Gezondheid alle pijlers

Drinken en dronken zijn

10-10-2009 19:14 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.

Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.

tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.

Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.

zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?

Groeten,

Noman!
PodE, kappen! Ik ben vannacht alleen thuis...
Ik zit met een fles wijn voor mn neus ook helemaal klaar voor een goed gesprek met Noman.

*Grijns*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 21:03:

Als ik google op Noman krijg ik

[afbeelding]

Ik denk dus dat die 12 bieren uiteindelijk TOCH niet zo'n goede invloed hebben als Noman zegt Hoezo niet? *hik* Ik vind dat ie hele *hik* lieve ogen heeft! *hik*
quote:Tia Dalma schreef op 10 oktober 2009 @ 21:04:

PodE, kappen! Ik ben vannacht alleen thuis...

Speciaal voor Tia Dalma:

Googlen levert ook op:

Ik weet niet zeker welke van de twee Noman is, maar als het die blauwe is, is dat toch wel een veilig idee
Peas on earth!
Was Noman ook niet op zoek naar meisjes in de kroeg??

Die foto die PODE heeft gevonden verklaart een hoop
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 21:07:

[...]

Speciaal voor Tia Dalma:

Googlen levert ook op:

[afbeelding]

Ik weet niet zeker welke van de twee Noman is, maar als het die blauwe is, is dat toch wel een veilig idee Dankje schat. Die blauwe lijkt inderdaad wel een beetje op TD-man.
Huh!

Dat is wat!

Ik heb duidelijk gezegd of het normaal is dat ik zoveel drink en toch niet dronken van word.

Ik drink niet elk weekend.

Meestal na een enkele maanden ofzo, maar als ik drink, is het moeilijk om het bij een fles te houden.
quote:Tia Dalma schreef op 10 oktober 2009 @ 21:24:

[...]

Dankje schat. Die blauwe lijkt inderdaad wel een beetje op TD-man.

Gerustgesteld?

Maar euh... leuk strak pakkie heeft TD-man dan aan . Kan ie ook zulke goeie gesprekken voeren als onze Noman hier?
Peas on earth!
quote:Olive01 schreef op 10 oktober 2009 @ 21:07:

Was Noman ook niet op zoek naar meisjes in de kroeg??

Die foto die PODE heeft gevonden verklaart een hoop

Het is een topic van maart of aprilt.

Het was een slechte idee omdat ik geen uitgangstype ben.

Miss is het interessant om te melden dat ik dit jaar twee in de kroeg ben geweest!
Noman: wat wil je met dit topic?!
Peas on earth!
Ons entertainen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 21:27:

[...]

Gerustgesteld?

Maar euh... leuk strak pakkie heeft TD-man dan aan . Kan ie ook zulke goeie gesprekken voeren als onze Noman hier? Hahaha, TD-man is licht dyslectisch al ziet dat er anders uit dan Noman schriftelijk laat zien hier. Gelukkig is ie verbaal heel sterk en wordt na 4 biertjes al wat licht in zijn hoofd (en na 7 wil ie dansen ) dus geen kans dat hij en Noman dezelfde zijn...
Ik vroeg of iemand iets meer weet over de oorzaak dat ik niet dronken word en dat de katter snel overgaat.

Maar er komen tot nu toe weing serieuze reacties.
quote:noman schreef op 10 oktober 2009 @ 21:41:

Ik vroeg of iemand iets meer weet over de oorzaak dat ik niet dronken word en dat de katter snel overgaat.

Maar er komen tot nu toe weing serieuze reacties.

Maar wat maakt het uit?!

En bovendien... hoe weet je nou of je niet dronken wordt?! Misschien neemt iedereen je wel in de maling na die 18 biertjes!
Peas on earth!
Eigenlijk is het zo dat ik dan logisch nadenkven tot bepaalde conclusies kom die zinvol zijn.

Dan ben ik ook op mijn best... Ik geloof niet dat ze mijn de maling nemen. want ik besef dan ook bepaalde dingen enzo..
Wat het uitmaakt?

Ik wil meer over weten want ik weet eigenlijk niets over en kan ik mezelf ook meer begrijpen.
Wat het uitmaakt?

Ik wil meer over weten want ik weet eigenlijk niets over en kan ik mezelf ook meer begrijpen.
quote:noman schreef op 10 oktober 2009 @ 21:46:

Eigenlijk is het zo dat ik dan logisch nadenkven tot bepaalde conclusies kom die zinvol zijn lijken op dat moment.

Dan ben ik ook op mijn best... Ik geloof niet dat ze mijn de maling nemen. want ik besef dan ook bepaalde dingen enzo..Zoals?
quote:noman schreef op 10 oktober 2009 @ 21:46:

Eigenlijk is het zo dat ik dan logisch nadenkven tot bepaalde conclusies kom die zinvol zijn.

Dan ben ik ook op mijn best... Ik geloof niet dat ze mijn de maling nemen. want ik besef dan ook bepaalde dingen enzo..En dat heeft dus iedereen: hoevaak kernfusies niet zijn uitgedacht in de beste dronkemansbuien en de universele waarheid is gevonden in een goede dronkemansbui.... Alleen jammer dat de katter weer zorgt dat het licht dooft over de geniale invallen, he!
quote:noman schreef op 10 oktober 2009 @ 21:47:

Wat het uitmaakt?

Ik wil meer over weten want ik weet eigenlijk niets over en kan ik mezelf ook meer begrijpen.Neem er n paar en dan bedenk je je zinvolle dingen en kom je tot een besef....en ploink! je begrijpt jezelf!
ik hou het bij het beseffen...

Miss word ik herkend en dat is wat ik niet wil.
Spel je met drank op ook beter? Want in dat geval zou ik de tap ff opengooien.
Als ik dit topic lees dan vraag ik me eigenlijk maar 1 ding af.......

Zou mijn zoon over 10-15 jaar ook van deze topics openen??

En als ik dat nu echt niet wil, wat moet ik doen om dat te voorkomen................

Echt dat lijkt me zo erg......

Noman(goeie nick want ben je idd nog niet) proost
Als ik dronken ben vind ik overigens ook dat ik hele goede gesprekken kan voeren. Dat doe ik dan ook de hele tijd, tot groot ongenoegen van de rest.

Ach, waar maak je je druk om? Als je maar drie keer per jaar drinkt?
Norman, even serieus.

Ik heb dat ook hoor dat ik nooit echt dronken word (nou ja, niet snel dan) en dat ik dan hele goede gesprekken kan voeren, bter dan broodjenuchter.

Dat komt vast omdat ik (en jij misschien) een beetje verlegen ben/niet zo gauw dingen goed kan verwoorden en door d ealcohol word ik wat losser en daardoor kan ik dan beter praten.

Niks om je zorgen over te maken hoor, zeker niet als het net als bij jou maar een paar x voorkomt en je niet zo heel veel drinkt.

Het is pas echt ernstig als je niet meer normaal kan functioneren zonder drank en dus 's morgens als eerste de fles aan je mond zet.

(En dit typ ik op alleen koffie en water, echt waar! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven