Gezondheid alle pijlers

Eens per maand een draak...

30-06-2010 12:33 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik ongesteld moet worden, verander ik ontzettend. Gek word ik ervan! Ik barst in tranen uit om niks, ben onzeker, wantrouwig en gewoon overall een draak. Ik ben al overgestapt naar een andere pil, maar dat mag niet echt baten.

Ik kan me op de 1 of andere manier gewoon niet inhouden en maak van de meest onzinnige dingen een drama. Een paar dagen later begrijp ik zelf ook absoluut niet meer waarom ik me nou zo vreselijk heb gevoeld.

Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen? Ik wil niet stoppen met de pil omdat ik ten eerste niet zwanger wil worden en ten tweede dan ontzettend veel pijn heb tijdens mijn menstruatie. Ik slik nu jasmin wat een lichtere pil is.

Het lijkt ook wel steeds erger te worden. Ik heb echt niet veel om me rot over te voelen, maar barst net alweer in tranen uit. En waarom? Al sla je me dood...
quote:Christiane04 schreef op 02 juli 2010 @ 10:36:

[...]Wat is PMP? Is het natuurlijk? Waar kan ik het krijgen?

PMP is van Efamol. Te koop bij een goed gesorteerde drogist. (In ieder geval niet bij alle Kruidvat-filialen). Kijk anders even op de site van Efamol voor meer info. efamol.nl

Hoop dat het werkt! Ik heb deze tip ook van het Viva-forum, en ben er blij mee! :-)
quote:Quinty schreef op 02 juli 2010 @ 21:52:

[...]

PMP is van Efamol. Te koop bij een goed gesorteerde drogist. (In ieder geval niet bij alle Kruidvat-filialen). Kijk anders even op de site van Efamol voor meer info. efamol.nl

Hoop dat het werkt! Ik heb deze tip ook van het Viva-forum, en ben er blij mee! :-)Ik heb al even gegoogled, maar kom er niet helemaal uit. Een vraag aan jou nog: maakt het je menstruatie ook makkelijker, of alleen de PMS?
quote:Christiane04 schreef op 02 juli 2010 @ 21:56:

[...]Ik heb al even gegoogled, maar kom er niet helemaal uit. Een vraag aan jou nog: maakt het je menstruatie ook makkelijker, of alleen de PMS?Voor mij persoonlijk maakt het de menstruatie an sich niet gemakkelijker, wel korter. Ik heb nooit problemen gehad met de menstruatie zelf, dan voel ik mij altijd geweldig; hoe tegenstrijdig dat ook klinkt. Voor mij helpt het echt tegen de PMS klachten; zere borsten, neerslachtige gevoelens (lees: draak ). Ook heb ik veel minder last van mijn huid voordat ik ongesteld moet worden. Moet erbij zeggen dat ik het echt begon te merken toen ik het bijna 2 maanden achter elkaar had geslikt. Ook best een prijzig verhaal. Een potje, voor een maand (60 capsules 2x per dag 1) kost rond de 17 euro. Maar ja, het werkt, en dan ben ik wel bereid dit te betalen.
Klinkt goed dat PMP.

En dat gebruik je dan met de Pil of ander voorbehoedsmiddel samen of je gebruikt geen hormonaal voorbehoedsmiddel daarbij ?

Ik hoor in de omgeving dat een Mirena spiraal ook goed helpt tegen PMS klachten.
quote:anita11 schreef op 04 juli 2010 @ 09:19:

Klinkt goed dat PMP.

En dat gebruik je dan met de Pil of ander voorbehoedsmiddel samen of je gebruikt geen hormonaal voorbehoedsmiddel daarbij ?

Ik hoor in de omgeving dat een Mirena spiraal ook goed helpt tegen PMS klachten.Nee, ik gebruik helemaal geen hormonale voorbehoedsmiddelen. Ook geen koperspiraal. Alleen 'regenjasjes'...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven