Gezondheid alle pijlers

fluoxetine en libido

15-09-2009 20:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een date van me heeft drie jaar fluoxetine gebruikt en heeft aan zichzelf gemerkt dat zijn libido zeer, zeer laag werd. Nu, na 7 jaar bijna sexloos geleefd te hebben en zijn verdriet te hebben verwerkt, heeft hij besloten dat ook dat sexdeel weer op peil moet komen.

In samenspraak met zijn arts is besloten helemaal te stoppen met fluoxetine. Nu vraag ik mij af hoelang het duurt voor hij verschil zal merken....hij is er nu tien dagen af.

Iemand ervaringen?
Woehahahaaa, klinkt als een truc om jou in bed te krijgen. Jij mag je zeker vereerd voelen omdat ie het met jou gaat testen?

quote:fleurtje schreef op 15 september 2009 @ 20:15:

Woehahahaaa, klinkt als een truc om jou in bed te krijgen. Jij mag je zeker vereerd voelen omdat ie het met jou gaat testen?

Nee, niet echt. Is gewoon een serieuze vraag.

Ik vroeg me al of er ook maar iemand over dit topic een domme reactie kon plaatsen en viola: fleur is de winnaar

Ik vraag alleen of iemand er ervaring mee heeft, wat de achtergronden zijn is niet boeiend.
Hey,

Ik heb ook een tijd fluoxetine gebruikt en inderdaad....libido was echt zeer zeer laag. Nadat ik gestopt was was dat toch binnen een week of 2 weer terug, niet optimaal maar toch ging dat best snel! Hoop dat dit bij hem ook het geval is, succes ermee!
ik slik ook fluoxetine en gelukkig heeft het geen inlvoed op mijn libido want anders wa sik er meteen mee gekapt...

maar was week gestopt een keer omdat ik toch graag zonder wilde, nou werd weer zo depessief als het maar kon en wilde de hele dag in bed liggen.

maar heb zelf natuurlijk al veel meer geslikt en ook dus ad met vermindering van libido, die dus meteen in de prullebak belanden... maar na 1 dag was het weer goed...
Dankjewel voor de reacties:) Er is dus hoop..hihi
Hallo pannetje...

Succes ermee, hoop dat er een oplossing is !!! oja en die Fleur, die heeft waarschijnlijk niks beters te doen dan hier op het forum domme dingen neer te zetten.. NEGEER HAAR!!!!

Succes
Hallo pannetje...

Succes ermee, hoop dat er een oplossing is !!! oja en die Fleur, die heeft waarschijnlijk niks beters te doen dan hier op het forum domme dingen neer te zetten.. NEGEER HAAR!!!!

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven