bedankt!
Groetjes Luciel.
Zijn er mensen hier die diabetes hebben of waarbij het vermoedt wordt dat ze het hebben en daarmee in onderzoek zijn?
Om bij mezelf te beginnen: ik heb momenteel last van lichamelijke klachten die kúnnen wijzen op diabetes. In overleg met de arts heb ik me vandaag laten testen daarop en krijg daar morgen de uitslag van.
De reden dat ik dit topic open is dat ik hier geen topic hierover kan vinden, terwijl diabetes toch een ziekte is waar je veel over hoort en ik informatie/ervaringsverhalen zocht van mensen met (een vermoeden van) diabetes.
Misschien zijn er mensen hier die iets willen en kunnen vertellen over diabetes in algemene zin en/of hoe ze het zelf ervaren. Wellicht kunnen we elkaar daarmee ondersteunen.
Alvast bedankt!
Groetjes Luciel.
zaterdag 5 maart 2011 om 16:55
Hè Ris, wat waardeloos! Het is op het ogenblik echt een beetje crisis in werkland hè? Iedereen zit te balen, heeft gesprekken die niet onderdeeld fijn uitvallen... Ik voel me je mee, en met iedereen die er op het ogenblik zo voor zit!
anoniem_108061 wijzigde dit bericht op 05-03-2011 16:57
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd
woensdag 9 maart 2011 om 08:38
woensdag 9 maart 2011 om 19:57
Dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden, lief van jullie!
Tussen het harde werken, het eten klaarmaken want pap kwam eten, en het sturen van CV's en sollicitatiebrieven door heb ik toch nog even tijd om hier te reageren.
Morgen ben ik om 13.00 uur vrij, om 14.00 uur mag ik bij de podotherapeute zijn (een lief mens verder hoor, heel geduldig) en om 15.30 moet mijn bolide gekeurd worden voor de APK.
Alsof ik het nog niet druk genoeg had, maar hee, als je fulltime aan het werk bent wanneer moet je dat soort dingen dan doen?
Nou maar hopen dat ik morgen geen een gipsje krijg
Tussen het harde werken, het eten klaarmaken want pap kwam eten, en het sturen van CV's en sollicitatiebrieven door heb ik toch nog even tijd om hier te reageren.
Morgen ben ik om 13.00 uur vrij, om 14.00 uur mag ik bij de podotherapeute zijn (een lief mens verder hoor, heel geduldig) en om 15.30 moet mijn bolide gekeurd worden voor de APK.
Alsof ik het nog niet druk genoeg had, maar hee, als je fulltime aan het werk bent wanneer moet je dat soort dingen dan doen?
Nou maar hopen dat ik morgen geen een gipsje krijg
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
donderdag 10 maart 2011 om 12:40
donderdag 10 maart 2011 om 13:35
Ja hoor Teddeke, ik heb 'm gekregen! Ik peins me nu helemaal suf over een leuk idee. Aan de andere kant: we kunnen wel iets heel actiefs en origineels gaan bedenken, maar we komen toch voornamelijk om te kletsen, dus dan vind ik een terrasje en daarna een hap al gauw goed. Ik hoef niet zo nodig te gaan karten of kite-surfen of zijde beschilderen of zoiets. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening, dus als iemand met andere ideeën komt, prima!
De volgende keer zal ik even laten weten dat ik je mail gekregen heb, Teddeke!
Setter, ik ben maar vast begonnen met duimen, voor je podo en je APK.
De volgende keer zal ik even laten weten dat ik je mail gekregen heb, Teddeke!
Setter, ik ben maar vast begonnen met duimen, voor je podo en je APK.
donderdag 10 maart 2011 om 13:39
Hé Sri, bedankt voor je reactie! Het was niet om te pushen hoor, maar ik twijfelde een beetje aan mezelf omdat ik telkens van iedereen meteen een reactie kreeg en het nu al zowat 3 dagen stil was (ik dacht dat julie al van me geschrokken waren voordat jullie me gezien hadden..... )
En dat terrasje en daarna eten is wat mij betreft ook helemaal prima!
En dat terrasje en daarna eten is wat mij betreft ook helemaal prima!
donderdag 10 maart 2011 om 17:12
Lieverd zijn jullie!
