Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie! En wat een lul!!

Heel veel sterkte met de nacht doorkomen, morgen dan de uitslag. Ik duim heel hard mee voor een goede uitslag voor je.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
wat een ellende, sterkte meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ach meis, wat is dit verschrikkelijk klote nieuws. Volgens mij valt de grond onder je weg als je dit soort nieuws krijgt...

....Ben er even stil van...

Vanavond brand er hier ook een kaarsje voor je en ik duim ontzettend hard met je mee dat jij en de kids in orde zijn!

Heel veel sterkte!
Die "geen van allen" waren de kinderen en ik, hij liep een paar weken met vage klachten. Ik kan hem niet eens zien of spreken nu, zo kwaad. Hij heeft t ook pas te horen gekregen en moet het nu alleen verwerken, ik kan er nu niet voor hem zijn.

Iemand opperde aanklagen, dat gaat me eventjes te ver.
Wat vreselijk Desenchante, mijn hart huilt en ik bid voor een negatieve uitslag voor jou en je kinderen.
Wat moet dit een nachtmerrie voor je zijn.

Ik wens je heel veel sterkte toe!!

Liefs,

NannieB
Wat afschuwelijk. Heel veel sterkte. En mocht je na de uitslag je ei kwijt willen, dan vind je hier natuurlijk een luisterend oor.
Oh meid, onbeschrijfelijk dit. Wat moet dit pijn doen en wat zul je je machteloos en bang voelen. Ik wens je heel veel kracht en een heleboel goed nieuws...
Ehm, even denken...
quote:desenchante schreef op 11 augustus 2009 @ 21:36:

ja madhe, hij is meer vreemdgegaan, dat komt er nu allemaal uit

Pffff moeilijk hoor. Nu heb je dát er ook nog bij.

Heel veel sterkte.
Er brandt een kaarsje voor je op het kaarsjestopic hier op overig Desenchante. Nogmaals heel veel sterkte.
Iets anders
lief van je Babsjuh
het verhaal van hertje geeft wel moed, een ook alle lieve reacties en meeduimen.

Ik las dat er in Nederland en Belgie 350 kinderen bekend zijn met HIV.Hoop zo dat die van mij na morgen onbezorgd verder kunnen.
quote:Tammetuk schreef op 11 augustus 2009 @ 21:45:

Lieve God, wat moet dit gruwelijk zijn om mee te maken!

Ik heb geen idee wat ik kan zeggen om je ook maar iets te steunen, maar wat zelf meteen bij me opkomt (is iets waar ik mezelf mee op de been zou houden, heb dat in een vergelijkbare situatie in ieder geval in gedachten ook een tijd gedaan) is: kun je hem hiervoor niet aanklagen? Geen idee wat je daar mee kunt/wilt bereiken, maar je hebt dan wel iets om voor te vechten (wat voor een hoop mensen misschien helemaal niet iets is wat ze willen).

Nou ja, weet ik veel. HEEEEEL veel sterkte in ieder geval!!Daar zat ik ook meteen aan te denken, in mijn "stel dat mij dit ooit zou overkomen" gedachten. Ik vind dat ook een hele logische vervolgstap.
quote:Babsjuh schreef op 11 augustus 2009 @ 21:57:

Er brandt een kaarsje voor je op het kaarsjestopic hier op overig Desenchante. Nogmaals heel veel sterkte. dit is weer huilen.
Nou, Desenchante, als kaarsjes jou helpen, dan steek ik er ook 1 in de hens. Wat een nachtmerrie voor je. Ik hoop dat je vannacht een heel klein beetje zult kunnen slapen (en zo niet, dan zijn er altijd nachtbrakers op dit forum die je vast wel door de nacht willen slepen!) en dat de uitslag morgen negatief is, zodat je verder kunt met nadenken over hoe je nu verder moet. Maar dan zonder gezondheidszorgen voor jouzelf.

Arme meid.
.
Volgens mij kan aanklagen alleen als iemand een ander willens en wetens besmet.

Ik sluit me aan en steek ook een kaarsje op...
Ik ook hoor! Ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt.
Ook hier iemand die aan je denkt.....

Kaarsje brand in mijn gedachten voor je! (Heb twee hyperactieve katten, en heb al te vaak kaarsvet van hun pootjes moeten schrapen).

Ontzettend veel sterkte, hoop dat je je de uitslag morgenochtend krijgt, ieder uur langer wachten lijkt me verschrikkelijk!
Ik wil ook een motto
Dit is toch wel één van de ergste dingen die je kan overkomen lijkt me. Dat zo'n zakkenwasser zonodig vreemd moet gaan alla, maar dan ook nog eens onveilig en daarmee misschien zijn vrouw en kinderen kapot maakt....ik heb er geen woorden voor. Wat maakt me dit kwaad zeg...

Jij moet echt door een hel gaan. Wens je heel veel sterkte de komende uren. Hoop echt dat je morgen opgelucht adem kan halen.

Ook een kaarsje van mij
Meisje mijn god wat vind ik dit vreselijk voor je!!!!!

Ik ga zo hard duimen voor je .....
Wat vreselijk. Wat een egoisme is dat vreemdgaan toch met mogelijke verregaande gevolgen. Je man heeft het risico genomen over de rug van jou en je kinderen. Ik kan me voorstellen dat jij hem niet meer kunt aankijken.

Heel veel sterkte.
@ madhe; tja wat heb je eraan om m aan te klagen. Je (goede) gezondheid heb je hier niet mee terug. Ze kan haar energie beter besparen. En voor TO heel veel sterkte en probeer positief te blijven wb je gezondheid en die van je kinderen (al kan ik goed begrijpen dat t heel moeilijk is op dit moment)...
Heel veel sterkte voor nu

Heel veel kracht om dit alles te doorstaan
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven