Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Mamalelie, van wat ik nu weet waren er 3 vrouwen, maar ik vermoed dat er meer is, zeker omdat ik hier ook de mogelijkheid van homo contacten voorbij zie komen, zou me inmiddels niks meer verbazen.
Alle reacties Link kopieren
En wie weet zit er nu nog een gezin thuis.. in hetzelfde schuitje...

Wat een.... Nouja.. vul zelf maar in
Fleur, Het is denk ik de schok en de hiv die nu het verschil maken. Het vreemdgaan was langer geleden. We hadden opnieuw voor elkaar gekozen, een gezin, alles liep goed. Ik kan het nog niet goed overzien, of zelfs geloven.
Desenchante, ik sta niet zo heel snel met m'n mond vol tanden, maar ik weet nu ff niet wat ik moet zeggen.

Mens, wat een angst, wat een spanning, wat een zorgen.

Ik heb je verhaal gelezen en me voorgenomen niet veroordelend op te treden richting je man. Dat is het niet waard, hij doet er even niet toe.

Ik hoop van harte, met heel mijn hart, dat jij en je kinderen ongeschonden uit de 'strijd' komen. Ik wens je heel veel sterkte morgen en ik zal aan je denken!

Oprechte kus van Floor....
quote:desenchante schreef op 11 augustus 2009 @ 22:44:

Fleur, Het is denk ik de schok en de hiv die nu het verschil maken. Het vreemdgaan was langer geleden. We hadden opnieuw voor elkaar gekozen, een gezin, alles liep goed. Ik kan het nog niet goed overzien, of zelfs geloven.Dank je dat je wilde reageren. Kan het me voorstellen hoor. Of nou nee, kan het me natuurlijk niet voorstellen, heb zoiets ergs nooit meegemaakt. Maar ik bedoel, ik kan me voorstellen dat hiv wél het verschil zou maken. Denk ik. Jezusmina zeg...
Dat hij meermaals vreemd is gegaan, is ze nu door de HIV achtergekomen, fleurtje. Volgens mij wist ze daarvoor af van één keer en zijn er daarna kinderen etc gekomen,
Ik voel me ook erg koud en onverschillig naar mijn man, hij zoekt het maar uit.
Ik ben mss niet helemaal duidelijk over het vreemdgaan, maar wil ook geen herkenning. het waren er 3 waarvan ik het wist voor de test.
Jeetje desenchante, ik ben er stil van. Ik help je uit alle macht hopen dat je test morgen negatief is. Sterkte
The time is now
Desenchante... heel veel sterkte. Ik denk aan je en hoop met heel mijn hart dat de uitslag negatief is. Nogmaals sterkte.
Eerst morgen desenchante, de uitslag!

Ik hoop van harte dat die voor jou en je kinderen gunstig uitpakt!

Je man en en zijn puinhoop zijn jouw pakkie-an niet meer!
Tjee wat schrik ik hiervan is nog heel zacht uitgedrukt.

En wat erg.

Wat een op zijn zacht gezegd een klootzak.

Ik hoop zo dat jullie geen hiv hebben.

O wat een eikel,dat hij niet eerder is gaan testen.

Hij mag die andere vrouwen/heren echt wel bellen.

En dan hoop ik voor hem dat hun ook geen hiv hebben.

Tjee ik zou hem gelijk de deur wijzen.

Afschieten die handel.

Sorry ben net zo kwaad op hem.

En ik ken hem niet eens.

Heel veel sterkte.

Sterkte.

Net als ik denk dat het niet erger kan dan mijn prive soap, lees ik dit .

Ik denk aan je, brand mijn kaarsje voor jou en jouw kinderen morgen.

sterkte (f)
sungirl, een van die personen zal het toch ook hebben.

Jemig, als het morgen voor mij goed uitvalt heb ik mijn toekomst als een heel kostbaar iets voor me, dat besef ik nu..
Damn....dit is echt heel erg mega kut...

Denk dat je de kinderen sowieso moet laten testen, ook als jij het niet hebt. Voor de zekerheid.

Damn...
Verschrikkelijk wat zal je geschrokken zijn en je onzeker voelen, zeker ook voor je kindjes.

Heel veel sterkte, hoop enorm op een goede uitslag.

Eerst morgen wijffie, eerst morgen!

Jouw uitslag en die van de kinderen!

Er leeft een heel forum met je mee!
En dat doet goed, dat er zoveel mensen meeleven. Het is niet te geloven dat ik nu in deze shit zit, was ik na dat vreemdgaan maar bij hem weggegaan en toen getest. Maar dat is achteraf gelul, en in de toekomst kijken kan helaas ook niet. Morgenavond weet ik hopelijk meer, zal het zeker hier ook posten.
Ja ik weet het het komt niet uit de lucht vallen.

Kan er nog steeds niet over uit eerst gaat meneer vreemd besluiten jullie om voor elkaar te kiezen.Nou dat gehad en dan heeft hij hiv.Echt waar wat een .........

Een hele dikke knuf voor jou en je kids
Er kunnen niet genoeg kaarsjes worden gebrand en van medeleven heb je nooit te veel .

Ook een kaarsje van mij.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ontzettend zeg, wat een nachtmerrie!

Ik denk dat je al genoeg op je bord hebt als mocht blijken dat jij en de kinderen niet besmet zijn. We houden onze adem in.

Sterks!
Zijn je kinderen nog jong?
Wat een verhaal....dit wens je echt niemand toe. Hopelijk kun je een beetje hoop halen uit de verhalen van andere forummers dat lang niet altijd de vrouw ook besmet is, als de man HIV heeft.

En dan nog je kindjes...

Maar het wachten op die uitslag, ondraaglijk hoor! Ook van mij veel sterkte gewenst
Hier wordt ook aan je gedacht!

Heel veel sterkte, wat zal het lang duren voordat het morgenavond is.....

X
quote:desenchante schreef op 11 augustus 2009 @ 23:00:

sungirl, een van die personen zal het toch ook hebben.

Jemig, als het morgen voor mij goed uitvalt heb ik mijn toekomst als een heel kostbaar iets voor me, dat besef ik nu..

Wat je hier zegt raakt me... Ik snap het heel goed, dat ten eerste. Misschien wil je het (nu) niet horen, misschien kun je het (nu) niet zo zien, maar ook als het morgen niet goed uitvalt ligt je toekomst als een heel kostbaar iets voor je...

Ik ben niet HIV+, maar heb wel mijn toekomst op een andere, zij het misschien minder allesomvattende, manier in 1 klap zien veranderen (auto-ongeluk paar jaar geleden, nu afgekeurd en alles daar rond om heen). Het zal tijd, een hoop tranen en wanhoop kosten, maar er komt ook dan een moment dat je toekomst weer iets kostbaars is.
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven