Gezondheid alle pijlers

Fluoxetine stoppen??

06-03-2018 21:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi luitjes,
Ik slik nu bijna een jaar fluoxetine en deze vraag is dan ook echt voor de kenners. Vorige week was ik uit huis en (super dom) was vergeten een volle strip mee te nemen. Verplicht afkicken dus. Ik weet dat afkickverschijnselen van fluox pas na een week op kunnen treden (al had ik wel een beetje last van hoofdpijn en duizeligheid), maar ik vraag me af, nu ik weer begonnen ben, of er alsnog afkickverschijnselen kunnen optreden in de komende weken.
Wie kan mij helpen???
Degene die je dit heeft voorgeschreven
Voor zover ik weet zul je nu geen last krijgen, omdat je weer bent gaan innemen.

Maar vraag het morgen even na bij je arts.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Vraag je apotheek
Bel ajb je (huis)arts met deze vraag en de volgende keer ga je gewoon naar een dokter in de plaats waar je op dat moment bent en die schrijft het je dan voor voor een paar dagen. Dit zijn geen medicijnen om even een paar dagen mee te stoppen.
Ik denk dat je de komende tijd nog wel wat klachten kunt houden omdat je medicijnspiegel nu wat lager is. Maar doordat je inmiddels weer bent begonnen met je medicijnen zullen je klachten langzaam minder worden. Je medicijnspiegel gaat nu weer omhoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven