Drinken en dronken zijn
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:14
Beste mensen,
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.
Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.
tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.
Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.
zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?
Groeten,
Noman!
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:06
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 21:54:
Norman, even serieus.
Ik heb dat ook hoor dat ik nooit echt dronken word (nou ja, niet snel dan) en dat ik dan hele goede gesprekken kan voeren, bter dan broodjenuchter.
Dat komt vast omdat ik (en jij misschien) een beetje verlegen ben/niet zo gauw dingen goed kan verwoorden en door d ealcohol word ik wat losser en daardoor kan ik dan beter praten.
Niks om je zorgen over te maken hoor, zeker niet als het net als bij jou maar een paar x voorkomt en je niet zo heel veel drinkt.
Het is pas echt ernstig als je niet meer normaal kan functioneren zonder drank en dus 's morgens als eerste de fles aan je mond zet.
(En dit typ ik op alleen koffie en water, echt waar! )
Ik ben eigenljk niet verlegen om mijn mening en standpunten.
Het is wel leuk als er eens iemand is die even als jou is.
Die persoon is er niet.
vrienden die ik mee omga, zijn na een paar vflessen dronken. dan ga ik me veel vragen stellen of ik wel gezond en niets los heb.
maar toch!
Norman, even serieus.
Ik heb dat ook hoor dat ik nooit echt dronken word (nou ja, niet snel dan) en dat ik dan hele goede gesprekken kan voeren, bter dan broodjenuchter.
Dat komt vast omdat ik (en jij misschien) een beetje verlegen ben/niet zo gauw dingen goed kan verwoorden en door d ealcohol word ik wat losser en daardoor kan ik dan beter praten.
Niks om je zorgen over te maken hoor, zeker niet als het net als bij jou maar een paar x voorkomt en je niet zo heel veel drinkt.
Het is pas echt ernstig als je niet meer normaal kan functioneren zonder drank en dus 's morgens als eerste de fles aan je mond zet.
(En dit typ ik op alleen koffie en water, echt waar! )
Ik ben eigenljk niet verlegen om mijn mening en standpunten.
Het is wel leuk als er eens iemand is die even als jou is.
Die persoon is er niet.
vrienden die ik mee omga, zijn na een paar vflessen dronken. dan ga ik me veel vragen stellen of ik wel gezond en niets los heb.
maar toch!
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:09
quote:benmamma schreef op 10 oktober 2009 @ 21:52:
Als ik dit topic lees dan vraag ik me eigenlijk maar 1 ding af.......
Zou mijn zoon over 10-15 jaar ook van deze topics openen??
En als ik dat nu echt niet wil, wat moet ik doen om dat te voorkomen................
Echt dat lijkt me zo erg......
Noman(goeie nick want ben je idd nog niet) proost
Ik ben op jonge leeftijd kennis gemaakt met dranken, maar ik drink/dronk niet elke week/maand.
En ik ga vast dit jaar geen bieren/alcohol drinken..
cola, sinas enzo zijn ook mijn fovorieten...
Het gaat mij om een vraag!
hopelijk bespreek je die vragen met je zoon!
Als ik dit topic lees dan vraag ik me eigenlijk maar 1 ding af.......
Zou mijn zoon over 10-15 jaar ook van deze topics openen??
En als ik dat nu echt niet wil, wat moet ik doen om dat te voorkomen................
Echt dat lijkt me zo erg......
Noman(goeie nick want ben je idd nog niet) proost
Ik ben op jonge leeftijd kennis gemaakt met dranken, maar ik drink/dronk niet elke week/maand.
En ik ga vast dit jaar geen bieren/alcohol drinken..
cola, sinas enzo zijn ook mijn fovorieten...
Het gaat mij om een vraag!
hopelijk bespreek je die vragen met je zoon!
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:25
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:39
quote:mamalief schreef op 10 oktober 2009 @ 22:23:
Morgen wel een katter he erwt, van die appieslobberwijn.Morgen? Neejoh, ik denk dat die katter over twee uur begint, en dan issie morgenochtend weer weg. Is dat raar? Ik voer momenteel ook zulke goede gesprekken? Terwijl ik toch heel dronken ben. De kat praat alleen niet terug
Morgen wel een katter he erwt, van die appieslobberwijn.Morgen? Neejoh, ik denk dat die katter over twee uur begint, en dan issie morgenochtend weer weg. Is dat raar? Ik voer momenteel ook zulke goede gesprekken? Terwijl ik toch heel dronken ben. De kat praat alleen niet terug
Peas on earth!
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:45
quote:noman schreef op 10 oktober 2009 @ 22:43:
Ik heb een andere naam op dit forum en daar is het ok.
Ik heb geen macht om on-topic reacties te verwijderen.
Maar ja!
Ik heb mijn antwoord al gevonden!
Meestal worden off-topic berichten verwijderd geloof ik hoor, toch?
En een andere naam op dit forum?
Huh?
(Ben ik nou dronken of snap ik t gewoon niet?'
Ik heb een andere naam op dit forum en daar is het ok.
Ik heb geen macht om on-topic reacties te verwijderen.
Maar ja!
Ik heb mijn antwoord al gevonden!
Meestal worden off-topic berichten verwijderd geloof ik hoor, toch?
En een andere naam op dit forum?
Huh?
(Ben ik nou dronken of snap ik t gewoon niet?'
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:46
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 22:39:
[...]
Morgen? Neejoh, ik denk dat die katter over twee uur begint, en dan issie morgenochtend weer weg. Is dat raar? Ik voer momenteel ook zulke goede gesprekken? Terwijl ik toch heel dronken ben. De kat praat alleen niet terug
Dan issie niet mellig genoeg denk ik.
(Gooi d´r een zak bloem overheen.)
[...]
Morgen? Neejoh, ik denk dat die katter over twee uur begint, en dan issie morgenochtend weer weg. Is dat raar? Ik voer momenteel ook zulke goede gesprekken? Terwijl ik toch heel dronken ben. De kat praat alleen niet terug
Dan issie niet mellig genoeg denk ik.
(Gooi d´r een zak bloem overheen.)