Gescheurde mondhoeken
maandag 23 januari 2012 om 20:23
maandag 23 januari 2012 om 20:30
Ik heb het ook, al een maand. Word er gek van. Woensdag toch even naar de dokter want niks helpt en het zou ook een schimmel kunnen zijn, en als dat zo is loop ik er over een maand nog mee...vind het ook enorm vervelend dat inmiddels mn hele mond droog is door het invetten. Mn lippen kraken nu ook....
maandag 23 januari 2012 om 20:35
In je mondhoeken kan zich snel een schimmeltje vormen omdat het daar een vochtige omgeving is.
Bij verlaagde weerstand kan het inderdaad sneller de kop op steken.
Ik krijg meestal een smeerseltje met miconazol oid. als ik last heb van gescheurde mondhoeken. Dan is het snel weg.
Meestal blijft het wel vaker terug komen als je er gevoelig voor bent.
Bij verlaagde weerstand kan het inderdaad sneller de kop op steken.
Ik krijg meestal een smeerseltje met miconazol oid. als ik last heb van gescheurde mondhoeken. Dan is het snel weg.
Meestal blijft het wel vaker terug komen als je er gevoelig voor bent.
maandag 23 januari 2012 om 20:35
maandag 23 januari 2012 om 20:53
maandag 23 januari 2012 om 21:00
Ik heb het ook, heb afgelopen vrijdag bij de drogist 'kapotte mondhoeken crème' gekocht van dr. fix. Inderdaad iets van 7 euro.. heb nu ruim 2 dagen gesmeerd en ik ben er zo goed als vanaf. Bij mij was het wel iets van lage weerstand/weinig vitaminen want ik voel al 2 maanden aan m'n lijf dat ik 'op' ben. Toen ik kapotte mondhoeken kreeg was het 1+1. Maar of deze crème werkt als het echt een schimmel is weet ik niet.