Ik heb mijn orthese gekregen, maar helaas geen gipsje
Die orthese is net een uitgekauwd stuk Bubblegum, heel schattig.
En roooooooooze
Ik mag hem morgen pas gaan gebruiken omdat hij nog even verder moet uitharden. Ze heeft een heleboel van dat vieze eelt van mijn zere teen weggesneden, ze is wel 25 minuten bezig geweest!
Ik krijg ook nieuwe steunzolen, en ik heb wat opdrachten gekregen: overdag moet ik de orthese dragen, 's avonds moet ik mijn voeten laten luchten en 's nachts moet ik een pleister met Betadinezalf om mijn teen doen.
Oh, en mijn bolide van ruim 10 jaar is in één keer door de APK heen gekomen. Is het niet een ontzettend knappe bolide, die bolide van mij?
Goed, genoeg geëgotript: ik heb je mail inderdaad ontvangen, en ik zat ook al allerlei dingen te bedenken om te gaan doen op onze meeting toen ik me, net als Sri (hoe kan het ook anders hè Srizus?) bedacht dat we bovenal gaan kletsen met elkaar. En dus vind ik een terrasje en een restaurant daarna wel prima. Ik ben sowieso niet zo van de hele actieve dingen. Zo'n postuur als de mijne moet je wel een beetje bijhouden tenslotte
Ik heb mijn orthese gekregen, maar helaas geen gipsje
Die orthese is net een uitgekauwd stuk Bubblegum, heel schattig.
En roooooooooze
Ik mag hem morgen pas gaan gebruiken omdat hij nog even verder moet uitharden. Ze heeft een heleboel van dat vieze eelt van mijn zere teen weggesneden, ze is wel 25 minuten bezig geweest!
Ik krijg ook nieuwe steunzolen, en ik heb wat opdrachten gekregen: overdag moet ik de orthese dragen, 's avonds moet ik mijn voeten laten luchten en 's nachts moet ik een pleister met Betadinezalf om mijn teen doen.
Oh, en mijn bolide van ruim 10 jaar is in één keer door de APK heen gekomen. Is het niet een ontzettend knappe bolide, die bolide van mij?
Goed, genoeg geëgotript: ik heb je mail inderdaad ontvangen, en ik zat ook al allerlei dingen te bedenken om te gaan doen op onze meeting toen ik me, net als Sri (hoe kan het ook anders hè Srizus?) bedacht dat we bovenal gaan kletsen met elkaar. En dus vind ik een terrasje en een restaurant daarna wel prima. Ik ben sowieso niet zo van de hele actieve dingen. Zo'n postuur als de mijne moet je wel een beetje bijhouden tenslotte
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
donderdag 10 maart 2011 om 17:44
vrijdag 11 maart 2011 om 10:15
@Setter, je bolide kan er in ieder geval weer een jaar tegen, dat is al weer mooi. En hopelijk dat de (ROZE!!) orthese en nieuwe steunzolen ervoor gaan zorgen dat het met je voeten ook weer wat beter gaat. Als nou eerst die grote teen maar eens geneest!
@Het is ook nog ver weg hoor, dus doe maar op je gemak, er is vast wel iets te vinden waar we terecht kunnen (en waar ze ons willen hebben hopelijk )
@Het is ook nog ver weg hoor, dus doe maar op je gemak, er is vast wel iets te vinden waar we terecht kunnen (en waar ze ons willen hebben hopelijk )
vrijdag 11 maart 2011 om 19:24
Apenheul is leuk! Ben er een paar jaar geleden geweest en heb zoveel familie ontmoet (man pest mij altijd dat ik niet gewoon in een gezin ben geboren maar ze mij met nootjes uit de boom hebben gelokt). Maar wel weer een stuk verder voor Setter, hoe APK haar bolide ook is.
Hee Setter, is die trouwens ook roooooooze? Zet hem dan maar voor het terras (de boete delen we), dan weten we gelijk waar we moeten zijn
Hee Setter, is die trouwens ook roooooooze? Zet hem dan maar voor het terras (de boete delen we), dan weten we gelijk waar we moeten zijn
zondag 13 maart 2011 om 09:37