formule W likdoorns
zaterdag 31 maart 2018 om 14:45
sinds ongeveer 2 weken gebruik ik formule W voor de likdoorns onder mijn voeten,
nu heb ik hier wat vraagjes over die te simpel zijn voor de huisarts maar ik nergens duidelijk kan vinden, hopelijk kan iemand helpen,
- hoelang bleven jullie doorgaan met formule w
- ik trek de stukjes huid die los komen te zitten er met een pincet uit, en ik "hol" de likdoorn uit, kan dit kwaad? of moet ik het er af laten vallen
- en eromheen komt een "rand" van wat dikker huid, smeren jullie het ook op die rand? of alleen het likdoorn puntje zelf
alvast bedankt!
nu heb ik hier wat vraagjes over die te simpel zijn voor de huisarts maar ik nergens duidelijk kan vinden, hopelijk kan iemand helpen,
- ik trek de stukjes huid die los komen te zitten er met een pincet uit, en ik "hol" de likdoorn uit, kan dit kwaad? of moet ik het er af laten vallen
- en eromheen komt een "rand" van wat dikker huid, smeren jullie het ook op die rand? of alleen het likdoorn puntje zelf
alvast bedankt!
zaterdag 31 maart 2018 om 15:57
Ik heb aan dat doe het zelven een flinke ontsteking onder mijn voet overgehouden. Nu ga ik bij dat soort dingen maar naar een pedicure.anoniemmm09 schreef: ↑31-03-2018 14:45sinds ongeveer 2 weken gebruik ik formule W voor de likdoorns onder mijn voeten,
alvast bedankt!