Ervaringen met AURORIX
donderdag 10 december 2009 om 12:32
Wie heeft er ervaring met het antidepressivum Aurorix? Momenteel gebruik ik Efexor maar ben dat aan het afbouwen omdat ik er nachtmerries van krijg en niet zo'n beetje ook. Nu wil de arts zodra ik helemaal afgebouwd heb, overstappen op Aurorix, maar als dat dezelfde bijwerkingen heeft, dan hoeft het voor mij denk ik even niet meer.
Nu weet ik wel dat het voor iedereen anders is, maar toch ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen zijn.
Nu weet ik wel dat het voor iedereen anders is, maar toch ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen zijn.
donderdag 10 december 2009 om 19:06
Geen ervaring mee, maar op internet zijn wel bijsluiters te vinden (bv http://www.consumed.nl/medicijnen/231/Aurorix%C2%AE). Zo te zien staan er geen nachtmerries bij. Sterkte!
donderdag 10 december 2009 om 19:09
Het is geen middel zoals Efexor. Dat is een SNRI en Aurorix is een MAO-remmer. Dus een heel ander middel.
En zelfs bij middelen die op elkaar lijken kan je niet voorspellen of ze hetzelfde effect hebben.
Ik zou je toch aanraden zulke vragen bij je arts te stellen, hij/zij kan over je twijfel praten met jou. Internet is meestal niet zo'n beste raadgever.
Succes
En zelfs bij middelen die op elkaar lijken kan je niet voorspellen of ze hetzelfde effect hebben.
Ik zou je toch aanraden zulke vragen bij je arts te stellen, hij/zij kan over je twijfel praten met jou. Internet is meestal niet zo'n beste raadgever.
Succes