Duizelig

donderdag 18 november 2010 om 10:03
Ik heb het al maanden, continu. Dus ik zou enorm blij zijn als het slechts om een nachtje zou gaan
Als dit aanhoudt zou ik ook adviseren om naar de ha te gaan.
Ik heb gisteren een onderzoek bij de kno-arts gehad en het is heeel lastig om te achterhalen waar duizeligheid vandaan komt.
Meestal gaat het vanzelf weer over, het kan weken, maanden of jaren duren.
Het kan ook van chronische hyperventilatie komen, ik weet niet of je de laatste tijd erg gestresst bent/bekend met hyperventilatie?
Als dit aanhoudt zou ik ook adviseren om naar de ha te gaan.
Ik heb gisteren een onderzoek bij de kno-arts gehad en het is heeel lastig om te achterhalen waar duizeligheid vandaan komt.
Meestal gaat het vanzelf weer over, het kan weken, maanden of jaren duren.
Het kan ook van chronische hyperventilatie komen, ik weet niet of je de laatste tijd erg gestresst bent/bekend met hyperventilatie?
donderdag 18 november 2010 om 10:15
Goedemorgen iedereen,
Ja logisch naar de ha is het beste, maar hij ziet me (ALWEER) aankomen...
Ja heb er nog steeds last van, gister goed gegeten daar ligt t niet aan.
Kan het iets te maken hebben met moe zijn? Of zeg ik nu iets stoms..
Ja ben nog nooit duizelig geweest, vind t heel eng!
Zojuist stapte ik uit bed en liep op de gang en alles draaide en kon mijzelf niet recht laten lopen...
Ja logisch naar de ha is het beste, maar hij ziet me (ALWEER) aankomen...
Ja heb er nog steeds last van, gister goed gegeten daar ligt t niet aan.
Kan het iets te maken hebben met moe zijn? Of zeg ik nu iets stoms..
Ja ben nog nooit duizelig geweest, vind t heel eng!
Zojuist stapte ik uit bed en liep op de gang en alles draaide en kon mijzelf niet recht laten lopen...

donderdag 18 november 2010 om 12:21
donderdag 18 november 2010 om 21:49
Je klachten kunnen heel goed van stress komen inderdaad (maar ook van 1000 andere zaken, dat terzijde) en ongezond eten, misschien wel als gevolg van druk zijn?
Mocht het stress zijn, dan komt duizeligheid vaak door een verkeerde manier van ademhalen. Soort van hyperventileren waardoor je gaat duizelen. Probeer eens van een hoge, korte, borstademhaling, naar lange, diepe, buikademhaling te gaan... Vergt een beetje oefening, maar daarmee kun je enorm ontspannen!
Succes
Mocht het stress zijn, dan komt duizeligheid vaak door een verkeerde manier van ademhalen. Soort van hyperventileren waardoor je gaat duizelen. Probeer eens van een hoge, korte, borstademhaling, naar lange, diepe, buikademhaling te gaan... Vergt een beetje oefening, maar daarmee kun je enorm ontspannen!
Succes