Gezondheid alle pijlers

Erg ziek geworden na een one night stand

24-11-2013 12:42 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
1,5 week geleden een ONS gehad en daarna erg ziek geworden. Tot overmaat van ramp had de dame ook nog, per ongeluk, in mijn lip gebeten. Enkele dagen later kreeg ik last van een brandend gevoel bij het plassen, koorts, opgezette klieren in mijn lies en een bult op mijn lip. Ondertussen zit ik aan de antibiotica voor een eventuele chlamydia infectie, de koorts lijkt nu te zakken en ook de verdikking in mijn lies ebt wat weg. Het bultje op mijn lip is inmiddels uitgegroeid tot geelachtige zweren, op zowel mijn lippen en kin. Dus ik zal morgen weer naar de huisarts om te kijken wat dit nu weer is en wat eraan te doen. Zit zelf te denken aan een bacteriële infectie.

Achteraf gezien ben ik nu een beetje 'huiverig' geworden voor ONS. Seks zelf was met condoom, orale seks zonder. Maar als dit de prijs is voor een avondje fun.. bedank ik liever voor de volgende keer.

Wilde dit graag van me afschrijven, maar ben benieuwd of er ook dames zijn die na een one night stand erg ziek zijn geworden en allerlei klachten ontwikkelde. Wat had je en hoe ben je hiermee omgegaan?
Nee joh, helemaal geen soa, volgens mij was ze een zombie (ze beet) en is twijfelman nu geinfecteerd.
Semper ubi sub ubi
Ben je wel getest op Syfilis? verschijnselen o.a./evt niet allemaal:

Zweertjes of wratjes in of op de geslachtsdelen, anus of mond

Vlekjes op de huid over het hele lichaam, vooral op de handpalmen en voetzolen

Opgezette lymfeklieren

Griep, hoofdpijn, keelpijn, vermoeidheid

Haaruitval, kale plekken op de hoofdhuid

Oogklachten, oogbolontsteking, gezichtsverlies

Na jaren: beschadigingen aan het hart, hersenen, ruggenmerg en botten
Dank voor alle reacties.

Enkele jaren geleden heb ik wel eens een algemeen SOA-onderzoek gehad (ook hiv) en toen was alles negatief.

Sowieso ga ik morgen naar de ha om die zweren te laten onderzoeken. Imiddels beginnen deze al aardig bruin te kleuren (korst).

Voor vanavond heb ik brouwsel gemaakt van citroen, honing, zeezout, kaneel en alcohol die ik op de zweren ga aanbrengen. Op internet lees ik dat het de zweren verder kan indammen. Ben benieuwd.
Ik zou er gewoon Betadinezalf opsmeren om verdere uitbreiding te voorkomen en verder nu niks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zweren hebben en dan zeggen dat HIV alleen van homo's en uit Afrikaanse landen komt? Want je ONS heeft niet een tijdje eerder met een biseksueel in bed gelegen, of op vakantie naar zo'n land geweest en daar een fijne local uitgeprobeerd?

Echt, ga naar de huisarts. Straks zijn je zweren weg, maar heb je wel iets onder de leden en wat zal je dan een spijt hebben dat je alles hebt weg geredeneerd!
Meneer twijfelman, de wondjes klinken als krentebaard.. Google maar eens even

Is een bacteriële infectie

Hoop dat het meevalt, maar brrrrr... Ik ben blij dat ik nooit een ons type ben geweest
Twijfelman, ga er nou morgen even mee naar de huisarts. Het is niet te beoordelen via een forum. Ik heb ook krentenbaard voorbij zien komen, moest ik ook aan denken. Net als herpes, zeeeer besmettelijk.

Ik neem aan dat je wel weet dat je goed op moet letten daarmee. Geen glazen, bekers enz delen. Voor baby's is het zelfs gevaarlijk..

Suc6 en ik kan me heel goed voor voorstellen dat je je de tering bent geschrokken... (Dat zal het wel niet zijn.. )
Nou ja.. dat dus..
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 12:42:

Ondertussen zit ik aan de antibiotica voor een eventuele chlamydia infectie ... Zit zelf te denken aan een bacteriële infectie.

En wat denk jij dat chlamydia is dan? Een verkoudheidsvirus? AB krijg je alleen voor een bacteriële infectie...

Je verhaal klinkt nogal raar, ik zou gewoon morgenochtend de HA bellen als ik jou was.
quote:Cateautje schreef op 24 november 2013 @ 14:48:

Wat erg dat je haar niet belt. Voor hetzelfde geld ligt ze vanavond met een andere scharrel een ziekte te verwekken en heeft ze het al bij anderen gedaan. Erg egoïstisch Twijfelman.+1
.
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 16:11:

Dank voor alle reacties.

Enkele jaren geleden heb ik wel eens een algemeen SOA-onderzoek gehad (ook hiv) en toen was alles negatief.

Sowieso ga ik morgen naar de ha om die zweren te laten onderzoeken. Imiddels beginnen deze al aardig bruin te kleuren (korst).

Voor vanavond heb ik brouwsel gemaakt van citroen, honing, zeezout, kaneel en alcohol die ik op de zweren ga aanbrengen. Op internet lees ik dat het de zweren verder kan indammen. Ben benieuwd.en sinds dat laatste onderzoek heb je geen enkel seksueel contact meer gehad behalve dan met Vampierella?
wat tegen huiduitslag helpt is een papje van gierst, pindakaas, kruidnagel en champignonnenmest en dan naakt in de volle maan roepen:

O al gij wezens van het kwaad

Ik wil dat u deze plek verlaat

Ga! Onvriendelijke, ongewenste gast!

U weet dat u niet in deze cirkel past

Deze plaats behoort aan het Goddelijke paar

U aanwezigheid behoort niet daar

Gaat heen, zo mag ik u verzoeken

Dwing mij niet u te vervloeken

Dwing mij niet u te laten voelen

Om te verdrinken in duistere poelen

Want woeste winden drijven u dan uiteen

Vlammen verteren u – gaat heen, gaat heen!

Ja, ik vraag de Grote Moeder met al haar macht

Leen mij een deel van uw goddelijke kracht

Geef mij verweer tegen de wezens van het kwaad

Laat mij weten dat u achter mij staat

Gaat heen gij geesten, ik ban u uit

Ik ban u uit, dat is mijn besluit.
.
.
quote:oddjobx schreef op 24 november 2013 @ 17:49:

Medsie, van wie is dat?

Wel mooi.

Lijkt een beetje op Slauerhoff, van eh (iets van):

In Nederland wil ik niet wonen,

Door vrienden gemeden als aas dat stinkt,

......

Weet jij 'm verder, Meds?

ik denk van Eleonora, die schrijft alle teksten voor de BEO.

en je tweede vraag:

het rottend vlees van de loopgraven

diep doordrongen in de poriën

van het onderbewustzijn

Nederland

15 miljoen tranentrekkend

nietsontziend en machtswellustig

rijk, gelukkig maar diep en diep verontwaardigd

Grootheidswaan met oranje vaan
.
quote:oddjobx schreef op 24 november 2013 @ 17:53:

Door vijanden omringd,

Door vrienden in den nood

Geschuwd als aas dat stinkt,

Houd ik mij lachend groot,

Al is mijn ziel verminkt,

Mijn lijf voor driekwart dood.

In 't leven was geen dag

Ooit zonder tegenspoed.

Ik leed kwaad en deed goed;

Dat is een hard gelag.

Nu, in verloren slag.

Strijd ik met starren moed.deze gaat heel anders
Ja Claudia dat is het pseudoniem van Eleonora
.
ja en dan dwars door elkaar heen, dat je gewoon moet aanvoelen wat een ander waarschijnlijk gaat zeggen
Eenlekker gevalletje van krentenbaard, wat ik je brom.
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 16:11:

Voor vanavond heb ik brouwsel gemaakt van citroen, honing, zeezout, kaneel en alcohol die ik op de zweren ga aanbrengen. Op internet lees ik dat het de zweren verder kan indammen. Ben benieuwd.He jammer, voor mij val je hiermee nou weer door de mand. Ligt er iets te dik op.
En wat zei de dokter?
quote:beelicious schreef op 25 november 2013 @ 19:38:

En wat zei de dokter?Je bent me net voor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij heeft krentenbaard,zie zijn tweede topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven