geschokt

dinsdag 11 augustus 2009 om 21:05
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.

dinsdag 11 augustus 2009 om 21:53

dinsdag 11 augustus 2009 om 21:54

dinsdag 11 augustus 2009 om 21:59
quote:Tammetuk schreef op 11 augustus 2009 @ 21:45:
Lieve God, wat moet dit gruwelijk zijn om mee te maken!
Ik heb geen idee wat ik kan zeggen om je ook maar iets te steunen, maar wat zelf meteen bij me opkomt (is iets waar ik mezelf mee op de been zou houden, heb dat in een vergelijkbare situatie in ieder geval in gedachten ook een tijd gedaan) is: kun je hem hiervoor niet aanklagen? Geen idee wat je daar mee kunt/wilt bereiken, maar je hebt dan wel iets om voor te vechten (wat voor een hoop mensen misschien helemaal niet iets is wat ze willen).
Nou ja, weet ik veel. HEEEEEL veel sterkte in ieder geval!!Daar zat ik ook meteen aan te denken, in mijn "stel dat mij dit ooit zou overkomen" gedachten. Ik vind dat ook een hele logische vervolgstap.
Lieve God, wat moet dit gruwelijk zijn om mee te maken!
Ik heb geen idee wat ik kan zeggen om je ook maar iets te steunen, maar wat zelf meteen bij me opkomt (is iets waar ik mezelf mee op de been zou houden, heb dat in een vergelijkbare situatie in ieder geval in gedachten ook een tijd gedaan) is: kun je hem hiervoor niet aanklagen? Geen idee wat je daar mee kunt/wilt bereiken, maar je hebt dan wel iets om voor te vechten (wat voor een hoop mensen misschien helemaal niet iets is wat ze willen).
Nou ja, weet ik veel. HEEEEEL veel sterkte in ieder geval!!Daar zat ik ook meteen aan te denken, in mijn "stel dat mij dit ooit zou overkomen" gedachten. Ik vind dat ook een hele logische vervolgstap.

dinsdag 11 augustus 2009 om 22:01
Nou, Desenchante, als kaarsjes jou helpen, dan steek ik er ook 1 in de hens. Wat een nachtmerrie voor je. Ik hoop dat je vannacht een heel klein beetje zult kunnen slapen (en zo niet, dan zijn er altijd nachtbrakers op dit forum die je vast wel door de nacht willen slepen!) en dat de uitslag morgen negatief is, zodat je verder kunt met nadenken over hoe je nu verder moet. Maar dan zonder gezondheidszorgen voor jouzelf.
Arme meid.
Arme meid.
.

dinsdag 11 augustus 2009 om 22:05
Ook hier iemand die aan je denkt.....
Kaarsje brand in mijn gedachten voor je! (Heb twee hyperactieve katten, en heb al te vaak kaarsvet van hun pootjes moeten schrapen).
Ontzettend veel sterkte, hoop dat je je de uitslag morgenochtend krijgt, ieder uur langer wachten lijkt me verschrikkelijk!
Kaarsje brand in mijn gedachten voor je! (Heb twee hyperactieve katten, en heb al te vaak kaarsvet van hun pootjes moeten schrapen).
Ontzettend veel sterkte, hoop dat je je de uitslag morgenochtend krijgt, ieder uur langer wachten lijkt me verschrikkelijk!
Ik wil ook een motto
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:05
Dit is toch wel één van de ergste dingen die je kan overkomen lijkt me. Dat zo'n zakkenwasser zonodig vreemd moet gaan alla, maar dan ook nog eens onveilig en daarmee misschien zijn vrouw en kinderen kapot maakt....ik heb er geen woorden voor. Wat maakt me dit kwaad zeg...
Jij moet echt door een hel gaan. Wens je heel veel sterkte de komende uren. Hoop echt dat je morgen opgelucht adem kan halen.
Ook een kaarsje van mij
Jij moet echt door een hel gaan. Wens je heel veel sterkte de komende uren. Hoop echt dat je morgen opgelucht adem kan halen.
Ook een kaarsje van mij

dinsdag 11 augustus 2009 om 22:07
@ madhe; tja wat heb je eraan om m aan te klagen. Je (goede) gezondheid heb je hier niet mee terug. Ze kan haar energie beter besparen. En voor TO heel veel sterkte en probeer positief te blijven wb je gezondheid en die van je kinderen (al kan ik goed begrijpen dat t heel moeilijk is op dit moment)...