Ervaringen ooglidcorrectie
zondag 27 december 2020 om 17:15
Wie kan iets vertellen over zijn ervaring met een ooglidcorrectie? Ik wil dat dit jaar laten doen, lijkt me praktisch omdat ik dan thuis kan werken en een paar weken niemand hoef te zien. Dat zijn we nu immers gewend 
Wat me tot nu toe tegen heeft gehouden is de angst dat het mis gaat. Dat je een ongelijk effect krijgt (nu hangt ook een ooglid meer dan het andere, heel storend), of dat ze teveel weghalen en ik mijn ogen niet meer kan sluiten.
Hoe heb je de pijn ervaren? Is het beangstigend om de hele ‘operatie’ te moeten meemaken? Na hoe lang kun je weer gewoon je dingen doen in huis, zonder hulp?
Zijn er klinieken waar ik zeker niet heen moet?

Wat me tot nu toe tegen heeft gehouden is de angst dat het mis gaat. Dat je een ongelijk effect krijgt (nu hangt ook een ooglid meer dan het andere, heel storend), of dat ze teveel weghalen en ik mijn ogen niet meer kan sluiten.
Hoe heb je de pijn ervaren? Is het beangstigend om de hele ‘operatie’ te moeten meemaken? Na hoe lang kun je weer gewoon je dingen doen in huis, zonder hulp?
Zijn er klinieken waar ik zeker niet heen moet?

maandag 28 december 2020 om 01:07
Vanaf het moment dat de hechtingen eruit waren voel ik me minder moe inderdaad. Het is fantastisch, alsof het openhouden van m’n ogen ervoor zorgde dat ik steeds moe was, en nu is dat weg.
Ook zie ik er nu minder moe uit: ik kijk dankzij het thuiswerken een groot deel van de dag tegen mijn eigen videobeeld aan, en dat voelt ook prettig dat ik er nu uitzie alsof ik wel geslapen heb de afgelopen nachten.
Ook zie ik er nu minder moe uit: ik kijk dankzij het thuiswerken een groot deel van de dag tegen mijn eigen videobeeld aan, en dat voelt ook prettig dat ik er nu uitzie alsof ik wel geslapen heb de afgelopen nachten.
maandag 28 december 2020 om 13:43
Voor mij was dit de doorslaggevende reden om het te doen. In de loop van de dag kostte het me meer moeite mijn ogen goed open te houden.Forte schreef: ↑27-12-2020 21:21Vraagje: heeft de correctie bij jullie opgeleverd dat je je minder moe voelt?
Ik ben al jaren op zoek naar de oorzaak van mijn moeheid (val elke avond op de bank in slaap als ik tv zit te kijken, kan niet langer dan 10 minuten lezen zonder last van mijn ogen te krijgen of in slaap te vallen ).
Mijn oogleden hangen best wel. Ik vind het niet mooi, maar ook.nog niet lelijk genoeg om er om die reden iets aan te laten doen.
Ik vraag me af of het me zou helpen voor mijn vermoeidheid als ik hier iets aan laat doen.
Het heeft me 100% geholpen. Geen zware oogleden meer in de middag en met name autorijden vind ik veel meer ontspannen.
maandag 28 december 2020 om 13:46
maandag 28 december 2020 om 14:00
Heb t 5 jr geleden laten doen en echt t stelt niets voor.
Prikje snijden en klaar.
Thuis koelen met masker dat ik kreeg en rustig aan doen,na de uitwerking van de verdoving kon ik al goed zien.
Geen hoofdpijn meer,geen last met lezen en een open blik.
Ik ben angstig voor bij de tandarts maar voor de oogjes ophalen niet.
Prikje snijden en klaar.
Thuis koelen met masker dat ik kreeg en rustig aan doen,na de uitwerking van de verdoving kon ik al goed zien.
Geen hoofdpijn meer,geen last met lezen en een open blik.
Ik ben angstig voor bij de tandarts maar voor de oogjes ophalen niet.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
maandag 28 december 2020 om 20:54
Ik heb 2 jaar geleden een ooglidcorrectie laten doen. Echt totaal geen pijn gehad. De prikjes amper gevoeld en ook van de operatie zelf niets gevoeld. Wel een paar dagen flink blauw maar gewoon kunnen zien hoor. Ik ben toen op 18 december geopereerd en met Kerst kon je er nog amper wat van zien. Zou het zo weer doen..