Gezondheid alle pijlers

Erg ziek geworden na een one night stand

24-11-2013 12:42 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
1,5 week geleden een ONS gehad en daarna erg ziek geworden. Tot overmaat van ramp had de dame ook nog, per ongeluk, in mijn lip gebeten. Enkele dagen later kreeg ik last van een brandend gevoel bij het plassen, koorts, opgezette klieren in mijn lies en een bult op mijn lip. Ondertussen zit ik aan de antibiotica voor een eventuele chlamydia infectie, de koorts lijkt nu te zakken en ook de verdikking in mijn lies ebt wat weg. Het bultje op mijn lip is inmiddels uitgegroeid tot geelachtige zweren, op zowel mijn lippen en kin. Dus ik zal morgen weer naar de huisarts om te kijken wat dit nu weer is en wat eraan te doen. Zit zelf te denken aan een bacteriële infectie.

Achteraf gezien ben ik nu een beetje 'huiverig' geworden voor ONS. Seks zelf was met condoom, orale seks zonder. Maar als dit de prijs is voor een avondje fun.. bedank ik liever voor de volgende keer.

Wilde dit graag van me afschrijven, maar ben benieuwd of er ook dames zijn die na een one night stand erg ziek zijn geworden en allerlei klachten ontwikkelde. Wat had je en hoe ben je hiermee omgegaan?
toch maar iets anders doen vanavond ENn?
verander je topictitel in

Hoe mijn ONS een BDE werd
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 13:43:

Even over HIV

Ik snap niet dat mensen zo bang zijn om dit op te lopen. De kans is namelijk nagenoeg nihil als je: geen onderlinge seks met mannen hebt, geen drugsspuiten deelt of geen seks met iemand uit een risicoland (dat zijn alle afrikaanse landen onder de sahara).

In NL heeft maar 1% van de bevolking HIV en het grootste deel hiervan zijn homo's en drugsverslaafden.

Ik zal je sterker vertellen. In de wetenschap worden dat MSM genoemd en geen homo's. Want zo zeggen zij, zijn het 'mannen die seks hebben met mannen' dn dat betekend niet dat ze homo zijn, kan ook bi zijn of per ongeluk contact tijdens groepseks.

Ik moest erg lachen toen ik dit hoorde
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 13:39:

Klein lichtpuntje:

Om de gele zweren in te dammen heb ik o.a. de lippen ingesmeerd met citroensap en honing. Dit had weinig effect. Gisteravond vlak voor het slapen zendium tandpasta op de zweren gesmeerd en ik zie nu dat ze veranderen van geel naar donkerbruin/brokkerig. Er lijken zich korsten te vormen. Is het handig om alsnog hiermee naar de huisarts te gaan?Misschien inderdaad handig om hier gewoon alsnog mee naar de dokter te gaan in plaats van in je heksenketel eigen gemaakte middeltjes te maken en tandpasta op je wonden te smeren.
quote:twijfelman1 schreef op zondag 24 november 2013 13:43 Even over HIV

Ik snap niet dat mensen zo bang zijn om dit op te lopen. De kans is namelijk nagenoeg nihil als je: geen onderlinge seks met mannen hebt, geen drugsspuiten deelt of geen seks met iemand uit een risicoland (dat zijn alle afrikaanse landen onder de sahara).

In NL heeft maar 1% van de bevolking HIV en het grootste deel hiervan zijn homo's en drugsverslaafden.

Hiv zit in een klein hoekje :-)

Beetje vreemd dat juist jij dit nu oppert! Je maakt je niet druk om HIV maar wel om een bultje?
One life, live it!
Ik zou zelf niet meer smeren, maakt het alleen maar erger. Wanneer het een koortslip is dan even insmeren met een zalfje dat daarvoor bedoeld is.

Kan je nog contact krijgen met de dame?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Erg ziek is ook wel weer overdreven waarschijnlijk gewoon iets griepachtigs met een koortslip.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Voortaan dus niet meer je derde been achterna lopen hè!!
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 13:43:

Even over HIV

In NL heeft maar 1% van de bevolking HIV en het grootste deel hiervan zijn homo's en drugsverslaafden.En jij weet natuurlijk 100% wat jouw ONS uitgespookt heeft? Jezus...hoe naief kun je zijn zeg
quote:viva-amber schreef op 24 november 2013 @ 14:13:

Erg ziek is ook wel weer overdreven waarschijnlijk gewoon iets griepachtigs met een koortslip.

ik weet het niet hoor, ik vind die symptomen wel erg vreemd en bizar en verontrustend. gele vlekken, bulten, korsten, koorts, ijlen

Een combinatie van moeraskoorts en ziekte van Weil. Of rabies (vanwege die beet)

TO heb je wel een tetanus injectie gekregen?
quote:Carenza schreef op 24 november 2013 @ 14:22:

Voortaan dus niet meer je derde been achterna lopen hè!! dat zal niet meer lukken als het eraf gevallen is
sabbaticalmeds!!
Hij heeft gewoon een keelontsteking maar dan in zijn toverstokje. En wat herpes op zijn kin. Mannen overdrijven altijd zo wanneer zij ziek zijn.
Wat erg dat je haar niet belt. Voor hetzelfde geld ligt ze vanavond met een andere scharrel een ziekte te verwekken en heeft ze het al bij anderen gedaan. Erg egoïstisch Twijfelman.
Die dame ligt gewoon met griep of een keelontsteking in bed.

Ik zou haar ook bellen of smsen en even vragen hoe met haar gaat.
Ik vind die uitslag rond je mond meer klinken als krentenbaard, dat is inderdaad een bacteriële infectie. Daar hoeft zij je overigens niet mee besmet te hebben. Je kunt die bacterie zelfs ongemerkt zelf bij je hebben gedragen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zij had het in een verdergevorderd stadium, zij beet immers. Dus zij is waarschijnlijk nu al niet meer aanspreekbaar.

TO heb je ook heel veel dorst?
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 12:51:

Nee geen contact meer met ONS

Neem alleen contact met haar op als er een eventuele SOA bij me is vastgesteld. Uitslag heb ik maandag gelukkig.

Ga ook even met die zweren op je gezicht naar de huisarts. En hou op met tandpasta smeren! Voor een koortslip heb je acyclovir nodig en als het een bacteriële infectie is een antibioticum.

Het is belangrijk dat de huisarts het goed kan beoordelen, ga niet zelf dokteren.
quote:twijfelman1 schreef op 24 november 2013 @ 13:39:

Klein lichtpuntje:

Om de gele zweren in te dammen heb ik o.a. de lippen ingesmeerd met citroensap en honing. Dit had weinig effect. Gisteravond vlak voor het slapen zendium tandpasta op de zweren gesmeerd en ik zie nu dat ze veranderen van geel naar donkerbruin/brokkerig. Er lijken zich korsten te vormen. Is het handig om alsnog hiermee naar de huisarts te gaan?Kweenie hoor....sinds wanneer is tandpasta genezend voor een SOA
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Tandpasta op zweren smeren, echt
quote:Magdalan schreef op 24 november 2013 @ 15:07:

Tandpasta op zweren smeren, echt Zo vreemd is dat niet. Pepermunt en eucalyptus zijn desinfecterend, maar hij had het wel beter kunnen laten onderzoeken om er achter te komen wat het is.
gadverdamme...heb je ervan als je het met iedereen doet!!

Eigen schuld.....
nou ja, het goede nieuws is dat ik nergens lees dat jullie het risico hebben genomen je voort te planten......
Kun je wel tegen licht to en heb je nog een spiegelbeeld?

Hahahah, Je sekst met condoom, maar je doet orale seks zonder condoom? Dan kun je ook net zo goed seksen zonder condoom. Want ook in 2013 weten we toch allemaal dat je van orale seks net zo goed geslachtziektes over kunt dragen?

Ik dacht teminste dat iedereen dat wist....
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven